∆35∆

2.7K 152 42
                                    

Uçaktan indiğimizde Yoongi uykusunu almış olacak ki enerjikti. Eve giderken uçakta söyleyeceklerimin detaylarını düşünmek yerine uyuduğum için kendime kızmıştım. Çünkü annemi tanıyordum. Ve o biraz şey bir kadındır tuhaf...

Kapıyı çalar çalmaz karşılaştığımız kalabalıkla Yoongi'yle birbirimize bakmamız bir oldu. Gözleri resmen bittik biz diyordu.

"Hoşgeldiniz kızım! Oyy ne kadar da özlemişim bitanemii! Yakışıklı damadım da buradaymış! Ayy boy mu attın sen!?"

Annemin dediği şeyle kıkırdadım. Yoongi sinir olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Boy konusunu pek sevmediğini biliyordum. Aslında o kadar da kısa değildi ama birazcık kısa gibiydi. Gerçi boyunun ne kadar olduğu fark etmez ben onu her haliyle severdim.

"Hoşbulduk annee. Biz de sizleri çok özledik (!). "diyip içeriye geçmeye kalkıştım ama annem hemen önüme geçti.

"Kız bana bak bakim zayıfladın mı sen?! Buna böyle iskelet torbasına dönmüşsün.! Hiç bakmadı mı kocan oralarda sana?!" diye söylenmeye başladı.

"Anne!" dedim imalı bir şekilde. "İçeriye mi geçsek artık. Hani yol yorgunuyuz yaa."

"Tamam tamam mızmızlanma hemen. Ayy Yoongi biliyor musun bu küçükken de böyleydi. Bi de hiç susmazdı, bi başlardı konuşmaya anca yemek verince susardı."

"Anne!" Dedim kızgınca.

"Biliyorum ben onun o hallerini annecim. Ama sen merak etme ben onu susturmakta pek zorlanıyorum." Dedi Yoongi imalı imalı sonra da bana bakıp göz kırptı.

Utanmaz şey yaa!!

"Öyle mi?!" Diye sordu benim canım (!) annem."Anlatsana sen bi bana şu yolu?" dedi imayı anlamış olucak ki...

Yoongi de deli mi ne hemen atladı"Seve seve annecim. Seve seve..."

Karnına geçirdim bitane. Gülümsemesini zar zor tutup derin bir nefes aldı. Ben de fırsattan istifade edip içeriye doğru geçip kendimi hemen koltuğa atmayı planlıyordum ama evdekilere sarılmadığım aklıma gelince gidip hepsine sarıldım.

Hepsini çok özlemiştim. Ama en çok da babamı özlemiştim. Bana daha sarılmamızdan beri kısa kısa sorular soruyo tatilimin güzel geçip geçmediğini anlamaya çalışıyordu.

Büyük bi ihtimal hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi çünkü içinde Yoongi vardı. Ona bakıp gülümsemeye başladım. Çok bi seviyodum.

Düşüncelerim kayınvalidemin cümlesiyle bölündü.

"Hayırdır kızım daldın gittin öyle Yoongi'ye doğru. Çok mu güzel geçti tatiliniz?" diye sordu.

Herkesin içinde öyle diyince utanmıştım. Bi de Yoongi'nin sırıtmasıyla iyice battım.

"Arada dalıp gidiyo ya o bana öyle. Alıştım artık ben de." Dedi Yoongi sırıta sırıta...

"Sıkmayın benim kızımın canını. Zaten balayını anlatırken sıkılcak." dedi annem bilmiş bilmiş. Her şeyi bütün ayrıntılarıyla duymak istediğini bakışlarından anlıyabiliyordum. Kurtuluşum yoktu. Hem de hiç.

Tüm bu balayımız hakkında verdiğimiz yüzeysel bilgilerden sonra odama geçip temiz kıyafetlerimi çıkardım. Sıcak bir duşa ihtiyacım vardı. Banyoda üstümdekileri çıkarırken elim sütyenimin kopçasına kaydığında tenime değen sıcak ellerle irkildim. O ellerin kime ait olduğunu anlayınca rahatladım. Ama sonra Yoongi'nin şu an kopçamı açmakta olduğunu fark edince daha da irkildim ve hemen öne çekilmeye çalıştım. Sadece çalıştım...

Kolu aynı hızla belimi kavrayınca sırtım ona çarptı. O ise yarım kaldığı işini hallediyordu. Açılan kopçanın "çıt" sesini duyduğumda vücuduma bi sıcaklık yayıldı. Sütyenin bir askısını yavaşça indirirken omzuma minik bi öpücük kondurmasıyla titredim. Diğer eli sağ kopçamımı da indirdiğinde sütyen yere düşmüştü.

Bense altımda sadece külot ile onun karşısında duruyodum. Belimde olan eli yavaşça yukarıya çıktı. Sağ eli göğsümü kavradığında istemsizce inledim. Boynumu öpmeye başladığında dudağımı ısırarak daha fazla ses çıkarmamaya çalışıyordum.

Aynadan bize baktığımda gördüğüm en seksi görüntülerden biri karşımda duruyordu. Beni kendine daha çok yasladığında alt taraftaki şişkinliği hissettim. Niyetini anlayınca zorla "Annemler aşağıda." diyebildim.

"Yani?" dedi pek umursamayarak. Bu sefer yüzümü ona dönüp konuşmaya başladım. Göğüs uçlarım onun vücuduna değerken bu biraz zor olucaktı ama...

"Yanisi şu an olm-..."

Başladığım cümle onun dudaklarıyla yarım kalmıştı. Alt dudağımı sertçe ısırdığında kendimi aletine bastırtım.

Demek oyun oynamak istiyorsun Yoongi bey. Oynayalım o zaman...

 Oynayalım o zaman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*******************************Sınır;Vote:25Yorum:50

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*******************************
Sınır;
Vote:25
Yorum:50

Nasıldı  bölüm??

Canım nedense bu fotoları koymak istedii.

Aynı zamanda videoyu izlemeniz şidettle tavsiye edilir...

Umarım beğenmişsinizdir beybilerimm.

Hikayeye ara verdiğinden beri oylar çok az ve bu beni üzüyor.

Hadi oy verme hakkınız bir tane de yorum da yapılmıyor.

Umarım böyle devam etmezzz.

Öpüldünüz 💋😘😍.

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin