36) - Happy New Year

13K 630 9
                                    

,,Tak Julie. Pravda nebo úkol?“
,,Pravda,“ vyhrkla jsem a trošku přivřela oči, když mi ostré světlo zasáhlo zorničky.
Vzhledem k tomu, že bylo téměř půl dvanácté, oči se mi zavíraly a chtěla jsem spát.
Opilý Christian, kterému se motal jazyk stejně jako nohy, vytáhl kartičku ze štosu a snažil se přečíst nápis na ní.
,,Chloe. Přečti to,“ vzdal to a podal ho Chloe, která se ještě rychle napila vodky z kelímku.
,,Otázka pro tebe, Romeo. Jsi panna?“ přečetla otázku.
V tu chvíli jako by alkoholový opar, který zatemňoval můj mozek, rychle odstoupil a já se cítila najednou úplně střízlivě.
,,No...já...“ Zoufale jsem se otočila na Harryho, který tohle vše napjatě sledoval. Nakonec se nechal přemluvit k pití, stejně jako já, a teď byl ještě víc na mol než já. Už ani pomalu nedokázal vyslovit souvislou větu.
,,Tak?“ domáhal se odpovědi Christian.
,,Nejsem,“ vychrlila jsem. Všechno ztichlo a jediné co bylo slyšet byly předčasné petardy a v pozadí hrála písnička 22 od Taylor Swift.
,,Cože?“ vyjekl nakonec Christian a svůj pohled stočil k Harrymu.
,,Na mě nekoukej,“ zvedl obranně ruce.
,,Tak kdo?“
,,Jmenoval se Liam,“ povzdechla jsem si.
,,Nemyslel jsem si, že jsi taková děvka,“ zašeptal Christian a nejspíš si myslel, že to neslyším.
,,Cože?!“
,,Dost lidi! Nebudeme si hádkama kazit párty, ne?“ přerušila to ostře Chloe a kartičku strčila dospoda balíčku.
,,Já končím,“ zamumlala jsem, kopla do sebe zbytek alkoholu a nemotorně se zvedla na nohy.
,,Počkej!“ vyhrkl Harry a chtěl se zvednout taky. Ale namísto toho si dřepl a zahučel zpátky do polštářů, které měl vyskládané na zemi.
,,Ježiš. Pojď,“ zahučela jsem a vytáhla Harryho na nohy. Omotal ruku kolem mého pasu a tak nějak navzájem jsme se vytáhli do mého pokoje. Harry okamžitě lehl na postel a zkopal ze sebe boty, které s žuchnutím spadly na zem.
Když jsem se ohýbala pro náramek, který mi spadl na zem, jakoby se celý můj žaludek převrátil a jediná myšlenka, kterou jsem teď v hlavě měla byla, nevyklopit obsah svého žaludku jinam než do záchodové mísy.
Naštěstí pro mě jsem to stihla. Nevím jak bych ráno mámě nebo komukoliv jinému vysvětlovala, proč můj pokoj tak smrdí.
Ucítila jsem něčí studené prsty na mém krku. To jak odhrnoval vlasy z mého obličeje a držel je z dostatečné blízkosti toho...hnusu.
,,Jdi pryč Harry. Tohle nemusíš vidět,“ zaúpěla jsem a napnula se pod novou vlnou nevoli.
,,Tohle jsem dělal několikrát, takže jsem si celkem zvyknul.“
Když jsem skončila, všechno jsem spláchla, doplazila jsem se k umyvadlu, vyčistila si zuby a lehla si na chladné kachličky. Studenou ruku jsem si přitiskla k čelu a zavřela oči.
,,Tobě není blbě?“ zeptala jsem se po chvíli ticha, kdy bylo slyšet naše oddechování a tlukot srdce.
,,Jsem zvyklý,“ zopakoval. ,,Ty nejsi na alkohol zvyklá, takže tě to rychle odrovnalo. Očividně,“ dodal a uchechtl se.
,,To není vtipný. Je mi fakt na blití,“ sykla jsem a snažila se vyvarovat prudkým pohybům.
,,Pojď spát. Bude ti líp.“ Zavrtěla jsem hlavou. I když byl Harry opilý, slova se mu motala, stále měl jasné a logické uvažování.
,,Ale já nechci spát,“ zavrněla jsem a pokusila se o svůdný pohled.
Harry se rychle zvedl a slyšela jsem cvaknutí zámku. Pak si znovu sedl na své původní místo a to mezi dveřmi.
,,Co jsi říkala?“
,,Víš moc dobře co jsem říkala.“ Natáhla jsem ruku k Harrymu a když jí uchopil, přitáhla jsem si ho k sobě a hladově se mu přitiskla na rty.
Jeho ruce chytily moje stehna, které trhnutím odtáhl od sebe a ulehl mezi ně. Pak začal rukama přejíždět přes stehna, zadek a zajel až pod tričko, kde mi stiskl prso přes podprsenku.
,,Harry,“ vzdychla jsem mu do rtů a on stiskl ještě silněji. Kdybych řekla, že mi to není příjemné, lhala bych.
Svoje ruce jsem zaměstnávala na jeho zádech, po kterých jsem mu přejížděla a když mi skousával ret nebo sál pokožku na krku, zaryla jsem mu do zad nehty.
Pak jeho ruce vyjely zpod trička a za lem mi ho přetáhl přes hlavu a následně ho odhodil do koutů koupelny.
Ani já jsem se svlíkáním Harryho nezůstala pozadu a proto už o pár chvil později na mě ležel pouze v boxerkách.
Jeho prsty nahmataly okraje sukně, kterou mi stáhl dolů, spolu se silonkami.
,,Taková nevinná dívenka a nosí takovéhle vyzývavé oblečení?“ pozvedl obočí a laškovně mrkl. Měla jsem na sobě to červené spodní prádlo Victoria’s Secret. To, které jsem si plánovala obléct před týdnem.
,,A i když je vážně krásný, musí dolů,“ řekl naoko smutně. A jakmile to dořekl, zahákl dva prsty za lem kalhotek a pomalu je stáhl dolů. Stejně tak dopadla i podprsenka, která skončila odhozená pod umyvadlem.
Harry se sklonil a začal si jazykem vyznačoval cestičku od krku, mezi prsy a skončil u pupíku. Následně dal na každé vlhké místečko krátký polibek a zase se přisál na moje rty.
Zatímco jeho rty zaměstnávaly ty moje, jeho prsty mi přejížděli po stehnech. Konečky prstů mě jemně hladil po vnitřní straně stehen a když do mě jeho prsty rychle vklouzly, zalapala jsem po dechu.
I přesto, že mi jeho prsty způsobovaly neuvěřitelnou rozkoš, i přes jeho rty, které teď líbaly každičký kousek mého krku, i přes alkohol, něco mi říkalo, že tohle je špatné a zrovna teď by se to nemělo dít.
,,Líbí se ti to?“ vydechl Harry a kousl mě do lalůčku. Přikývla jsem.
,,Řekni to!“ vykřikl a zrychlil pohyb.
,,Jo!“ vyjekla jsem a v ten samý moment moje tělo zavalil opar rozkoše. Moje tělo se napjalo, každičký sval, který jsem měla zatnutý se uvolnil a Harry ze mě vytáhl své prsty. Rychle si stáhl boxerky ke kolenům a jelikož byl jeho kamarád už v pozoru, párkrát si po něm přejel a opatrně do mě vnikl.
Nejdříve čekal, čekal až otevřu pevně zavřené oči, protože moje první zkušenosti nebyly zrovna růžové. Čekal až si zvyknu na jeho velikost. Pak, když jsem oči otevřela a mírně přikývla, začal přirážet. Nejdříve pomalu, něžně a celé to doprovázel lehkými polibky na můj krk, tváře, rty. Pak zrychlil a já byla nucena zarýt své nehty do jeho zad.
Matně jsem slyšela jásot lidí venku, stejně jako petardy, ale jediné, na co jsem se zaměřovala bylo Harryho sténání mého jména.
Pak se koupelnou rozlehl Harryho výkřik, když se napjal a si vyčerpaně lehl na moji obnaženou hruď.
,,Šťastný Nový rok,“ vydechl a políbil mě na hruď. ,,Miluju tě.“
,,Pojď, jdeme spát,“ řekla jsem po několika minutách, kdy jsme pouze leželi na studené podlaze a zběsile oddechovali.
Harry přikývl a nechal se odvést do postele, do které dopadl a okamžitě usnul.

tak jste se dočkali perverzáci :DDDD samozřejmě, že není ani poslední :DD takže doufám, že se vám to líbilo :)) 
jinak děkuju za 26,000+ přečtení a 1,600+ votes :3 jste vážně neuvěřitelní :3 taky vám strašně moc děkuju za to, že tenhle příběh se umístila na 8.místě jak ve FanFiction, tak v TeenFiction <3 *-* 

LOVE YOU SO MUCH!!!!

Tutoring by loveKde žijí příběhy. Začni objevovat