Ale byl tady jeden způsob, jak si svou lásku k němu dokázat.
Rychle jsem vstala z postele a přeběhla ke stolu, kde se mi válel telefon. V kontaktech jsem najela na Liamovo číslo a vytočila ho. Vzal to po pár zazvoněních.
,,Jul?“
,,Liame. Omlouvám se, že volám tak pozdě, ale já...máš čas?“,,Určitě..děje se něco, Jul? Zníš..divně.“ I když to nemohl vidět, zavrtěla jsem hlavou.
,,Nic mi není. Můžu se u tebe stavit?“ zeptala jsem se a pevně jsem zavřela oči, když jsem znovu pomyslela na věc, kterou mám v plánu udělat.
,,Mám pro tebe přijet?“,,Jestli chceš.“
,,Za deset minut jsem u vás,“ řekl a v telefonu to zachrastilo. Nejspíš si přendal telefon k druhému uchu.
,,Dobře,“ pípla jsem a ukončila hovor.
,,Co jsem to udělala?“ šeptla jsem a zoufale si sedla na postel s hlavou v dlaních.
Za všechno může Harold! Kdyby nedělal, to co dělal, nikdy bych nezaváhala nad city k Liamovi.
Vstala jsem a nervózně přecházela po pokoji. Od okna ke dveřím a zase zpátky. Z žaludku se stala jedna scvrklá kulička a klepaly se mi nohy.
Před domem se ozvalo troubení.
Lehce jsem odtáhla tenkou záclonku a vykoukla z okna. Před domem stálo Liamovo bílé auto.
Zamávala jsem mu a sešla dolů.
,,Ahoj Julie!“ uslyšela jsem, když jsem zabouchla dveře.
,,Ahoj Li, hele. Nechtěl bys na chvíli...dovnitř?“ zakoktala jsem.
,,Ehm, jasně.“
O pár chvil později jsme nejistě seděli na mé posteli.
,,Jul, jsi si jistá, že jsi v pořádku? Chováš se nějak...divně.“
,,Jsem v pohodě, Li. Jenom jsem...přemýšlela,“ řekla jsem a prohlížela si své prsty.
,,A o čem?“
,,O..o nás,“ zakoktala jsem. Slyšela jsem jeho šokované nadechnutí.
,,Julie, ty se chceš rozejít?“ vyjekl.
,,Co? Ne! To ne, já jenom...přemýšlela jsem o nás dvou a myslím...“ odmlčela jsem se a pohlédla mu do hnědých očí, které na mě vystrašeně a vyčkávavě hleděly.
Zhluboka jsem se nadechla.
,,Myslím, že je čas..posunout náš vztah..n-na další úroveň,“ řekla jsem a pohled jsem opět sklopila na své spojené ruce.
,,Ty myslíš...“ Nakrabatil čelo a když mu došlo, co myslím, vyvalil oči a šokovaně zalapal po dechu. ,,Jul, já..nechci tě do ničeho nutit.“
Přikývla jsem.
,,Já vím. Je to moje dobrovolné rozhodnutí,“ řekla jsem a posunula se k němu blíž.
Sledoval každičký můj pohyb a když se moje ruce začaly pomalu zvedat k jeho obličeji, trhnul sebou a najednou jsem pocítila jeho rty na těch mých.
Hladově mě líbal, skousával a sál můj spodní ret a následně po něm přejížděl jazykem. Odtáhla jsem se od něj, abych se vůbec mohla nadechnout, ale on svoje rty stále zaměstnával, akorát na krku, kam je přisál a jemně skousával kůži.
,,Jul, jsi si jistá?“ zeptal se, když jsem ho od sebe odstrčila a chtěla mu sundat triko.
,,Liame, jsem si stoprocentně jistá,“ přesvědčila jsem ho. V tu chvíli zvedl ruce a nechal mě sundat mu tričko, které hned dopadlo na zem.
Naskytl se mi pohled na jeho vypracovanou hruď a břišní svaly. Konečky prstů jsem mu přejela po břiše, obtahovala jsem každičký sval na jeho těle, zatímco on měl zavřené oči a zvětšující se bouli v kalhotách.Sundala jsem svoje ruce z jeho těla a chytila ho za krk. Jedním přitáhnutím jsem přitiskla své rty na jeho a cítila jeho ruce na mém zadku, za který mě nadzvedl a já se najednou ocitla na jeho klíně.
Jeho ruce nahmataly lem mého trika a jedním pohybem mi ho přetáhl přes hlavu. Znovu jsem se uvelebila na jeho klíně, přičemž jsem se trochu zavrtěla a tím uvedla jeho kamaráda do ještě většího pozoru.
