♧20♧

7.6K 547 308
                                    

NABER BEYBİLER OKUNMA SAYIMIZ GİTGİDE ARTIYOR. YAA O YORUMLARINIZ YOK MU?! BENİ CİDDEN ÇOK MUTLU EDİYORSUNUZ😍😍 BAZILARINIZ BELKİ SADECE YB HEMEN GELSİN DİYE YAPIYOR. AMA YİNEDE FARKETMEZ YORUMLARINIZ BENİ CİDDEN ÇOK MUTLU EDİYOR. HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER 😍😘😘.
*****************************************
Yoongi'nin Ağzından
Burnuma gelen huzur verici koku ile gözlerimi araladım. Karşılaştığım şey ise seksi bir göğüs çatalı oldu. Kafamı kaldırdığımda bebek gibi uyuklayan Eunha'yı görmemle donakaldım.

Elleri muhtemelen saçlarımla oynarken uyuyakaldığı için hala orda duruyordu. Yavaşça kollarının arasından çıkıp ağrıyan boynumu kıtlattım. Ona sarılırken bana yaslandığı için kafası omzuma düştü.

Bizi dışardan gören biri kesinlikle birbirimize deliler gibi aşık olup mutlu bir evlilik yaptığımızı sanabilirdi. Ama öyle değildi. Acaba Eunha beni sevse nasıl olurdu? Beni hep mutlu ederdi. Kıskanırdı. Bana kötü bişey olduğunda endişelenirdi. Bana değer verirdi. Ve gözü başka hiçbir erkeği görmezdi.

Aslında bunların çoğunu yapıyordu. Ama hala emin değildim. Hem beni niye sevsin ki? İstemiyerek evlendirildik, ve... Ve... Bilmiyorum işte... Beni sevmek istese bile çabalamıyordu.

Peki ben? Ben Eunha'yi seviyor muydum? Sanırım bu sorunun cevabını öğrenmek için bu balayı harika bi seçenekti.
Eunha'nin Ağzından
Ellerini belime doladı ve beni kendine daha çok bastırdı. Amacım sadece ona yardım etmekti ama işler çığrından çıkmıştı. Ateşli bir öpüşmeyle başlayan bu şey Yoongi'nin göğüslerimin arasına öpücükler kondurmasıyla devam ediyordu. Ellerimi saçlarına daldırıp hafifçe çekiştirdim.
"Eunha kalk!"
Bunu söylemekte haklıydı kucağına oturmuş bi yandan onu açlıkla öpüp bi yandan ona sürtünüyordum.
"Eunha geldik diyorum kalksana!.",, demesiyle gözlerimi araladım. Nerdeyse 3 dakika boyunca gördüğüm rüyanın etkisinden çıkmaya çalıştım. O neydi gız?!
"Eunha iyi misin?! Yarım saattir yere bakıyorsun!? Bişey mi oldu?!"

Hayır Yoongi bişey olmadı sadece senle sex yapıyorduk o kadar.(!)

"Hiç... Benim de yemeklerden midem bulandı muhtemelen. Evde yaptıklarım bunlara bin basar.!"

"EVETT! Annenlerin geldiği gün yaptığın tavuk ve makarna çok güzel olmuştu.😊"

"Hıı? Sevdin mi? "

"Çok. Eve geri döndüğümuzde tekrar yaparsın di mi?"

Yaa. Onun bu çocuksu halleri çok tatlıydı. Tabiki yapardım. Üff şöyle bakma yaa!! İçim eriyor.

"Tabiki yaparım sen yeter ki iste.",,diyip yanağına öpücük bıraktım.

Tip tip sırıtıp"Sen de iyi alıştın ha beni öpmeye?(!)"

Gıcık şey resmen benle dalga geçiyordu. İyi ki mutlu olup bişey yaptık!

"Ayy üff. İstemezsen öpmem!! Sonuçta öpcek yakışıklı olan çok erkek var. Ve eminim onlarda beni öpmeyi çok ister!!" Diyip ona baktım.

Dişlerini sıktığı çene kaslarından belli oluyordu. Boynunda bi tane damar belirginleşti. Dişlerinin arasından:
"Kimmiş o yakışıklı erkek?!?!"

"Imm. Ne bilim çok var. Ama gözdem malûm 'MARK' . Hem o da beni öpmeyi çok seviyor.!!"

Birden kolumu tutup sıktırdı.
"SEN EUNHA BENDEN BAŞKA HİÇBİR ERKEĞE NE DOKUNABİLİRSİN NE DE ÖPEBİLİRSİN!!! HE EĞER DİYOSAN ÖPÜCEM SANANE O ZAMAN O ÖPTÜĞÜN PİÇİ DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDERİM!! ANLADIN MI?!" ,,Diyince korkuyla kafamı salladım.

Noldu birden yaa?! Altı üstü onun gıcıklığına karşılık veriyordum. Hem ben niye öpim ki Mark'ı ya , Yoongi varken?! Bunu bile düşünemiyor beyinsiz!!

Gözlerimin dolmasına engel olamadım. Görmesin diye hemen başka yere baktım. Birkaç kişinin şaşkınlıkla bizi izlediğini gördüm. Hepsine sinir bozucu bir bakış atıp önlerine dönmelerini sağladım.

Uçak şu an inişteydi. Dışarı çıkıp hava almam gerekiyordu. Yoksa
şurada hüngür hüngür ağlayacaktım kolumun acısını bile fark etmemiştim. Resmen morartmıştı  hayvan.

Nefesini verip bana döndü, konuşmasına izin vermeden elimi kaldırdım. Hostesin yanında da aynısını yapmıştı, kalbimi kırıp kırıp özür diliyordu.

"Off. Tamam otele gidince zaten illaki konuşuruz" deyip uçağın inişini bekledik.

İnince valizleri alıp taksiye bindik. Hiç konuşmadık. Dışarıyı izlerken tekrardan Antalya'nın ne kadar güzel bir şehir olduğunu karar verdim.

Otele yakın bir pazarda(Pazar dediği böyle hediyelik eşyaların olduğu) durduk. Yoongi'ye bilerek valizleri taşıttırmak istiyordum.

Gıcık şey!! İtiraz etmedi , edemez de!!! Valizlerle çarşıya girdik. Çok güzel şeyler vardı. Arada kolyeleri veya yüzükleri deniyordum. İçlerinde en çok beğendiğim sonsuzluk işareti olan kolyeydi. Ters 8 işareti deniz kabuğu oyularak yapılmıştı. Ve çok güzel gözüküyordu. Boynuma tutup nasıl durduğuna baktım. Yakışmıştı.

Biraz daha ilerleyince daha da ilgi çekici şeylerin olduğunu gördüm. Kendimi o kadar kaptırmıştım ki arkama baktığımda Yoongi'nin olmadığını gördüm.

"Yoongi!"

Etrafıma bakındım ama görünürde yoktu. Yaa kayıp mı olmuştum? İçimi korku sardı. Tekrar bağırdım.:;

"YOONGİ NERDESİN?!!"

Yine ses gelmedi. Salak kafam korkudan telefonu unuttu. Hemen çantamdan telefonu aldım. 'YAKIŞIKLIÖKÜZ' E bastım.

O sırada biri kolumdan tutup beni çevirdi ve kendimi o kişiyi bana sarılırken buldum.

Bu kokuyu tanıyordum : YOONGİ!

Birden omuzlarımdan tutup uzaklaştırdı.
"NERDESİN SEN?!? SENİN İÇİN NE KADAR ENDİŞELENDİM HABERİN VAR MI?! SANA BİŞEY OLDU YA DA BİRİ BİŞEY YAPTI DİYE ÖDÜM KOPTU?!!"

Dediğinde ona öküzün trene baktığı gibi baktım. Nefes nefese kalmıştı. Sanırım beni bulamayınca koşturmuştu.

"Ben gidiyordum fark etmemişim senin arkamda olmadığını sonradan fark ettim. Zaten şimdi de seni arıyordum. Özür dilerim."

Sona doğru sesim kısılmıştı. Ona baktığımda gözlerinde cidden korku ve endişeyi gördüm.

"Özür dilemene gerek yok. Sadece dediğim gibi seni yanımda göremeyince çok korktum biri seni kaçırdı diye.🙁. Gel buraya.",,diyip tekrar sarıldı. Bu sefer ben de ona karşılık verdim. Sarılışında her zamanki huzuru hissettim.

Kendini çekip:;
" Ha bu arada buraya kadar gelmişken uçaktaki domuzluğum için özür dilerim. Çok kaba davranıp canını acıttım. Hâlbuki beni öpmen hoşuma gidiyor sadece seni biraz kızdırmak için öyle demiştim. Ama sen öyle 'Mark'ı öperim felan diyince sinirlerim bozuldu. İllaki birini öpmek istiyorum diyorsan beni istediğin zaman öpebilirsin" deyip göz kirpti.

Of bu bakışı nasıl affetmeyeyim?!

"Peki seni affediyorum. Ama aklıma bişey takıldı. Neden başkalarını öpemem bitek seni öpebilirim?" Diye sordum.

Biraz düşündü.
"Çünkü... Çünkü şey..."

"Ney?"

Yüzüme dikkatlice baktı. Hafifçe gülümseyip kendinden emin bir tavırla:;

"Çünkü sen SADECE BENİMSİN!"
***************************************
EVET. BİLİYORUM BEYBİLER ÇOK GEÇ GELDİ. AMA OLSUNDU. YB NASIL? OTELDE BAKALIM NELER OLUCAK😉?! HİKÂYENİN ADINI DA VERDİK. NEYSE YB +120 OY VE +120 YORUMDAN SONRA. ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘😘🤗

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin