11) - Nedělej to ještě těžší

17.2K 824 12
                                    

Seděla jsem u stolu a bezduše se dívala do učebnice ekonomiky. Je půl šestý večer a s Harrym sedíme u mě doma a máme doučování.
,,Tak, co na tom nechápeš?“ zeptal se mě už asi po desátý.
Omluvně jsem se na něj usmála a tím si vysloužila jeho zoufalé povzdechnutí.
,,Už tě to doučuju skoro měsíc a nic z toho jsi ještě nepochopila,“ zazoufal si.

Dovolte mi tohle všechno objasnit.
S Harrym tuhle doučovací ‘hru‘ provozujeme necelý měsíc. Prakticky se celou dobu řídíme stále tím stejným schématem. Škola a doučování.
A jsem na sebe pyšná, protože takový pokrok, který udělal Harry v matice, neudělal nikdo. Na začátku to byl vypatlaný blbec, který nevěděl kolik má prstů na ruce a teď je to blbec, který by se bez potíží dostal i na tu nejprestižnější školu ve Washingtonu.
Další pokrok, který udělal byl v jeho chování. Teda, ve škole to byl pořád ten namachrovaný frajírek, který si užívá každou chvilku, kdy někdo trpí a který musí mít při hádkách s učiteli poslední slovo. Ale jakmile se za ním zavřely dveře školy a vešel do našeho domu, z toho typického problémového Stylese se stal ten milý a vtipný Harry, kvůli kterému jde spousta holek do kolen. Já samozřejmě do tý většiny nepatřím. Jak bych taky mohla, když mám dokonalý vztah s ještě dokonalejším klukem.
A tím se dostávám k další věci, na kterou jsem pyšná.
S Liamem jsem něco přes měsíc. A za tu dobu, co jsem s ním, jsem se nikdy neměla líp. Dokázal mi otevřít oči a dívat se na svět v jiném pohledu. Dalo by se říct, že mi sundal ty zamračené černé brýle a nasadil mi brýle lásky s růžovým sklíčkem. Navíc, je to milý, vtipný, pozorný a laskavý kluk, který se nepřetvařuje a dokonale si rozumíme.
A bonus, je i chápavý. Párkrát jsme se dostali do ‘chvilek‘, kdy jsme byli daleko za líbáním a blízko k něčemu vážnému. A také už jsme se několikrát bavili na téma sex. Lehce jsem mu naznačila, že ještě nejsem připravená, načež mě s úsměvem ujistil, že není kluk, kterému by šlo jenom o to a že mě do ničeho nebude nutit.
A to jsou důvody, proč jsem se svým prosperující vztahem víc než spokojená.
A teď k těm negativním věcem, které naše doučování přináší.
Jednou negativní věcí je to, že z důvodu našeho doučování se mnou Harry tráví víc času než se svou ‘přítelkyní‘ Jasmin. A tak si jeho vysokou pozornost nárokuje ve škole a to tím způsobem, že se celé hodiny po něm plazí, při obědech mu strká jazyk až do krku a to je potom panečku pěkná podívaná. A kdykoliv ji odbude, tak se urazí a nemluví s ní. A věc, kterou mi můj rozum nebere je ta, že Harry za ní vždycky doleze a všechno je zase v pořádku.
Jindy se zase v hodinách výtvarné výchovy oba omluví s tím, že musí jít na záchod a následně se oba dva stejně vracejí až ke konci hodiny. Párkrát si Harry ještě dopínal poklopec, takže mi je naprosto jasné, co tam ti dva provozují.
Už několikrát jsem na to Harryho upozorňovala, že ona je jako každá jiná. Že jí jde díky vlivnosti jeho otce, o peníze. A nebo o sex. Ale on mě vždycky odrazil s tím, že to není moje věc.
A další negativní věc – Jasmin mě teď ještě víc nesnáší. Už před tím nepromeškala žádnou možnost ublížit mi, jenže teď je to ještě větší nápor v podobě jejích posměšků, pohledů a pomluv, které roznáší po škole.
,,Julie!“ vytrhla mě z přemýšlení Harryho velká ruka, mávající mi před obličejem a jeho hluboký hlas. Otočila jsem se k němu a párkrát zamrkala. Zasmál se a nevěřícně zakroutil hlavou. ,,Zase myslíš na Liama?“ Pokrčila jsem rameny.
,,Jak to bude o prázdninách?“ zeptal se už beze smíchu.
,,Co?“
,,No, jestli budeme mít tohle i o prázdninách?“ zopakoval.
Mimochodem. Je sobota večer a týden co bude, je poslední týden před Vánocemi a prázdninami.
Pokrčila jsem rameny. ,,Ty nebudeš slavit svátky s rodinou?“ zašeptala jsem.
,,To jo, ale...“
,,Pak je rozhodnuto. Myslím, že přes prázdniny bychom si měli dát s tímhle..pauzu,“ skočila jsem mu do řeči.

Pomalu a nechápavě přikývl.
,,Dobře, jak chceš,“ zaklapl učebnici a uklidil ji do batohu.
,,Hele, Jul,“ začal pomalu a otočil se zpátky ke mě.
,,Hmm?“
,,Můžeme..ehm..můžeme si promluvit?“ vykoktal.
,,Poslouchám,“ plně jsem se k němu otočila a podívala se na něj se zájmem.
,,Jde..“ odmlčel se a zhluboka se nadechl. ,,Jde o..o Liama,“ vydechl rychle.
,,Harry,“ zaúpěla jsem a rychle vstala.
,,Ne, Julie poslouchej mě prosím,“ zaprosil a natáhl ke mě ruce.
,,Harry, to není tvoje věc,“ zopakovala jsem větu, kterou tak často říkal on mě. Vzdorovitě jsem si založila ruce na hrudi a přešla k oknu.
,,Je to důležitý,“ dodal. Pomalu jsem se k němu otočila. Zhluboka se nadechl. ,,Já..já myslím, že je nějak spolčený s tím kreténem Horanem,“ vydechl nejistě.
,,Ále, neříkej. A na to jsi zase přišel jak?“ Pokrčil rameny.
,,Prostě mám takový pocit.“
Pokývla jsem hlavou. ,,Harry, řekni mi něco. Vážně ti dělá dobře, takhle mi ubližovat, tím, že říkáš tyhle věci?“ sykla jsem.
,,Právě že ne! A proto tě nechci vidět zklamanou a zraněnou až ti ublíží,“ zašeptal se skloněnou hlavou. Jako by se za svá slova styděl.
Chvíli bylo ticho. Pak ho prolomil vrzavými kroky, po mé staré podlaze, když přecházel ke mě.
,,Teď mi pověz něco ty,“ špitl a natáhl ke mě ruce. Vyděšeně jsem sledovala, jak ke mě zvedá ruce a konečky jeho prstů mi lehce přejíždí po holé kůži na překřížených pažích. Zastavil se až na krku, kde mi lehce odhrnul vlasy na druhou stranu.
,,Vážně ho miluješ?“ vydechl a obešel mě, takže se ke mě tiskl ze zadu. Cítila jsem jeho horký dech na odhalené kůži na krku.
Přerývaně jsem se nadechla, když jsem ucítila jeho měkké a teplé rty, obsypávající linii mého krku lehkými motýlími polibky. Otřásla jsem se.
,,Cítíš se s ním, tak jako se mnou?“ naposledy mě políbil těsně pod ucho a pak se odtáhl.
Znovu mě obešel, takže mi pohlédl hluboko do očí. Takhle zblízka jsem mohla vidět smaragdově zelené oči, které se zužovaly a zase rozšiřovaly. Mohla jsem vidět drobné tečky v zeleni jeho očí.
Opřel se svým čelem o moje a rozevřel rty. Cítila jsem jeho teplý dech na mých tvářích. Přivřela jsem oči a vydechla. Rukama mi začal přejíždět po rukách až nakonec skončil na loktech, mých stále založených rukou.
,,Chová se k tobě, tak jako já?“ zeptal se naposled a zavřel oči, načež se začal pomalu přibližovat. Zděšeně jsem se dívala na jeho zavřené oči a rozevřené rty a moje podvědomí na mě křičelo ‘Harry Styles mě chce políbit! Harry Styles mě chce políbit!‘
‘Ale co Liam?‘ ozvala se jiná a zřejmě rozumnější část mého podvědomí. A v tu chvíli to přišlo jako blesk z čistého nebe. Jeho jméno mi projasnilo a pročistilo zatemněnou mysl a když už zbýval pouhý milimetr od spojení našich rtů, uhnula jsem a jeho rty maximálně tak políbily vzduch.
Prudce rozevřel oči a překvapeně zamrkal než jeho pohled spočinul na mé odtažené osobě.
,,Harry...já..ty máš..máš přítelkyni. Nedělej něco, čeho by jsi později litovat,“ špitla jsem a vymanila se z jeho sevření. Ruce jsem si víc přitiskla k tělu a otočila se k němu zády.
,,Já bych..toho nelitoval,“ namítl a znovu se po mě natáhl. Uhnula jsem. Slyšela jsem jeho hlasité povzdechnutí.
,,Dobře, chápu. Jenom mi prosím odpověz,“ zašeptal.
V mysli mi vytanuly jeho otázky. Chová se ke mě Liam, tak jako Harry? Ano. Cítím se při tom, tak jako při Harrym? Ne, nikdy. Ještě nikdy jsem se v Liamově přítomnosti necítila tak rozechvěle a slabě, jako v přítomnosti Harryho. Opravdu miluju Liama? Nevím. Za poslední dva týdny, které jsem prakticky trávila jenom s Harrym, mi přišlo, že Harry ke mě cítí něco víc. A buďme upřímní. Kdo by se nezamiloval do jeho úsměvu, ďolíčku, které se mi při tom okouzlujícím úsměvu vytvoří, a nebo do jeho kudrnatých vlasů kaštanové barvy.
,,Ano..ne..já nevím,“ povzdechla jsem si. ,,Harry, nedělej to prosím ještě těžší,“ špitla jsem a prudce zamrkala, protože slzy se začaly tlačit do očí.
,,Dobře,“ zopakoval. Několika dlouhým kroky přešel od okna ke stolu, sebral ze země svůj batoh a jedním pohybem si ho přehodil přes rameno.
Pak už jsem jenom slyšela bouchnutí hlavních dveří a startování motoru jeho auta.
Sedla jsem si na postel a složila si hlavu do dlaní. Uvědomila jsem si několik věcí.
První věc – od teď už se nebudu schopná soustředit na jeho slova při doučování (jestli ještě nějaké bude).
Druhá věc – možná, že začínám opět propadat Harrymu Stylesovi.
Třetí věc – poprvé, za měsíc skvělého vztahu, jsem zapochybovala o svých citech ke svému příteli.

jelikož jste u včerejšího dílu dali 10 votes a vážně mě potěšili komentáře (zvláště od Summer_Skillene, které taky věnuji tenhle díl), tak jsem se rozhodla dát vám sem další :)) 
a vaše včerejší úvahy o vztahu Jiam (Julie+Liam :DDDDD) nebyly zas tak vedle...jistým způsobem máte pravdu, ale jak, to vám neřeknu :DD

takže bych zase prosila nějaké komenty (vaše úvahy, názory, atd..) a VOTE!!! :DD

Tutoring by loveKde žijí příběhy. Začni objevovat