(Umarım begenirsiniz. 😘(^^) Lütfen yorum atın iyi veya kötü hikâyem hakkındaki fikirlerinizi bilmek istiyorum. . Aynı zamanda isteyenlerle mesajlasabiliriz 😍😚)
Yoongi'nin Ağzından
Eunha odasına çekildikten sonra pek bişey yapmadım. Mark denen o herifin gözleri önünde bana sert bir tokat atması kalbimi kırmış mıydı? Evet. Peki bunu hak etmiş miydim? Yine evet.Off . Başımın zonklamasıyla odama geçmeye karar verdim. Eunha'nin odasının önüne gelince durdum. Kafamı yavaşça kapıya yasladım.
Sadece burun çekme sesi duyuyordum. Sanırım ağlamıştı. Kapı birdenbire açılınca nerdeyse üzerine düşüyordum.
Bana şaşırmış gözlerle baktı. Lanet!! Çok güzeldi. Saçları daha demin açık olmasına rağmen şimdi salaş bir at kuyruğu yapılmıştı. Dudakları küçük olmasına nazaran dolgun ve pembeydiler. Tam öpülesiydi. Lan ne diyorum ben!!
+E.. Şey ben.... Ben.. Şey..
-Sen ne Yoongi?
Sesi çatallı ve yorgun çıkmıştı.
+Ben... Şey.. Şey ... Senden özür dilicektim. Evet.. Evet özür dilicektim. Daha demin haklı olmana rağmen üstüne gittim ve söylememem gereken şeyler söyledim. Haklıydın.. Evliliğimiz yalan ve birbirimize karışmaya pek hakkımız yok. Özür dilerim.Bana bakıyordu. Ama yüzüme bakarken bir şeyler düşünüyor gibiydi.
-Hee. O mu? Sorun değil. Asıl ben özür dilerim. Tokatı biraz haketmiştin ama bunu Mark'ın önünde yapmamalıydım. Dedi.Ben ise ona şaşkın şaşkın bakıyordum. Aslında pek bı suçu yoktu niye özür diliyordu ki?
+Evet. Bak o biraz kötü oldu.
-Mark'ı neden sevmiyorsun ki? Normalde çok iyi biridir.Sevmiyom işte . Gerizekalı şey sana dokundu daha nasıl büyük bı sebep sunabilirim sana?!!?
+Bilmem gözüme çok gıcık gözüktü. Sinir bişeye benziyor.
- Bence çok önyargılı olma . Tanıyınca eminim sen de çok seversin."Sen de" derken???!! De. O da mı seviyor Mark'ı. Yani aşk manasında değildir herhalde değil mı? Off ya sanane ister aşk ister dostluk manasında seni ne ilgilendirir., Diyen iç sesime pek istemesem de hak verdim.
+Yok ben onu seveceğimi pek düşünmüyorum. Hem ben bakışlarından anladım. O da bana gıcık . Yani çok zorlama muhtemelen hep böyle birbirimize gıcık kaparız.
-Tamam. Neyse şey kalan yemeği yiyelim mı?
+Olur. Diye mırıldandım.Mutfağa geçtiğimizde makarnanın biraz soğudugunu fark ettim. Ama yine de yedik. Çünkü ikimiz de acıkmıştık.
Eunha yemekte yine sessizdi. Ona bakıyordum. Daha demin ki öpüşme fikri tekrar kafama takıldı. Neden böyle bişey düşündüm ki ben şimdi?!?! Yani altı üstü iki dolgun dudak. O anda aklımda o sahne canlandı.
(DİKKAT:NOT:+15SAHNE İSTEYEN OKUMASİN!!)
Elim Eunha'nin belinde sıkıca kendime bastırıyordum. Diğer elim ise ensesini tutuyordu. Dilimi ağzının içine tekrar götürdüm ve onun inlemesini duydum. Ahh çok tatlıydılar. Eunha sanki beni iyice baştan çıkarmak için alt dudağımı ısırdı. Ben de daha sessiz bir şekilde inledim. Alt dudağını emerken sağ bacağını tuttum ve okşadım. Belime doladıktan sonra ne yapmak istediğimi anlamış olacak ki diğer bacağını da sardı.Şu an o benim kucağımda ben ayakta ateşli bi şekilde öpüşüyorduk. Dayanamayıp onu duvara yasladım.
(BURDAN DEVAM EDİN!!)Eunha'nın sorusuyla düşüncelerimden ayrıldım. O neydi ya öyle?!?! Hafif kalktığımı hissettim.
-Ağzımda sos mu kalmış?
+He???
-Diyorum ki ağzımda sos mu kalmış??! Yarım saattir oraya bakıyorsun?!!?
+ Hee. Evet şurasında biraz kalmış, diyerek yalan attım. Ne diyebilirdim ki yani?!!?Sonra ise sofrayı toplayıp odalarımıza geçtik...
*******************************
Nasıl olmuş??😂😂😂 Yeni bölüm 100 oy ve 70 yorumdan sonra gelir. Bir günde en fazla 1 Bölüm atabiliyorum.😘 Bilmeyenler için MARK:
Bb. Öpüldünüz 😍😍😘 531 kelime😂😂😂😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .