♧19♧

8.2K 536 672
                                    

BİLİYORUM BEYBİLER YB GEÇ GELDİ.
AMA BEN DE İNSANIM VE BENİM DE İŞLERİM VAR. CİDDEN ÇOK MESGULDUM.
ÖZÜR DİLERİM.  BÖLÜM
NE ZAMAN GELİR MERAK EDİYORDUM.
NEYSE ZATEN ÇOK BEKLEDİNİZ. O
YÜZDEN HEMEN YB'E GEÇELİM.
İYİ OKUMALAR. ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘😍
********************************
Eunha'nin Ağzından
Bugün balayına çıkıyorduk. Yoongi balayı için Antalya'yı seçmişti. Kore'den Türkiye'ye yol biraz uzun sürecekti. Ama sonuçta Antalya'ya gidiyoruz. Cidden harika bir şehir.

Yoongi de daha önceden Türkiye'ye gitmiş. Hem kardeş ülkemiz olduğu için hem de insanlarını sevecen bulduğu için...(Yok canım ne egosu😉😉)

Aynı zamanda dün alışverişte Yoongi'yi su almaya bilerek yolladım. O gittiğinde güzel kırmızı ve siyah 2 tane bikini, Yoongi'nin beğenmediği elbiselerden birkaçını aldım. Gelmeden de çantama tıkıştırdım.

Sabah kahvaltısından sonra Yoongi odamdan bavullarımı alıp dışarıya çıkardı.
Arabanın bagajına koyarken;:
-Eunha!! Bunun içinde ne var böyle?! Niye bu kadar ağır?!
+Ağır felan değil Yoongi!! Sen çok güçsüzsün!!  Bir kaç kıyafet ne kadar ağır olabilir ki?!
-Bir kaç kıyafet mi? Eminim burda bütün gardırobun vardır Eunha!! Hem sen kime güçsüz diyorsun bakım!!? Ben bu güne kadar kucağımda kaç kız taşıdım haberin var mı senin?!!

Ne kızı yaa?!!! Yoongi birilerini kucağına mı aldı?!! Niyeki?!! Ne gerek vardı da aldı?!! Kimi aldı.?!! Ben o kızı daha doğrusu kızları ...!
Onlar kim ya?!! Yoongi niye dokunuyor ki?! Acaba yatağa taşırken mı?! Yoksa daha önce hiç sevişti mi?! Belki de kucağına aldığı kadınlardan biri de o işyerindeki sürtüktür.!!

Ben bunları düşünürken Yoongi'ye baktım. Pis pis sırıtıyordu. Tam ona aklımdaki iğrenç seneryoların hesabını sorucaktım ki bana;::
- Noldu Eunha'cım. Olmayan şeyler için beni kıskandın mı yoksa??!, Diyip dudaklarını büzdü.
-Ama çok endişelenme belki bi gün seni de alırım. Hani çok merak ediyorsundur diye(!)
Yoksa senin gibi şişko bı kızı asla taşımam.
+Beni niye taşıcan ki??,, Diye sordum safça.

Birden gözlerini büyütüp.:;
-Ne için olabilir Eunha. Yani sen nasıl düşündün ki?!,,,diye sordu.

Neyi kastettiğini o an anladım. Gözlerimi büyütüp ,,;:
+Ha-Hayır. Ha-Hayır. Yani o manada demedim. Ne-Neyse. Şey... Ne-Neyse çıkalım mı artık?,,deyince o da utanarak kafasını salladı.

Yola çıktığımızda pek konuşmadık.

Havaalanına gelmiştik bile.

Uçakta ben kenara geçtim. Dışarı bakarken hostes gelip yemek olarak ne alıcağımızı sordu.

O Yoongi'ye kur mu yapıyor!!??!? Niye benle muhattap olmuyor?!?!

Birden Yoongi'nin koluna vantuz gibi yapıştım.:;
+Aşkım çok yağlı şeyler alma istersen sonuçta balayına çıkıyoruz. Orda göbüşünün olmasını istemeyiz de mi?,,,diyip çenesinin yanına küçük bir buse kondurdum.

Bi bana bi de kolunda olan koluma bakıyordu. Ben kolumu ittirip beni tersleyeceğini düşünürken ,kolunu yavaşça omzuma atıp  beni kendine yaklaştırdı.

-Tabi ki güzel karıcığım. Sen nasıl istersen deyip,,,, o da saçlarıma öpücükler kondurup kokumu içine çekti.((TİNERCİ YOONGİ🤣🤣)

Kadına zafer kazanmışçasına baktım. O ise sinir olmuştu. Hıh.!! Gıcık şey. Yemeklerimizi sipariş ettik.

Kadın gittiğinde Yoongi'nin kolunun altından çıkmak için hamle yaptığımda, omzumu tutup izin vermedi.:;
-Madem bi oyuna girişiyorsun devamını getir güzelim.!,,deyince beni bırakmayacağını anladım.

Bu durumda hoşuma giden çok şey vardı:İlk öncelikle Yoongi'nin​ bana 'GÜZELİM'  demesi. Aynı zamanda ona 'Aşkım' dediğimde beni terslememişti. Tam tersine daha yakın davranmıştı. Onun kollarının arasındayken kendimi nedenini bilmediğim bir şekilde huzurlu ve güvende hissetmiştim.

Yemeklerimiz geldiğinde ayrılıp güzelce yemeklerimizi yedik.

