(Merhabalar Bir kere daha söylüyorum ben yeni admin Cansu . Diğer admin bazı sebeplerden dolayı sayfayı bıraktı. Umarım yeni bölümlerimi beğenirsiniz)
Yoongi'nin ağzından
Eunha'yı gaza getirip yemeği yapmaya ikna ettikten sonra mutlu bir şekilde şirkete gittim. Bir ton iş vardı. Ama benim aklımı Eunha ve yapacağı yemekler kaplıyordu. İnce elleriyle hazırlayacağı o yemekleri düşününce içimde bir kıpırtı oluştu.Menüde bana göre yapması zor olan şeyler yoktu. Neredeyse çoğu resterontta bulunabilecek şeylerdi. Birazcık zorlansin diye" Biftek Waffle"diye bişey sallamıştım ki zaten onu yapmaya girieiceğini bile düşünmüyordum.
Kapının çalınmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
Kısık bir sesle "Gir" dedim. İçeriye gireni görünce Biftek Waffle la bozulan midem biraz daha kalktı. Chaun her zamanki gibi süslenip gelmişti. Yüzüne yaptığı aşırı makyaj sıcaktan dolayı biraz akmıştı. Kısalığıni tahmin ettiğim eteğinin yukarıya çekildiği barizdi.
Kafamı aşağı doğru hafifçe indirdim. Ve sekreterimin içeriye girmesine tamamen izin verdim.
İğrenç bir gülümseme atıp yüksek topuklularıyla masanın önüne geçti. Telefonumdan gelen melodiyle ekrana baktım. Eunha'ydı. Muhtemelen yemeği yapmakta zorlanmıştır ve benden yapmamak için izin koparcaktır diye düşünüp açmadım. Bu sefer tekrar aradı ama yine açmadım.
Ve önüme döndüm. Chaun'u dekoltesini açarken yakaladım. Sekreterimin bazı zamanlar biz ona her zaman diyelim beni kestiğinin farkındayım. Bana kendini göstermeye çalıştığının da. Ama UMRUMDA DEĞİLDİ.
Elindeki dosyaları uzatıp hafifçe eğildi. Ahh ne güzel ama, bir gösterme yöntemi daha!
Hemen elinden dosyayı kapıp yeni gelen bilgilere baktım. Ama dosyanın içinde Chaun'un fotoğrafları vardı. Muhtemelen bir tatil yerinde çekilmiş olan bikinili fotoğrafları. Dosyayı vakit kaybetmek çöpe gönderdim ve ona kızgın bakışlarla baktım.
O ise hiç takmıyormuş gibi gülümseyip "Pardon yanlış dosya olmuş. Ben size bunu vericektim. " Diyerek elindeki diğer dosyayı verdi.
İçimden umarım aynı fotoğraflarla karşılaşmam diye dua ederken normal şeylerle karşılaşınca bı nefes bıraktım.
O sırada Chaun yavaş yavaş yürüyerek arkama doğru geçti. Ne yaptığını anlamaya çalışmak için sandalyede arkama dönücektim ki kendi hemen döndürdü.
Evet artık buraya kadar gelmişti. Bu sefer cidden kızmıştım. Tam ona ne yaptığını sorucaktım ki kapı birden GÜMM diye açıldı.
İçeriye Eunha girince biraz pardon çok şaşırdım. Yüzünün bazı kısımları siyahlaşmıştı. Ağladığı her halinden belliydi. Yüzündeki siyah lekelerin içinden ince bir çubuk gibi akmış yaşlar oraları kendi rengine dönüştürmüştü.
Beni görünce yüzündeki yaşları rastgele sildi.Küçük bir tebessüm yerleşti yüzüne.
O zaman bile ne kadar güzel diye düşündüm. Sonra yavaşça kafasını arkamdaki Chaun'a çevirdi.
Yüzündeki az bi tebessüm soldu. Hayır hayır yanlış anlamayacak değil mi? Yüzünden akan bi damla gözyaşını bir tek ben mi görüyorum???! Bana öyle bı bakış attı ki işte o zaman sıçtığımı anladım!!!
(Umarım beğenmişsinizdir. Bayadir bölüm atmiyom.Oy vermeyi unutmayın)😍😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .