Yoongi'nin Ağzından
AHHHH!EUNHA NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN SENN?!?!Kendime gelmem için gerekli olan duş-suyun altına girip çıkma-un ardından Eunha'nın hasta haliyle ne yaptığını merak ettiğim için altıma en sevdiğim boxerımı geçirip aşağı indim.
Biriyle konuşuyordu.? Özel olduğunu düşünüp gitmeye karar verdim. Ama duyduğum şey ile olduğum yere çakıldım. Eunha hasta olmadığıyla ilgili birşeyler diyordu. Ne yani bana bana yalan mı söylemişti?! Şaşkınla açılan ağzımı sıkıca sıktım. Ve yavaşça bana doğru dönen bedenini izledim. Beni görmesiyle gözlerinde saf korkuyu gördüm.
Telefona bir şeyler diyip kapattı. Ellerinin titrediğini rahatça görebiliyordum.
O an belkide kendimi hiç olmadığım kadar nefretdolu hissetmem gerekiyordu. Ama ben kendimi tam bir bok gibi hissettim. Benim kadınım, benden korkuyordu. Aşık olduğum kadın benim karşımda benim yüzümden titriyordu. Muhtemelen birazdan ağlardı. Yine benim yüzümden...
Yanına gidip onunla gayet etkili olduğunu düşündüğüm bi konuşma yaptım.
Ona sarılmak harikaydı. Kokusu,saçları,sesi,başlı başına harıkaydı.
Sarılmanın ardından direk dudaklarıma yapışınca ilk bi donakaldım. O kısacık süre de bile dudaklarının tadını özlemiştim.
Elleri yaramazca vücudumda gezinirken her şey onun kontrölü altındaydı. Dudağımı ısırması beni daha da delirtti. Küçük parmakları havlumun üstünde durunca zorlukla geri çekildim.
"Eunha emin misin?"dedim nefes nefese.
Tapılası gözleri gözlerimdeyken şehvet dolu sesiyle cevap verdi"Hiç olmadığım kadar..."
Demesiyle havlumu düşürmesi bir oldu. Boxerımı giydiğime çok sevindim. Çünkü Eunha'nın görüceği görüntüyle fikrini değiştirme olasılığı çok yüksekti.(!)
Zaten o havlunun düşmesi benim için son noktaydı...
Yazarın Ağzından
Yoongi'nin damarlı elleri hızlıca Eunha'nın sıkı kalçasını kavradı. Dudakları dudaklarını buldu. Aşık olduğu kadının dudakları onun için çöldeki su gibiydi. Büyük bi açlıkla sömürüyordu.Eunha ise boxerı sonradan fark etti . İçince ufacık da olsa bi rahatlama oldu.
Yoongi ayrılıp "Burda olmaz."dedi ensesi Eunha'nınkine yaslıyken Eunha yutkunup başını salladı.
Eunha'yı duvara yaslayıp bacaklarını okşadı. Elleri her yerinde geziniyor,her yerine dokunmak istiyordu...
Bacaklarını beline doladı. Eunha Yoongi'nin sert erkekliğini hissetmesiyle dudaklarının arasındaki dudağı sertçe ısırdı.
O sırada Yoongi yatak odasının nerde olduğunu hatırlamaya çalıştı. Ama sadece çalıştı...
Elleri Eunha'nın kalçalarındayken dudakları dolgun dudaklarındayken bu gerçekten zordu.
Ama artık bekleyemeceğini anlayıp ayrıldı. Salonun çıkışa doğru giderken iki aşığın da tek yaptığı şey gözlerine şehvetle bakmaktı...
Hemen kendi odasının kapısını açıp ışığı yaktı. Eunha'yı kırılcak bi elmasmış gibi yatağa bıraktı.
Bacak arasına girip dudaklarına yapıştı. Dili sayesinde dudaklarını araladı. Eunha ilk başta şaşırsa da hemen diliyle karşılık verdi. Yoongi'nin Eunha'nın dilini diliyle okşamasıyla Eunha tırnaklarını istemsizce Yoongi'nin beyaz sırtına geçirdi. Yoongi derince inledi. Sebebi acı değilidi. Bu onun için çok farklı bir şeydi... Sevdiği kadına sahip olmak. Düşüncesi bile delirtiyordu...
Eunha Yoongi inleyince korkuyla geri çekildi. "Özür dilerimm. Çok acıdı mı?!"
Yoongi onun bu haline güldü.
Eunha onun gülüşüyle iyice heyecanlandı. Yoongi ciddileşip tekrar dudaklarına yöneldi. Kendini biraz daha bastırtı Eunha'ya . Eunha inledi.
Yoongi doğrulup Eunha'nın üstündeki bluzu çıkardı. Atleti de görünce dayanamayıp sertçe yırttı. Eunha şaşırsa da onun bu sabırsız haline güldü. O sırada Yoongi ise gözünün önündeki koca göğüslere bakıyordu.Gerçekten çok büyüktü bunlar. İlk önce boynunu emdi. Morarcağından emindi. Arada dişliyordu da. Eunha ise altta çıldırıyordu. Ama bu daha başlangıçtı...
Yoongi aşağı inince bu sefer o güzel göğüslerine geldi. Önce derinden kokladı. Bu kokuyu asla unutmayacağını anladı. Bu sefer de göğüslerinin sütyenden açık olan kısımlarını emdi. Diliyle yalayarak Eunha'yı delirtti.
Eli karnını okşarken sırtına doğru kaydı. Eunha yapacağı şeyi anladığında nefesini sıkıca tuttu. Yoongi ilk başta kopcayı açmakta zorlansa da sonunda açabildi. Yavaşça çekti...
'Tanrım' diye içinden geçirdi... Hemen o koca göğüslere yumuldu... Bi eliyle birini sıktırıyor, birini ise emip ısırıyordu... Diliyle ucunu yaladıktan sonra hafifçe ısırdı. Eunha kafasını geriye atıp inledi. Kendini çok , çok tuhaf hissediyordu...
Yoongi'nin resmen başı dönmüştü. O harikaydı...
Bu sefer biraz daha aşağı indi karnına öpücükler kondurdu.
Eşofmanının belini yavaşca aşağı indirdi. Sütun gibi bacaklarını görünce yine kendinden geçti...
Eunha ise kalp krizi geçirmekten korkuyordu. Üstünde sadece küçücük bi kumaş parçası vardı.
Yoongi bacaklarına küçük küçük öpücükler konduruyordu. En sonunda dişiyle iç çamaşırını çıkartabildi.
Eunha'nın sıkıca çarşafı tuttuğunu gördü. Destek vermek istercesine dudağını yumuşak bir şekilde öptü.
Ve kendi boxerını çıkardı...
Ve Artık onundu, Eunha tamamiyle onun olmuştu...
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
HEPINİZDEN GERÇEKTEN ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM. BİLİYORUM BELKİ BENİ AFFETMİCEKSİNİZ . BELKİ HİKAYEMİ OKUMAYI BIRAKCAKSINIZ... SİZE KARŞI ÇIKMIYORUM ÇÜNKÜ BUNU HAKETTİM😔.YAKIN Bİ ZAMANDA BAŞIMA ÇOK KÖTÜ BI OLAY GELDI VE ETKİSİNDEN ÇIKAMADIM.ÇOK ÖZÜR DILERIM😣.UMARIM BENI AFFEDERSİNIZ❤.
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .