Ya 17K OLMUŞUZ 😍😍😘
ÇOK SEVİNDİM.😍😙
HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER.
OYLARİNİZ VE YORUMLARINIZ OLMASA
BU KADAR BÜYÜYEMEZDİK.
COK SAĞOLUN.
SİZİ SEVİYORUM 😍BEYBİLERİM.😘
BU MUTLULUĞUN ŞEREFİNE BU BÖLÜM
BİRAZ DAHA UZUN OLACAK 😍😘
ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘😍😍😘😍👍
İYİ OKUMALAR😍😘
****************************************
YOONGİ'NİN AĞZINDAN
Odadan çıktığımda derin bı nefes alıp bıraktım. Çok kötü sallamıştım.Kokulu sütyen nedir ya?! Bı de kıza sana sütyen almak istiyorum dedim. Şimdi bu beni Christian Grey'e felan benzetir.
İyice uzaklaşır benden. Üff Yaa!! Yatağıma geçtim. Ve kendime saydırmaya başladım.
Sahi ben bı de onun yanına 'Mark' ile ilgili bişey sormak için gitmiştim. O da kaldı. Bu arada söylemeden edemicem oğlum bı kızın memeleri bu kadar mı güzel kokar?
Ne bilim daha önce hiç sütyen felan koklamadım ama yani güzel kokacağını düşünmüyordum. Ama Eunha'ninki of çok seksi kokuyordu.
Acaba başka biri de koklamış mıdır diye düşünmeden edemedim. Salak kafam kim
koklayabilir ki?Mark...
Mark...
Mark...
Mark...İçimden o gerizekalinin böyle bişey yapamayacağını söylüyordum.
Sonuçta sütyenini nerde bulsun da koklasın?
Adını bilmediğim bı duygu bütün vücudumu sardı. Sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Ben de kendimi uykunun kollarına teslim etmeyi tercih ettim.
Eunha'nin Ağzından
Sabahleyin kalktığımda çatal sesleri geliyordu. Sanırım Yoongi dünkü olayı biraz kapatmak için bana kahvaltı hazırlıyordu.Aman Ne Romantik .Pijamalarimi çıkartıp üstüme kotumu ve kırmızı bluzumu giydim.
Aşağı inerken Yoongi'nin biseyler soyledigini duydum. Açıkçası sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.
Ne zamandır onun eşsiz sesini dinliyorum bilmiyorum ama Yoongi'nin yine o harika sesiyle irkildim.
-Eunha niye orda yarım saattir bekliyorsun?, Bişey mi oldu?
Diyerek elindeki tabağı masaya bırakıp bu tarafa doğru gelmeye başladı.
+Ha? Şey yok bişey dalmışım öyle?
-Tamam kahvaltı hazır bile.
+Geliyorum. Ellerine sağlık., Diyerek masaya oturdum.Çok konuşmuyorduk. Hatta hiç konuşmuyorduk. Arada bı göz göze geliyorduk ama hemen gözlerimizi kaçırıyorduk.
-Şey... Eunha ben sana bişey sorcam.
+Efendim??...
-Dün o geldi ya...
+Mark'tan bahsediyorsun değil mi?diyerek sözünü kestim.Sinirle gözlerini kapattı ve büyük bi nefes aldı.:
-Evet... O çocuk...
+Nolmus o çocuğa ??
-Dün burayı nerden buldu?!Soruyu direk sormasıyla afalladım. Tabiki de ben gel diye mesaj atmamıştım. Yani böyle bişeyi neden yapım dimi?(!)
+Niye sordun ki?!
-Hiç. Merak işte. Sonuçta bişeye meraklandığında merakını gidermen gerekir. Değil mi?
+Hmm. Aynı dün sütyenimin numarasını merak edip gecenin bı yarısı sapık gibi odama girip merakını gidermen gibi mi Yoongi?Diyerek kapak etmiş oldum. O ise böyle bir cevap beklemiyor olucak ki hemen alt dudağını ısırıp başka tarafa bakmaya başladı.
Gözüm dudaklarına kaydı. Ne güzeldiler öyle
Acaba daha önceki sevgilileriyle hiç öpüşmüş müydü? Diyen iç sesime'Sanane Lan Yalak' diyerek susturdum.
Yoongi ise;
-Sey ben o konuyu kapattık zannediyordum.
+Neyse sorun değil...
-Peki ama sorumun cevabını hala alamadım.?
+Ne bilim ben?! Belki evin önündeki güvenliğe felan sormuştur, öğrenmiştir...Diye uydurdum... İnanmışa pek benzemiyordu. Ama idare ederdi.
Kahvaltımız bittikten sonra beraber masayı kaldırdık.
-Haa. Bu arada bu akşam annemler geliyormuş.
+Hangisi?!
-İkisi de.
+Tamam.
-Ben üstümü değiştirip çıkıyorum.
+Peki., Diyip merdivenleri çıkışını izledim...Ve akşama ne yapım diye düşünmeye başladım...
***************************************
500 kelime normalde fazla değil ama benim diğer bölümlerime göre baya iyi. Nasıldı. Beybiler. Yb 100 oy ve 110 yorumdan sonra gelir. Bu arada BUNDAN TAM 4 YIL ÖNCE DÜNYANIN 7 HARİKASI ÇIKIŞ YAPTI. ONLARI DA ÖPÜYORUM. SİZİ DE . VE KUTLUYORUM. BB😘😍😍😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .