December 1., reggel hat óra, és én épp a kórházban ülök, mellettem jobbra apu, balra anyu. Charlotte-ot hiába hívom, talán alszik, vagy már rég felkeltettem, csak annyira haragszik rám, hogy inkább nem veszi fel a telefont. Nem mondtam el neki, hogy mégis az abortusz mellett döntöttem, nem tartom meg a gyereket. Most, hogy már biztosan meg fog történni, elmondhatom neki. Itt már nem fogom megmásítani a döntésemet.
- Kisasszony, kérem – egy orvos állt az ajtóban, karjával befelé mutatva. Sóhajtottam, megöleltem a szüleimet, azután bementem.
Pár óra múlva túl voltam a beavatkozáson. Az ilyenkor szokásos ellenőrzések folytak, míg végül túlestem az utolsó vizsgálaton is, és hazamehettem.
Az ágyamban feküdtem, Charlotte egyik meleg pulcsijában. Csend volt nemcsak a szobámban, hanem az egész lakásban. Megpróbáltam még párszor Charlotte-ot felhívni, de ugyanúgy nem reagált. Semmilyen üzenetre nem kaptam választ, még csak meg sem nézte őket.
- Túlestem rajta – mondtam köszönés nélkül a kagylóba, mikor rengeteg sikertelen próbálkozás után Charlotte-nál, felhívtam Jonathant.
- Akkora egy barom vagyok. Sajnálom, hogy ezt tettem veled.
- Ugyan már, nekem sem volt az eszemben, pedig kellett volna...
- Szeretnéd, hogy átmenjek?
- Tudod, menyire. De anyuék nagyon ki vannak akadva. Megpróbálom megnyugtatni őket. Most viszont mennem kell, utol akarom érni Charlotte-ot.
- Okés... Hé, Scar!
- Igen? – kaptam vissza a fülemhez a mobilt.
- Szeretlek.
- Én is téged – mondtam mosolyogva Jonathannek, majd kinyomtam a hívást.
Írtam egy üzenetet Charlotte-nak, hogy azonnal vegye fel a telefont, mert beszélni szeretnék vele, majd ismét megcsörgettem.
És ekkor kezdtem el azt érezni, hogy itt nagyobb baj van, mint egy kis harag.
Próbáltam tudomást sem venni erről a megérzésről, de minden egyes hívásnál és üzenetnél egyre erősebbé vált. Végül este megelégeltem, hogy nem tudok semmit a legjobb barátnőmről, ezért felhívtam az anyját.
- Jó estét, Mrs Skyes. Elnézést a késői zavarásért. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy Charlotte-tal minden rendben van? Nem veszi fel a telefont, nem válaszol az üzenetekre... Ott van valahol a közelben?
- Oh, Scarlet! Te még nem tudod? - kérdezte Mrs Skyes vékony hangon. - Tegnap este... – vett egy mély levegőt – tegnap este, mire hazajöttem, Charlotte... - kitört belőle a zokogás. A szívem több ütemnyit is kihagyott, hirtelen émelyegni kezdtem. - Öngyilkos lett.
A világ megszűnt körülöttem létezni. Hallottam, amint a telefonom hatalmasat csattan a padlón. Hallottam a vonal túlsó végéről jövő mély lélegzetvételeket, orrfújásokat. Hallottam, amint torkom szakadtából üvöltök bele a ház csendjébe. Éreztem a sós könnyeket az ajkaimon. Éreztem, ahogy a hajhagymáim elváltak a fejbőrömtől, ahogy dühömben a hajamat téptem. Rengeteg dolgot éreztem, és érzékeltem ugyanabban a pillanatban, mégsem tudtam, mit csinálok épp.
Minden az én hibám. Nem mondtam el neki időben, hogy megfogadtam a tanácsát, és emiatt azt hihette, rossz barát volt. Hogy elbukott. Pedig minden más szempontból annyira rendben volt az élete...
- Jézusom, mi a baj? Hívjam az orvost? - rohant be apu a szobámba. Felnyalábolt a földről, az ágyra ültetett. A vállának döntöttem a homlokom, markolásztam az ingét, miközben szabad utat engedtem a dühömnek.
ESTÁS LEYENDO
Love is love - Történetek a szerelemről
RomanceA szeretetnek nincs neme. A szeretetnek nincs bőrszíne. A szeretetnek nincs fogyatékossága. A szeretetnek nincs kora. A szeretetnek nincs vallása. A szeretetnek nincsenek címkéi. ------------------------------------------------------------ A történe...