Diana POV.
Gdy wróciłam do domu, Jamesa już nie było. Byłam głodna, więc stwierdziłam, że przed wyjściem coś zjem. W lodówce jak zwykle pustki. Oczywiście mój kochany braciszek nie mógł zrobić zakupów, więc musiałam pójść do sklepu. Wzięłam pieniądze i wyszłam.
Droga do sklepu zajęła mi jakieś 10 minut. Po chwili chodziłam już między regałami i pakowałam do koszyka to, na co miałam akurat ochotę. Większość to były słodycze, chipsy i inne niezdrowe przekąski.Mieszkając z bratem, rzadko jedliśmy w domu normalne jedzenie. Żadnemu z nas nie chciało się gotować, więc szliśmy na łatwiznę. Przyzwyczaiłam się już i nie mam nic do tego.
Po powrocie do domu rozpakowałam zakupy. Biorąc paczkę krakersów, usiadłam w salonie, włączając telewizję. Skakałam po kanałach, szukając czegoś ciekawego, gdy nic nie znalazłam, po prostu wyłączyłam telewizor.
Do wyjścia zostało mi jeszcze kilka godzin, więc postanowiłam pójść pobiegać.Przebrałam się w odpowiedni strój i wyszłam.
Biegałam już jakąś godzinę, gdy nagle ktoś do mnie zadzwonił.
-Halo?
-No hej Di-Odpowiedział mi dobrze znany głos. Głos Justina.
-Hej Juss. Co tam?
-Wszystko dobrze, chciałem się zapytać, czy nie miałabyś ochoty się dziś spotkać ?
-Chciałabym, ale dziś jest przecież wyścig i nie mogę. Zapomniałeś?
-Nie, nie zapomniałem.-Usłyszałam w jego głosie coś dziwnego.
-Ej, co jest ? Nie będzie Cię?
-No nie i miałem nadzieję, że Ciebie też nie.
-Co? O co chodzi?-Byłam już totalnie zdezorientowana. Justin kochał się ścigać, tak samo, jak ja.-Justin, o co chodzi?!-Powtórzyłam moje pytanie, coraz bardziej się denerwując.
-To nie rozmowa na telefon.-Co może być na tyle poważne, że on nie jedzie na wyścig i jeszcze nie chce, żebym ja jechała. Coś tu nie gra, tylko co?
-Za 20 minut u mnie.-Rzuciłam i nie czekając na odpowiedź, pobiegłam w stronę mojego domu.
-----------------------------------------------------------
Przepraszam, że taki krótki:/ Następne będą dłuższe. Obiecuję❤
CZYTASZ
Mój(nie)Przyjaciel
Teen FictionDiana to 18-letnia dziewczyna mieszkająca w Los Angeles razem ze swoim bratem Jamesem. Motory, szybkie samochody, wyścigi to jest jej świat. W oczach jej brata jest dziewczyną, która nie ma żadnych problemów poza szkołą, czy aby napewno? Co...