LÜTFEN OKUYUN!!
İLK ÖNCELİKLE MERABA . BİLİOSUNUZ KI MAALESEF OKULLARIN AÇILMASINA AZ KALDI😣😣 . OKUL ZAMANINDA WATTPAD KULLANMIACAĞIM. BU YÜZDEN ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM Kİ FİNALE AZ KALDI...Bu kitap benim ilk kitabımdı. Şunu kabul ediyorum ki konu olarak çoğu yerde gördüğünüz zorla evlendirilip zamanla birbirine aşık olan çiftin klişe hikayesi...Ilk bölümlerine bununla ilgili yorumlar gelmişti. Birşey diyemiyorum çünkü haklılar. Wattpad'te kitap yazmanın nasıl bisey olduğunu merak etmiştim. Ve okuduğum birkaç hikayeden esinlenerek 'SADECE BENIMSIN'i yazdım. Ama kitap ve bölümler ilerledikçe oluşan fikirler bana aitti. 100 kişiye ulaştığımda yaşadığım mutluluğu sizlere anlatamam. Şu an kitabım 85K. Ve bu sizler sayesinde...
Gerçekten buraya kadar gelmemi sağladığınız,kitabımı beğenerek okuduğunuz ve yaptığınız yorumlar için hepinize teker teker tesekkür ederim Beybilerim❤❤❤ .
Umarım kitabımı okurken sizi eğlendirebilmişimdir❤.
***********************************
Birkaç Gün Sonra(Daha bitmedi.)
Normal bi zamanda hasta olsaydım ağrılarım ilk iki gün olurdu. Bu yüzden numara olayında artık biyerlerim ağrıyormuş gibi yapmama gerek kalmamıştı.Fakat Yoongi benimle hamileymişim de sanki küçücük biseyde bebek ve ben ölcekmişim gibi hala özenle ilgileniyordu. Kısacası kesin inanmıştı.
Ona artık ağrımadığını ve kendini bu kadar yormaması gerektiğini söylediğimde ilk önce bana şöyle uzun uzun baktı. Sonra gözlerini pörtletti. Sonra kaşlarını çattı. Sonra tekrar pörtletti...
Ben de bu sırada onun ponçik hallerini izliyordum. En sonunda diş etlerini göstererek güldüğünde😱(ölüm sebebi)bu ani duygu değişimden dolayı erkeklerde de bizimki gibi birşeyler var mı cidden düşünmeden edemedim.
Gözlerini etrafta gezdirerek yavaş yavaş 'Tamam' dedi. Gözlerini gözlerime dikip bana bakakaldığında baya korkmuştum. Arada sanki hesaplama yapıyormuş gibi gözlerini kısıyordu.
"Neyse ben duşa giriyorum. Karnın ağrırsa ağrı kesici buzdolabının yanındaki dolapta." Dedi ve beni öpüp yukarı çıktı.
Birkaç dakka sonra telefonum çaldı. Vee MİNAA!
Uzun zaman olmuştu. Bu salağı baya özlemiştim."Aloo."
"Alooooov" Kahkahalarımız sonlara doğru domuz sesine dönüşünce ikimizde aynanda kestik.
"Ee. Napıyosun? Nasıl gidiyo balayınız?"sesindeki muziplikten amacını anlamıştım.
"İyi gidiyo Mina. Balayındayız sonuçta."dedim dişlerimin arasından.
"Yani bu yakında teyze olabileceğim anlamına mı geliyo?" Diyince gözlerimi devirdim.
"Hayır. Aslında çok yakında bunun için bi sebep olabilir. "
"Ne yani daha olmadı mı"derken sesi sonlara doğru kısılmıştı.
"Hayır dedim ya anlamadın mı?"
"Ne bilim kızım ben olmuştur da korunmuşsunuzdur diye düşündüm. Sonuçta burda senin bestin duruyo. En azgın hallerini kendi gözümle gördüğüm için 1.'si oldu mu devamını da isticeğini biliyorum." Cevap veremedim ,hiç te bile öyle değildi. Tamam belki biraz. Biraz yani bak yeminle...
"Niye sustun anlamadım ki Yoongi mi istemiyo?"
"Hayır hayır. Hatta asıl isteyen de o."
"O zaman sen istemiyorsuun."
"Bak şöyle diyim: aslında ben de tabiki merak ediyo ve istiyorum hele de bu kişi hayatımın aşkıysa . Sadece korkuyorum anlıyor musun? Sırf bunun için Yoongi'ye yalan bile söyledim. Şu an beni hasta sanıyor."
"Peki ya yalanın bittiğinde gerçeği başlarsa? O zaman ne bok yicen ?"
"Uff. Bilmiyorum. Bilmiyorum... "derken bi yandan da saçımı kaşıyordum. Dün banyo yapmama rağmen hemen kepeklenmişti.
"Neyse Yoongi banyodaydı. Çıkarsa sıçtım. Yani görüşürüz bebeğim."
"Bay bay . Bu arada balayınız bitip buraya geldikten sonra sizi akşam yemeğine bekliyorum. Çift çift eğleniriz."
"Tamam canım bakarız. Kook'a selam söyle."
"Aleykümselam(hduheueudu)"
"Baybay."
"Baybay."dedikten sonra telefonu kapattım.
Nefesimi dışarıya verip arkamı döndüm . Tabiki de beni dinleyen bi Yoongi beklemiyordum.
***********************
Bölüm Sonu. Şaka şaka çok beklediniz eccük daha devam etsin bari djsjud.❤
***********************
"Y-yoongi?""Demek hasta değilsin ha?"
"Yo-yoongi bak açıklıyabilirim."
Devamını getiremeden elini kaldırıp beni susturdu.
Ya beni affetmezse? Daha balayında yalan söylediğimi düşünüp bunu tüm evliliğimize yansıtırsa? Ya ilkimi ona vermek istemediğimi düşünüp mutluluğum için boşanırsa...
Ben gözlerim dolmuş bi şekilde korkuyla olacakları hayal ederken yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı.
Ne yalan söyliyim şu an çok korkunç gözüküyordu. Ve seksi... Hadi ama Ne? Altında sadece bi havlu var ve saçları ıslak ve havalı bakışını atıyo? Ne bekliyosunuz şimdi?
Tamam sakin ol. Sakin ol. Sakin ol. Sakin ol. Sakin ol. Sakin ol. Sakin ol. Sakinim . Sakinim. Sakinim. SAKİN FİLAN DEĞİLİM AQ!
Tam karşımda durduğunda elini kaldırdı. Sıkıca gözlerimi kapatıp yapacağı şeyi bekledim.
Yumuşak eli yanağımı bulduğunda titrediğimi hissettim.
"Eunha eğer bana bunun için hazır olmadığını dürüst bi şekilde söyleseydin bu noktada olmazdık biliyorsun değil mi?"
Gözlerim açıldı. Kızma yok,bağırma yok,iğnelemeler yok... Tam tersine anlayışlı bi ses tonu ve aşk dolu gözler...
Hemen kollarımı boynuna dolayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.
"Özür-özür dilerim. Bi-biliyorum yalan söyledim ama korkmuştum. Sakına bunun senle bi ilgisi olduğunu düşünme. Tabiki de ilkim senin ol-olucaktı . Ama biraz tedirgindim işte ve aklıma gelen ilk saçma sapan şeyi söyledim. Üzgünüm."
"Tamam. Tamam bebeğim sorun değil. Aslında suç biraz da ben de sanırım üstüne çok gittim. Lütfen bunu sadece cinsel bi arzu olarak düşünme. Ben seni seviyorum Eunha ve sen istersen 40 yıla kadara hazır ol. Ben seni yine beklerim(Nah beklersin)
Onun bu anlayışını seviyodum. Kibarlığını seviyodum. Beni sevdiğini söylemesini seviyodum. Benim için endişelenmesini seviyodum. Beni kıskanmasını seviyodum. Ben bu Yoongi'yi seviyodum...
Ve biliyor musunuz kendimi hiç bu kadar hazır hissetmemiştim.
Gözyaşlarımı elimle silip dudaklarına yapıştım. Bunu beklemiyordu ki biraz dondu. Sonra o da aynı şevhetle öpmeye başladı.
Belki fazla cesurca davranıyordum ama yine de yaptım. Elim pürüzsüz vücudunda gezinirken inlemeleri beni delirtiyordu. Kasıklarının üstüne geldiğimde ayrıldı.
"Eunha emin misin?"
Havlunun ucunu parmağımla açıp yere düşmesini sağladım ateşli bakışları gözlerimdeyken.
"Hiç olmadığım kadar..."
***************************
VE BU SEFER CİDDEN BİTTİ.NASILDI?
BANA İYİ GİBİ GELDİ?
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
OY SINIRI +250 YORUM +250 . Sınır aşıldıktan hemen sonra gelmeyebilir. Ve Smut'tan lütfen çok bisey beklemeyin.🙈🙈
Umarım beğenmissinizdir.
Şımdı nerde Yoongi gibi kocalar...
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴☡
Kendinize iyi bakın BEYBİLERİM. ❤
ÖPÜLDÜNÜZ❤❤😍😘😗😙😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .