59) - Ultimátum

9.4K 635 76
                                    

Harry

 

Probral jsem se, když se mi něco hebkého začalo otírat o ruku a tahat mě za tričko. Pomalu jsem otevřel oči a s třeštící hlavou se narovnal. Bolela mě záda. A to z chladné země mé koupelny, jak jsem později zjistil.
Očima jsem přejel po celém prostoru a zastavil se na své ruce, na které byly zaschlé červené fleky. Krev. A stejně tak vedle mě, kde se leskla v záři světla loužička krve. A vedle toho byla žiletka.
Z mých myšlenek a zkoumání mě vytrhlo bušení na dveře.
,,Harry! Harry, jsi tam?“ křičela zpoza dveří máma.
Prudce jsem se postavil, což byla chyba, protože se mi zamotala hlava a s ní celý okolní svět.
,,Ehm..jo! Musel jsem usnout,“ vykoktal jsem první věc, která mi přišla na mysl.
,,Přišla za tebou nějaká holka!“ ozvalo se znovu a slyšel jsem, jak se snažila dostat do pokoje.
,,Jo. Hned jsem dole!“ zakřičel jsem zpátky a pod tekoucí vodou si oplachoval zaschlou krev. Pak jsem z přihrádky vytáhl obvaz a celé si to obvázal, načež jsem utřel podlahu.
Mezitím se mi pod nohama motala Dusty a při pohledu na ní jsem si vybavil večer o Vánocích, kdy se jí Julie lekla. Musel jsem se nad tou vzpomínkou zasmát.
V pokoji jsem vyměnil černé tričko s krátkým rukávem za bílé s dlouhým a stáhl si rukávy co nejníže a teprve potom opustil bezpečí svého pokoje.
,,Mami?“
,,Tady zlato!“ ozvalo se z obýváku a já proto následoval její hlas. A zastavil se uprostřed dveří.
,,Jasmin. Co tu děláš?“ vyjekl jsem a kmitl pohledem k mámě, která se usmívala. Proč?
,,Přišla jsem ti pomoct s úkolem,“ usmála se a postavila se. ,,Ráda jsem vás poznala blíž, paní Stylesová,“ zazpívala a následovala mě.
Jakmile jsme byli mezi čtyřmi stěnami mého pokoje, vrhla se na mě. Přitiskla na mě své tělo, ruce mi zamotala do vlasů a rty přitiskla na můj krk.
Chvíli jsem překvapeně stál, ale pak se jí snažil vykroutit, což se mi podařilo až po pár tichých chvílích.
,,Co to děláš?“ zavrčel jsem a odstrčil jí od sebe, až zavrávorala.
,,Chci tě, Harry. Teď hned,“ dodala a přetáhla si přes hlavu svojí blůzku. Musím přiznat, že pohled na její vnady byl lákavý. Chvíli jsem měl pocit, že není nic lepšího ne světě.
Ale pak jsem si vzpomněl na Julie, s dítětem, které nosí pod srdcem a zavrtěl hlavou. I když s ní momentálně nechodím, bylo by to jako kdybych jí podvedl.
,,Ne. Ještě ne.“ Uvědomil jsem si, že tuhle větu jsem poslední dobou říkal často. Snažil jsem se to oddalovat, co nejvíc to šlo. Alespoň do té doby, než se Julie dozví pravdu. Než zjistí, že jsem se s ní nerozešel dobrovolně.
,,Proč ne, Harry?! Nelíbím se ti snad?“ řekla a nasadila smutný výraz.
,,Ne, to ne, ale..“
,,Tak v čem je problém?“ přerušila mě.
Povzdechl jsem si a sklopil hlavu.
,,Julie je ten problém,“ špitl jsem.
,,Jo. To jsem si všimla,“ odfrkla si a založila si ruce v bok. ,,Víš, Harry. Přemýšlela jsem. Že možná jsem na to šla ze špatné strany. Zakazovat ti tvé přátele a vyhrožovat ti byla obrovská hloupost, takže se za to omlouvám. A mám návrh.“ Na okamžik se odmlčela a já při slově návrh zvedl hlavu. Chce se domluvit?
,,Jaký návrh?“ řekl jsem zaujatě.
,,Můžeš se vídat se svými přáteli, s kým chceš. Dokonce i s Julie. Vím, jak důležité je pro tebe to dítě, takže předpokládám, že bys byl rád na těch různých vyšetřeních a podobných sračičkách,“ říkala a máchala při tom rukama. Stále byla bez trička, takže její prsa při tom všem legračně poskakovala.
,,Vážně?“
,,Jo. Můžeš se s ní vídat a tak, ale musíš mi slíbit, že s ní nebudeš nic dělat. Žádné objímání, žádné zamilované pohledy, žádné polibky a už vůbec ne sex,“ vyjmenovávala na prstech a mračila se.
,,Takže jediné co můžu je s ní mluvit. Chápu to dobře?“ uchechtl jsem se. Dávala mi ultimáta? Vážně? ,,A co mě to bude stát?“
,,No. Dobře že se ptáš,“ usmála se a přešla ke mě. ,,Kdykoliv řeknu, cokoliv řeknu, uděláš to. Když řeknu polib mě,“ odmlčela se a vyčkávala. Nahnul jsem se a políbil jí. Spokojeně se usmála. ,,Přesně takhle. Pochopil jsi to. Když řeknu vyspi se se mnou.“ Zamračil jsem se. To chce zacházet až tak daleko?
Ale kvůli jedinému slovu s Julie bych udělal cokoliv. Modlil jsem se, aby to pochopila.
Proto jsem přešel ke dveřím, zamknul je a s Jasmin v náručí došel k posteli, kde jsem udělal to, co chtěla.

Tutoring by loveKde žijí příběhy. Začni objevovat