Když se ozval zvuk zavíraných dveří od auta, prudce jsem sebou trhla a když jsem zjistila, že se neděje nic důležitého a nebo naléhavého, usmála jsem se a přetočila se na druhý bok. Automaticky jsem se usmála, když jsem uviděla Harryho klidnou spící tvář, s kudrlinkami, které mu lezly do obličeje a s rukou přehozenou přes moje nahé tělo.
Počkat...nahé?!!
Pomalu jsem nadzvedla deku, pod kterou jsme byli oba přikrytí, a přesvědčila se o mé domněnce. Pod přikrývkou opravdu byla naše nahá těla a nohy jsme měli propletené.
Začalo se mi těžce dýchat, když mi došlo, co se mi nulou noc nejspíš stalo. Dohajzlu.
Pomalu jsem se posouvala ke kraji postele, abych nevzbudila Harryho. Ale když už jsem se nohama téměř dotýkala podlahy, Harry prudce otevřel oči a usmál se.
,,Nemyslím si, že někam půjdeš,“ zachraptěl a přitáhl si mě zpátky do objetí.
,,Ehm..Ahoj.“ Snažila jsem se zakrýt můj strach a usmála se. Ale Harry to prokoukl a zamračil se.
,,Co se děje?“ Uhnula jsem pohledem. ,,Julie. Co s děje?“ zopakoval hlasitěji.
,,Harry..já...co se včera stalo?“ zakoktala jsem. Opět se zamračil a pokrčil rameny.
,,Slavili jsme Silvestr a...pili jsme. A dál nevím.“ Jeho velká dlaň přistála na jeho čele.
Pohnula jsem se, takže jsem se opírala o loket a jedním pohybem z Harryho strhla přikrývku. Sice ležel na břiše, ale i tak mu došlo, co myslím.
,,T-to...my jsme...“
,,Já nevím,“ zaúpěla jsem a chytila se za hlavu. ,,Potřebuju na záchod,“ zamumlala jsem, deku si omotala kolem nahého těla a zamířila do koupelny.
A mezi dveřmi jsem ztuhla.
,,Proboha.“
,,Co je?“ ozval se vedle mě Harry, který si kolem pasu omotal ručník, který našel v pokoji.
V koupelně to vypadalo jako po výbuchu. Věci, které jsem jinak měla pečlivě vyskládané na umyvadle teď ležely bez ladu a skladu buď v umyvadle a nebo na zemi.
A všude kolem nás se na zemi válelo naše oblečení. Na záchodě bylo pohozené moje tričko, vedle záchodu Harryho kalhoty. A přímo pod mýma nohama leželo moje spodní prádlo a Harryho boxerky.
,,A sakra,“ ulevil si Harry.
,,Harry?“ špitla jsem vyděšeně.
,,Ano?“ Chytil mě kolem pasu, abych neupadla, protože můj svět se začal najednou točit.
,,Myslíš že...že jsme použili...však víš. Ochranu?“ Když jsem tu otázku vyslovila nahlas, jako by se to ještě zhoršilo. Protože jestli jsme jí nepoužili, já neberu prášky a rozhodně v tomhle věku dítě mít nechci. A myslím, že ani Harry ne.
Harry ztuhl a pak se vrávoravě vydal ke svým kalhotám. Ze zadní kapsy vytáhl peněženku a z ní stříbrný balíček. Neporušený.
V tu chvíli jsem se zhroutila. Svezla jsem se na studenou zem a hlavu složila mezi kolena.
,,Julie!“ vyjekl Harry a přiběhl ke mě.
,,Harry...“ vzlykla jsem a nechala se jím kolébat.
,,Jul, nic to neznamená...třeba jsme spolu..“
,,Já nechci mít dítě Harry,“ skočila jsem mu do řeči a znovu vzlykla.
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...