,,Jul, jsi si jistá, že tohle děláš poprvé?“ zasmál se.
,,Proč?“
,,Chováš se..tak nějak..zkušeně,“ vysvětlil.
,,Myslíš tohle?“ řekla jsem a znovu se se smíchem zavrtěla. Zaklonil hlavu a zasténal.
Shodil mě ze sebe a já zapadla do měkkých polštářů. Začal mi sundávat kalhoty i s kalhotkami, které hned letěly do útrob pokoje. Stejně jako jeho kalhoty.
,,Li, máš...kondom?“ vypískla jsem, když se chystal sundat si boxerky.
,,Jo,“ vyhrkl a z peněženky ze zadní kapsy kalhot vytáhl stříbrný balíček. Rychlým pohybem si sundal boxerky a mě se naskytl pohled na jeho hodně vyvinutého kamaráda.
,,Li,“ špitla jsem, naprosto hypnotizovaná jeho velikostí. Stále mě šokoval, i když tohle nebylo poprvé, co bych ho viděla. Ale představa, že tohle se má do mě vejít, mě děsila.
,,Ano?“,,Já se bojím.“ Zvedla jsem pohled z jeho chlouby a setkala se s jeho vřelým pohledem.
,,Nemusíme to dělat, jestli nechceš.“
,,Chci! Já jen...to je jedno,“ odmávla jsem to. On s úsměvem roztrhl balíček a chtěl si ho nandat.
,,Počkej! Můžu?“ zeptala jsem se a váhavě se natáhla po kluzké věci. Víc než ochotně mi ho podal. Sedl si na paty a s očekáváním na mě hleděl. Můj pohled kmital mezi jeho očima, kondomem a kamarádem.
Nakonec jsem pomalu došla k němu a opatrně mu ho nandala. Při mém dotyku Liam zaklonil hlavu a vydechl zadržovaný vzduch.
,,V pohodě?“ zeptal se mě, když se tyčil nade mnou. Přikývla jsem. ,,Teď tě to nejspíš bude bolet.“ A jakmile to dořekl, vnikl do mě.
Mým tělem se rozšířila nesnesitelná bolest a z očí mi vyklouzla slza.
Chvíli čekal, až si přivyknu, což bylo naprosto nemožné, ale až po nějaké chvíli začal pomalu, ač bolestivě přirážet. Měla jsem pevně zavřené oči a ruce křečovitě svíraly prostěradlo, které bylo ušpiněné mou krví, která mi stékala po stehně.
,,Chví-li vy-drž,“ vyrazil ze sebe Liam mezi přírazy.
Vůbec jsem si to neužívala. Mé tělo ovládala bolest, která nechtěla ustoupit, ale byla jsem ráda, že Liam si to užívá. Tohle je láska, tak ať Harr-
‘Přestaň myslet na Harolda! Zrovna se miluješ se svým přítelem!‘ okřiklo mě podvědomí.
Po pár přírazech a slzách, které se mi bezmyšlenkovitě nepřestávaly valit z očí, se Liam napjal a vykřikl.
,,Bože,“ vydechl a svalil se vedle mě. ,,Jsi v pořádku?“ zeptal se a sundal si kondom, který vyhodil do koše. Přikývla jsem.
,,Jenom se...“ špitla jsem a ukázala na koupelnu.
,,Jasně,“ usmál se. Vstala jsem a rychle odběhla do koupelny, kde jsem si vlezla do sprchy a teď úmyslně nechala téct slzy. Míchaly se s horkou vodou.
Ani tohle mi neodpovědělo na Harryho otázku. Harry.
Jakmile se mi v hlavě opět objevilo jeho jméno, slzy se spustily nanovo.
Svezla jsem se po studeným kachličkách na ještě studenější zem a brečela.
Brečela jsem kvůli Harrymu, té bolesti a kvůli tomu, že nevím jestli to s Liamem má cenu.
Nakonec jsem vylezla z kouřící se sprchy a přešla k zamlženému zrcadlu, které jsem otřela ručníkem. Zkoumala jsem skvrny na krku, které svítily na mé pokožce. Tohle budu muset schovat.
,,Li?“ zavolala jsem do pokoje. Žádná odezva.
,,Liame!“ zkusila jsem to znovu, tentokrát hlasitěji. Opět nic.
Zabalená v ručníku jsem vyšla z koupelny a rozhlédla se po pokoji.
Vypadal, jako kdyby se to před deseti minutami, ani neodehrálo. Žádné oblečení se neválelo po zemi, postel byla ustlaná a povlečení vyměněné. A Liam.
Ten tu nebyl.příběh už má 1,000 + přečtení!!! WOHOO!! díky moc!! :3
VOTE and COMMENTS!!
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...