Když se Charles a Meredith, tak se jmenovala ta blondýna, omluvili s tím, že musí jít něco probrat s kuchařem, a Lucas si odskočil na záchod, otočila jsem se na Harryho, který pomalu upíjel ze skleničky s červeným vínem.
,,Proč jsi mi neřekl, že Lucas je tvůj nevlastní bratr?“ zašeptala jsem naštvaně.
,,Nepovažoval jsem to za důležité,“ pokrčil rameny a vidličkou přehrábl brokolici na svém talíři.
,,Je to důležitý. Proboha! Vždyť tvůj bratr se mnou celý večer flirtuje!“ vyjekla jsem, když mi došly okolnosti.
,,Neoplácíš mu to, tak co.“
,,Bože Harry! Jestli chceš, aby náš vztah fungoval správně, tyhle věci by jsi mi měl říkat. On je tvoje rodina a...“
,,Julie. Důležité věci ti říkám, nebo ne? A tyhle drobnosti vědět nepotřebuješ,“ vydechl a odvrátil pohled, když se všichni vrátili.
,,Tak Julie, pověz nám. Kam chceš jít po střední?“ zeptala se Meredith a pod bradu si složila ruce s dokonalou manikúrou.
,,Ehm..já bych chtěla na...“ Zarazila jsem se, když se něco teplého dotklo mého kolena.
,,Kam?“ Meredith se zamračila, když se mi ztížilo dýchání a úplně jsem ztuhla.
,,Ehm...na právnickou ve Washingtonu,“ dořekla jsem a sundala Harryho ruku.
,,Právnickou? Harry chce být taky právník, že jo?“ řekla s úsměvem a otočila se na něj. Harry přikývl a opět položil svou ruku na moje koleno, načež jí začal posouvat výš.
,,Jsi v pohodě?“ zeptal se Lucas a upřel na mě svoje oči.
,,J-jasně,“ vykoktala jsem, znovu sundala Harryho ruku a přehodila si nohu přes nohu. Ale ani to nezabránilo Harrymu přejíždět mi po stehnech, kolenou a zajíždět pod sukni.
Hlasitě jsem polkla, když se jeho prsty lehce dotkly vnitřní strany stehen, ale hned jí zase odtáhl a s úsměvem položil ruce na stůl.,,Ehm...tati. Nerad to říkám, ale už musíme jít. Já...ještě jsem jí chtěl někam vzít,“ řekl Harry a tím přerušil jeho konverzaci s Christianem. Hodil na mě významný pohled a já okamžitě pochopila.
,,Jo...domlouvali jsme se na tom ráno a...budeme muset jít,“ zapojila jsem se.
,,Oh, jistě. Venku je ta limuzína, co vás sem přivezla, tak..“,,Jo, díky tati,“ usmál se Harry a vstal.
Objal otce a Meredith. Na Lucase se trochu zamračil a zamával.
,,Mějte se. Ještě se uvidíme,“ řekl rychle a táhl mě za ruku z restaurace.
,,Ráda jsem vás poznala!“ zakřičela jsem ještě, ale nebyla jsem si jistá, jestli to slyšeli, protože už se za námi pomalu dovíraly dveře.
,,Nemusel jsi tak spěchat,“ broukla jsem a nandala si kabát.
,,Ale musel,“ namítl a zapnul si poslední knoflík svého černého kabátu po kolena.
Uchechtla jsem se, ale nastoupila jsem do limuzíny.O pár minut mučivého ticha, napětí a hodně vzrušení v autě, jsme konečně vystoupili před hotelem. Harry mě doslova táhnul za ruku k výtahům a jakmile se za námi dveře zavřeli a Harry bouchnul na tlačítko nejvyššího poschodí, prudce mě přirazil na zrcadlovou zeď výtahu a začal mě líbat. Vášnivě mi přejížděl jazykem po rtu, skousával ho a sál a já si byla jistá, že ho potom budu mít dvakrát větší.
Pak se slíbal přes mojí čelist až na můj krk, kde mi odhrnul límec od kabátu a začal mi vytvářet cucflek. Tahala jsem ho za vlasy a kolena se mi podlamovala.
Když se začal přesouvat ještě níž, zastavila jsem ho.
,,Ne Harry,“ zašeptala jsem a otevřela oči, které jsem měla po celou dobu zavřené. Za vlasy jsem ho vytáhla na úroveň mého obličeje. ,,Jsou tu kamery,“ poznamenala jsem a ukázala na malé blikající světélko v horním rohu.
Harry si povzdechl, ale odtáhl se úplně a postavil se vedle mě. Pak se uchechtl.,,Co je?“ zamračila jsem se na něj a sledovala jeho chabý pokus o zamaskování svého smíchu.
,,Nic, jenom...“ Znovu se zasmál. ,,Tvůj krk,“ zašeptal a pak se začal hlasitě smát.
,,Co s ním mám?“ vyjekla jsem a dotkla se ho. Ale ruku jsem okamžitě stáhla, když jsem pocítila ostrou bolest na jednom místě. Vyděšeně jsem se otočila na zrcadlo a natočila krk. Když jsem uviděla velký, rudo-fialový flek, který byl skoro na celé pravé straně mého krku, vykulila jsem oči.
,,Harry! Proč jsi to udělal,“ vyjekla jsem a hravě ho bouchla do ramene.
,,Promiň,“ řekl vážně. ,,Měl být větší,“ dodal a zasmál se.
,,Víš, že takhle nemůžu jít před tvého otce. Co si o mě pomyslí?“
,,Nic, co by nevěděl,“ pokrčil rameny.
,,Cože?“
,,Ví, že jsme spolu spali. I když pod vlivem alkoholu.“ Zamračila jsem se.
,,A jak to ví?“
,,Řekl jsem mu to. Když jsi šla na záchod. Prostě se zeptal a...“
,,Harry!“ zaúpěla jsem. ,,Tohle...tohle není něco, co bys měl říkat na potkání.“
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...