Julie
Dveře se otevřely a pohled mi padl na drobnou ženu středního věku, s nadšeným úsměvem na tváři a široce rozpaženýma rukama.
,,Ahoj!“ vykřikla a vrhla se na nás. Stáli jsme tam jako svatí. Táta s Christianem v ruce drželi vánoční dárky, které jsme byli ještě dnes ráno dokupovat a nervózně po paní Stylesové pokukovali. Naopak, já a moje máma jsme v ruce svíraly krabice s jídlem. Od cukroví až po hrnecp plný polívky a na paní Stylesovou jsme koukaly s širokým úsměvem na tváři.
,,Vítejte! Pojďte rychle dovnitř, je tu teplo,“ vyhrkla a zatáhla nás do vyhřáté předsíně, do které se nesla omamná vůně skořice a cukroví, právě vytaženého z trouby.
A právě z kuchyně sem přiběhla Chloe, v závěsu s Harrym, který se snažil zakrývat radost z toho, že nás vidí.
Podala jsem krabici s cukrovím Christianovi do rukou, které si právě uvolnil položením si krabic na zem, a s otevřenou náručí pomalu došla k Harrymu.
,,Ahoj krásko,“ zašeptal a vtiskl mi do vlasů lehký polibek.
,,Ahoj.“
A pak jsme jenom stáli. Stáli jsme uprostřed předsíně, objímali se a sledovali naše rodiny, jak se seznamují a usmívají se. Všimla jsem si, že můj bratr se snažil nenápadně se dostat ke Chloe, která se na něj zářivě usmívala.
,,Harry, představíš mi tu dívku?“ ozvalo se vedle nás tichým hláskem.
Odtáhla jsem se od Harryho, jeho ruka však stále zůstávala omotaná kolem mého pasu, za který si mě přidržoval co nejblíž u sebe.
,,Mami, tohle je Julie. Moje přítelkyně,“ řekl s roztomilým úsměvem Harry a věnoval mi jeden ze svých speciálních pohledů, při kterém mu zablýsklo v zelených očích a mě se zatočil svět.
Ale pak jsem neviděla jeho oči, necítila teplo, vycházející z jeho těla, a také jsem necítila jeho ruku, omotanou kolem mého pasu. Místo toho jsem cítila lehký ženský parfém, dlouhé vlasy, které mě šimraly do obličeje a silný stisk kolem mého těla.
,,Oh, Julie. Tak strašně ráda tě poznávám,“ vydechla paní Stylesová a stále mě pevně objímala.
,,Já vás taky, paní Stylesová,“ řekla jsem a usmála se.
Paní Stylesové mě od sebe odtáhla na délku paží a prohlížela si mě. Všimla jsem si, že je Harrymu hodně podobná. V podstatě vidím Harryho v ženském podání.
Její vlasy měly stejnou barvu, i když se nekroutily v divokých a neuspořádaných kudrlinkách, jaké má Harry. Její oči smaragdově zelené barvy přejížděly po mém obličeji a zkoumaly každý kousek, každou pihu. A pak se jí po tváři roztáhl široký úsměv, čímž odhalila bílé rovné zuby a vytvořila dva ďolíčky na tvářích. Tohle Harry rozhodně zdědil po ní. Musím říct, že Harryho ďolíčky na mě působily roztomilým dojmem, kdežto ďolíčky Harryho matky spíš takovým typickým maminkovským dojmem, který ve vás vyvolával pocit jistoty a bezpečí.
,,Zlatíčko, neříkej mi paní Stylesová. Říkej mi normálně Anne. Nejsem zas tak stará,“ zasmála se a já se zasmála s ní. Nebyla vůbec stará a jediná vráska, kterou jsem viděla byla kolem očí, když se usmívala a nebo na čele, když se na Harryho zamračila.
,,Nechápu, jak jsi na ní mohl být zlý!“ hubovala ho.
,,To je v pořádku, Anne,“ řekla jsem a dala důraz na vyslovení jejího jména. ,,Teď mi to vynahrazuje,“ dodala jsem a šlehla po Harryho úsměvu.
,,To doufám.“ Její oči zazářily a její ruka lehce přejela po mé tváři. ,,Jsi moc milé a slušné děvče. Dohlédni na Harryho a když na tebe bude ošklivý, řekni mi to,“ řekla s vřelým úsměvem.
Přikývla jsem a opět se ocitla v Harryho náručí.
A pak nastalo trapné ticho, při kterém se Anne potutelně usmívala a kmitala pohledem mezi mnou a Harrym.
,,No, mami. My teď...půjdeme nahoru,“ prolomil ticho Harry svým hlubokým hlasem.
,,Jistě, běžte,“ vyjekla a začala nás strkat ke schodům. ,,Já půjdu dodělat večeři a pak vás zavolám.“
,,A nepotřebujete –“
,,Nepotřebuju Julie,“ přerušila mě mile a vystrkala nás až na druhý schod.
,,Dobře mami, už jdeme!“ vyjekl Harry a začal mě táhnout z její blízkosti.
,,Máš strašně milou mámu,“ zasmála jsem se, jakmile mě vtáhl do svého pokoje a zabouchl za námi dveře. Bylo zhasnuto a proto jsem stála na místě, abych nespadla a nebo nedej bože něco rozbila svojí neschopností chodit po tmě.
,,Harry, je tu tma,“ zafňukla jsem. Nijak jsem se netajila tím, že mám panickou hrůzu ze tmy.
,,Nevadí,“ zašeptal mi do ucha. V jednu chvíli jsem stála někde uprostřed pokoje, snažila se nedýchat a v druhou chvíli jsem stála přitisknutá na dveře, s Harryho rty na mých a jeho rukami všude.
Líbal mě, jazykem lačně přejížděl po rtu, skousával ho a sál, zatímco jeho ruce se mi dostaly pod tričko a hladily mě po břiše.
Když se odtrhl, a já tak získala jedinečnou šanci získat vzduch, a přemístil se na můj krk, kde se mi snažil udělat cucflek, něco se mi otřelo o nohu.
Něco chlupatého.
Zděšeně jsem vykřikla. Harryho hlava se odtrhla od mého krku a rukou mi zacpal ústa, která se nadechovala k dalšímu výkřiku, protože to něco se o mě stále otíralo.
,,Co je?“ špitl a jeho oči v pokoji, který byl osvětlený pouze světlem z měsíce a z pouličních lamp, zářily.
,,Něco se o mě otřelo,“ fňukla jsem a otřásla se.
Když se spolu s Harryho tichým smíchem po pokoji rozlilo světlo, můj pohled okamžitě směřoval dolů. A s úlevou jsem spatřila roztomilou, černou kočku, která měla bílé packy. Na krku měla obojek s vánoční rolničkou a na čumáku černou tečku.
,,To je Dusty,“ zasmál se Harry a rukou pokynul na kočičku, která si lehla na záda a odhalila tak své bílé bříško.
,,Je roztomilá,“ zašišlala jsem a tak jak mi to úzká sukně po kolena dovolovala, sklonila jsem se nad ležícího tvora a začala jí rukou přejíždět po břiše.
,,Jo a taky prodejná,“ dodal naoko naštvaně Harry a založil si ruce v bok.
Dusty jenom slabounce zamňoukala, hodila na Harryho pohled typu ‘Já nic‘ a prošla dveřmi, které jí Harry otevřel.
,,Tak kde jsme to skončili?“ zeptal se, když zavřel dveře a otočil se na mě.
,,Nikde Harry,“ zavrtěla jsem hlavou a založila si ruce.
Harry s povzdechem sklopil hlavu a přešel ke mě.
,,Fajn. Ale chci, abys věděla, že moje máma má pravdu. Jseš milá, vtipná, krásná a miluju tě,“ řekl a přitiskl své rty na mé. Tentokrát jemně, lehce, bez té vášně, která vládla tomu předchozímu polibku.
A já věděla, že ho miluju.
Upřímně, bez lží a hluboce ho miluju.
tak tady je další příděl cukru :DDD doufám, že se vám to líbí :D pořád...přijde mi to jako další Nekonečný příběh :DDD
P.S.: jsem jediná, komu přijde písnička Better than words o sexu? :DDDD to Niallovo syčení a že boky nelžou, Louisovo 'řídíš mě divoce' a vůbec že to je lepší než slova :DDDDDDD nemůžu si pomoct...nadržený prasata :DDD
LOVE YOU!!!
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...