Yemeklerden sonra da beni omzunun altına aldı. Ben de dayanamayıp​ kollarımı koltukların izin verdiği kadar beline doladim.

Kokusu... Off çok güzeldi. O güzel kokunun arasında uyuklarken birden Yoongi belindeki ellerimi ayırdı.

+Noldu Yoongi??,,,,diye sorduğumda beyaz olan yüzünün daha da beyazladigini gördüm. Aynı hızla emniyet kemerini çözüp tuvalete doğru koşturdu.

Ben de hemen peşinden gittim. Şu an uçağın tuvaletine dolu dolu kusuyordu.
+Ta-Tamam. Tamam. Geçti Yoongi. Geçti.  Bişey yok. Kusabilirsin. Rahatla. Bişey yok. Geçti.

Kusmuğu durduğunda bana dönüp hemen "GİT!!" Dedi.

Sanki bi daha gelmiş gibi yüzünü buruşturup elini ağzına götürdü ama kusmadı.

+Yoongi!! Hiç bir yere gitmiyorum. Hem bişey olmaz. Be-...
-EUNHA!!! ÇIK DİYORSAM ÇIK!! GÖRMENİ İSTEMİYORUM!!!
+YOONGİ!!  Saçma sapan konuşma!! Ben senin karınım iğrenmem... Bişey olmaz!!
-EUNHA!! LÜTFEN ÇIK!!

Daha fazla ısrar etmiyip:;,
+Tamam. Çıkıyorum ama kapı açık ve ben de önünde olucam. Hee bı de şunu bil ki kusmuğundan iğrenmiyorum. Sırf sen üsteledin diye çıkıyorum..!. ,Deyip çıktım.

Dediğim gibi kapıyı da açık bıraktım. O sırada yine kusma sesleri geldi. Kapıyı yavaşça aralayıp baktım.

Kolumu birinin tutmasıyla irkildim. Yanıma gelen yavşak hostes:;,
-Hanımefendi., Yerinize geçer misiniz? Lütfen.
+Bir dakika gördüğün gibi keyfimden burda durmuyorum. Kocam içeride . Biraz rahatsızlandı. Muhtemelen verdiğiniz o yemeklerde..(!)

-Hanımefendi, yemeklerde sorun olsaydı çoğu kişi rahatsızlanırdı. Hem kocanızla ben iilgilenirim. Lütfen yerinize geçin.
+Sen kimsin de benim kocamla ilgileniyorsun.!!! TERBİYESİZ!! GÖRDÜĞÜN GİBİ ONUN BURDA GAYET İLGİLİ BİR KARISI VAR!! OH!! SEN DE BULDUN TABİİ YAKIŞIKLI ADAMI ATLA HEMEN ÜSTÜNE!! BASGİT ŞURADAN BENİM SİNİRLERİ-...
-Eunha tamam yeter artık.,,diyen solgun Yoongi'ye baktım.

Yüzünü yıkadığı su damlalarından anlaşılıyordu. Yorgun ve halsiz olduğu her halinden belliydi.

Yanına gidip,,:;.
+Yoongi iyi oldun mu bitanem? Nasıl hissediyorsun kendini? Hemen oturalım istersen.
-İyiyim ben. Sanırım yemekten karnım bozuldu.

Arkamdaki hostese dönüp:;
+Bak ben sana demiştim di mi? Sen de hala bana cevap yetiş-...
-EUNHA!,, Yoongi'nin sesiyle ona döndüm
+Ama Yoo-
-Tamam artık sus!

Demesiyle yüzüm düştü. Beni resmen o gerizekalının yanında küçük düşürüyordu. Kadına baktığımda gülmemek için dudağını ısırıyordu.

Yoongi'ye kısık ve somurtkan bir şekilde tamam diyip yerime geçiyordum ki kolumu tutup,
-Eunha yapma ama!
+Naptım ki şimdi. Sus  dedin susuyorum işte.

Elini yanağıma koyup baş parmağıyla okşadı.
-Aşkım. Asma o güzel yüzünü. Anla beni de lütfen. Şimdi başım çok ağrıyor. Bi de kustum ya daha da fena oldum. O yüzden yoksa ben de farkındayım şu çirkin şeyin bana asıldığının. Napım ki ben onu senin gibi karım varken ,,,deyip göz kırptı.

SİKTİR!Bi insan yavrusu bu kadar tatlı ve çekici olabilir mi? Kıyamayıp hafifçe tebessüm ettim ve kollarımı boynuna doladım. Ahh Yoongi bana napıyosun böyle?!

O da ellerini belime koyup beni kendine çekti. Nolmuştu da birden yakınlaşmıştık ki?

Sonra yerlerimize geçtik. Yoongi yorgun olduğu için bu sefer ben ona omzumu açtım ve gelmesini istedim. Hiç vakit kaybetmeden o da başını göğsüm ile boynumun arasına koydu.

Zaten çok geçmeden melek gibi uyumaya başladı. Ben ellerimi o yumuşacık saçlarına daldırıp okşamaya başladım.

Aklımda bir sürü soru vardı!. Ama içlerinden en çok merak ettiğim Yoongi ile 'Nasıl bir balayı geçi receğimizdi?
**************************************
23K ŞEREFİNE 1000 KELİMELİK Bİ BÖLÜM YAZDIM. UMARIM BEGENİRSİNİZ. YB+100 OY VE +120 YORUMDAN SONRA BEYBİLER. ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘😍👍😍😍

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin