Harry
Překvapila mě její upřímnost a celkem mě její slova ranila. Proč si myslí, že bych jí nechal?
Dobře, přiznávám, jsem sukničkář a už několikrát jsem holky odkopnul, ale k žádné jsem necítil to, co cítím k Jul.
Otevřel jsem dveře do restaurace a okamžitě ucítil teplo, které z restaurace vycházelo.
,,Máte rezervaci?“ ozvalo se mi vedle ucha a já s leknutím nadskočil.
,,Chloe,“ vydechl jsem, když jsem spatřil vysmátý obličej mé sestry. Otočil jsem se na Julie, která se stále nervózně rozhlížela po restauraci, a natáhl k ní ruku. Opatrně ji chytila a já si jí přitáhl k sobě.
,,Chloe, tohle je Julie. Jul, tohle je moje sestra Chloe,“ představil jsem je a Chloe se celou dobu culila, div se jí neroztrhla pusa.
,,Ahoj Julie, ráda tě poznávám,“ vyhrkla, jakmile jsem domluvil a stiskla jí v pevném objetí.
Šokovaně jsem to sledoval a bál se, aby se Julie nevyděsila nebo tak. Ale místo toho se tiše zasmála a lehce ji stiskla.
,,Taky tě ráda poznávám,“ řekla a vymanila se z jejího objetí.,,Takže, ty jsi ta, která okouzlila mého bratříčka, jo?“ zeptala se a já se na ní zamračil. Hodila po mě zlomyslný úšklebek. ,,Víš, že kvůli tobě po nocích plakal? A spal s tvojí šálou, která je mimochodem úplně úžasná,“ říkala a já se vyděšeně podíval na Julie, která se smála.
,,Tak jo, to by stačilo. Je tu nějakej volnej stůl?“ zeptal jsem se a rozhlížel se. Pohled mi padl na volný stůl pro dva, v rohu restaurace. Ideální.
,,A hele, támhle,“ vyhrkl jsem, chytil Jul za ruku a už jí táhl z dosahu nevymáchané huby mojí sestry.
Pomohl jsem jí usadit a znovu obdivoval její výběr oblečení.
,,Máš fajn sestru,“ prohodila Julie tiše,když nám vysoký, poďobaný kluk donesl jídelní lístek.
,,Není fajn,“ protestoval jsem. ,,Je ukecaná a leze mi na nervy.“
,,Ty jsi kvůli mě brečel?“ vyhrkla a já pozvedl oči od písmenek. Doháje.
,,Ehm..bylo to tu noc, kdy jsem tě našel...v zimě a pak...byla jsi naštvaná, vyhodila si mě z pokoje a ještě předtím jsme se pohádali...a já...prostě mi došlo, že to bylo kvůli mě a...“
Přerušil mě lehký dotyk na mé ruce.
,,Nebylo to kvůli tobě,“ špitla a pohlédla mi do očí. ,,Byla to moje vina. Byla jsem blbá a...“
,,Nemluvme o tom, prosím,“ přerušil jsem jí. ,,Nechci si kazit večer.“
Přikývla a stáhla ruku.
,,Máte vybráno?“ ozvalo se vedle nás.
,,Zase ty, Chloe? Co ty tu vůbec děláš? Nepracuješ tu,“ namítl jsem a rozhlížel se po někom spolehlivějším, který nás obslouží.
,,Jsem tu na výpomoc. Takže dáte si něco, nebo ne?“ vyhrkla a netrpělivě poklepala tužkou na drobný zápisníček v jejích rukou.
Povzdechl jsem si a podíval se na Julie, která všemu s širokým úsměvem přihlížela.
,,Jul?“
,,Ehm..já si dám...asi ten kuřecí plátek s bramborami,“ řekla a usmála se.
Chloe přikývla a zapsala si to. Obrátila se na mě.
,,To samý,“ řekl jsem s neutrálním výrazem. Chloe protočila oči a udělala si další čárku.
,,A pití?“
,,Pomerančový džus,“ vyhrkla Julie.
,,Kolu,“ řekl jsem s pozvednutým obočím.
,,Dobře. Za chvíli vám to přinesu,“ usmála se na Julie Chloe. Pak se otočila na mě. ,,Plivnu ti do pití,“ zasyčela s úšklebkem.****
Nakonec to skončilo tak, že jsem to pití odmítal pít, protože v něm opravdu něco plavalo.
Julie mi se záchvatem smíchu podala svoje pití a já se zdvořilým úsměvem přijal.
,,Koukám, že tvoje sestra je číslo,“ řekla se smíchem Julie, když jsme se po několika minutové hádce vraceli k mému autu. Julie trvala na tom, že to zaplatí, ale díky mé sestře se mi podařilo sebrat jí peněženku, kterou jsem jí vrátil při odchodu, a zaplatit. Alespoň k něčemu je Chloe dobrá.
,,Je to mrcha,“ zavrčel jsem, což Jul ještě víc rozesmálo.
,,Zdá se být milá.“
,,To je jenom na ostatní lidi. Mě doma tyranizuje,“ řekl jsem potichu a předstíral pláč.
,,Ty můj malý chudáčku,“ zašišlala Julie a pohladila mě po vlasech. Okamžitě se mi na tváři vykouzlil úsměv.
Když jsme došli k mému autu, předstíral jsem, že nemůžu najít klíče, ale přitom jsem jenom chtěl prodloužit tuhle chvilku. Nakonec jsem s povzdychem vytáhl ruku z kapsy, chytil Julie za boky a jemně ji přitlačil k autu.
,,Co to děláš?“ špitla, ale nevzpouzela se. Naopak položila svoje dlaně na mou hruď.
,,Nemůžu najít klíčky.“
,,A myslíš, že takhle je najdeš?“ zasmála se.
,,To ne, ale je to lepší, než je hledat,“ namítl jsem a přisál se na její rty.
Nikdy si na tohle nezvyknu. Její rty jsou tak měkké, s příchutí pomeranče z toho džusu.
,,Víš, že jsi předtím řekla, že jsem tvůj?“ zeptal jsem se, když jsem se odtáhl.
Nechápavě naklonila hlavu na stranu.
,,Řekla jsi ‘Ty můj malý chudáčku‘,“ zopakoval jsem její předchozí větu a dal důraz na slovo můj.
,,Asi jsem se přeřekla,“ řekla a ušklíbla se.
,,Ále,“ zasmál jsem se. ,,Znáš písničku od Jasona Mraze?“ zeptal jsem se.
,,Jakou konkrétně?“
,,I’m yours.“
,,Hmm...nejspíš mi jí budeš muset připomenout,“ řekla a zamrkala.
,,Jak chceš,“ zasmál jsem se. Odstoupil jsem od ní a odkašlal si.,,Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
Before the cool done run out I'll be giving it my bestest
And nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some
But I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours.“Celou dobu jsem sledoval její výraz a byl jsem celkem spokojený, když se jí v očích zaleskla slza, která na konci mého výstupu vyklouzla a kutálela se po tváři. Okamžitě jsem jí políbil na to místo a slza zmizela.
,,Tak co?“ zeptal jsem se po několika minutách ticha.
,,Umíš zpívat,“ řekla a zasmála se.
,,Děkuju. A?“
,,A...znám jí.“
,,A?“
,,A...miluju tě.“
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...