(Bölüm şarkısı:Duman/Senden daha Güzel)
Medyada)
Eunha'nın Ağzından
"Ben de seni seviyorum..."Arabadaki olaydan sonra beni sevdiğini zaten anlamıştım. Ama böyle sesli ifade etmesi zaten kalp krizi geçirme olasılığımın yüksek olduğu şu zamanda diğer tarafa gideceğimi kesinleştirmişti.
Nerden bilebilirdim ki zorla evlendirildiğim bu gıcığa aşık olucağımı. Peki ya o nerden bilebilirdi ki hayatımın merkezi olup sıkıcı kısır döngümü değiştireceğini...
Belimde sıkı sıkı duran elini yavaşca belimden kaldırmaya çalıştım. İlk başta izin vermese de ısrar edince istemiye istemiye kaldırdı.
Ona doğru döndüm. Yüzünde kızgın ifade yapıcağımı anlayınca yumuşadı. Elini vakit kaybetmeden belime doladı. Ona daha da sokulup ona sarıldım.
Dudaklarımı arabadakinin aksine daha masum ve sade olucak şekilde dudaklarına bastırdım. Güzelim burnuna da öpücük kondurup başımı boyun girintisine yerleştirdim.
Beni her türlü sarhoş eden kokusunu içime çektim. Kafasını saçlarıma gömüp o da benim gibi kokumu içine çekti.
"İyi geceler bitanem 😘."
"Sana da hayatım 😘."
Annemle babama sonsuz teşekkür etmem gerekiyordu. Beni yanımda yatan bu şahane kişiyle evlendirdikleri için.
Aklıma annemin arabada söylediği edepsiz şeyler gelince o sahneleri düşünmeden edemedim. Rüyama girmemesini umarak uyumaya çalıştım.
Yoongi'nin Ağzından
Uyumayı çok severim. Uyanmaktan nefret ederim. Uykudayken sanki yapacak iş olsa bile yapmak zorunda değilmişsin gibi hissediyorum.Burnuma gelen saçlarla hapşurcak gibi olsam da geri çekilince bişey olmadı. Eunha'nın dün yaptığı itiraf olmasaydı belki şu anda ben ayrı odada o ayrı bir odada kalıcaktı. Onsuz uyuyacaktım... Kokusunu içime çekemeyip, huzursuz bir uyku geçircektim...
Şimdi onun yanında uyanmak çok başka bir şeymiş. Aşık olmak cidden çok başka bir şeymiş...
Uyurken bişeyler mırıldanması onu daha da tatlı yapıyordu. Burnuna hafifçe dokundum.
Kafasını sallayıp yüzünü buruşturdu. Bana arkasını dönünce yüzüm düştü.Uyancağa benzemiyordu. Ben de o uyanana kadar banyoya geçtim. Güzel ve ferahlatıcı bi duşun ardından havluyu belime dolayıp içeriye geçtim.
Eunha uyanmış , gözlerini ovuşturuyordu. Beni görünce yüzüne bi tebessüm yerleşti. Ama aşşağılara doğru baktığında ağzı aralandı.
Hemen gözlerini kaçırdı. Bu utangaç hallerini çok seviyorum. Her halini çok seviyorum...
"Günaydın 😻"
"Sa-Sana da...😍"
Yatakta doğruldu. Ben dolabın yanına giderken o da banyoya koşa koşa gidip kapıyı kilitledi.
Ben de o sırada üstümü giyindim. Eunha'nin ben buradayken utana sıkıla giyinceğini bildiğim için not bırakıp lobide olduğumu belirttim.
Ve güzelim karımı beklemeye başladım...
****************************************
45K OLMUŞUZ 😍😘🌼💖. BÖLÜM ÇOK KISA HİÇ BİR ŞEY YOK BİLİORUM. AMA BÖLÜM ATMAYA PEK VAKTİM OLMUYO😓😥😥. ARTIK BÖLÜMLERE SINIR KOYMİCAM. MERAK EDİORUM AZALACAK MI DİYE. VE SINIRI GEÇTİĞİMİZDE BİLE YB ÇABUK GELMİO. SİZ DE HAKLISINIZ. YB NE ZMANA GELİR BİLMİOM. KISA DİYE SÖVMEYİN. ÖPÜLDÜNÜZ 😍😘😘🤗😘😍👍😎...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .