Julie
Opět jsem seděla ve své lavici, fyzicky zotavená. Ale o psychice se to říct nedalo.
Po návratu z nemocnice jsem celé dny trávila zavřená ve svém pokoji, pouštěla si písničky a brečela. Před očima jsem stále měla onen osudný večer. Večer, kdy ztroskotala veškerá důvěra v mužské pohlaví.
,,Slečno Simonsová?“ ozvalo se.
,,Ano,“ zvedla jsem hlavu a tím se probrala ze svých myšlenek.
,,Znáte odpověď?“ zeptal se učitel a zamžoural na mě přes obroučky svých brýlí.
,,Já...ne. Omlouvám se.“
,,V pořádku,“ usmál se a položil stejnou otázku jednomu z mých spolužáků.
Smutně jsem pohlédla na volné místo vedle mě a zavalila mě vlna smíšených emocí. Od vzteku, přes nenávist až po pocit osamocení a zrady.
Hodina skončila a já v duchu děkovala bohu, že díky poslednímu dni před Vánoci máme pouze čtyři hodiny, z čehož tahle byla poslední.
,,Myslíš si, že kvůli tvojí nehodě jsi něco víc? Že učitelům to všechno bude líto?“ ozval se povrchní hlas, který bezpochyby patřil současnému tvůrci mého osudu, který se ležérně opíral o skříňky.
,,Jsi jenom ubohá kráva, která se tím chtěla zvýraznit,“ zasyčel, odlepil se od skříněk a pomalu se vydal ke mě. Automaticky jsem se přikrčila a pohled zabodla do země.
,,Nikomu na tobě nezáleží,“ řekl a pomalu mě obcházel. ,,Jsi nic, nikdo. Vzduch.“ Jeho slova se mi zabodávaly do srdce jako malé střípky.
,,Jseš akorát předmět, který tu překáží. Bez tebe by tu bylo líp.“
,,To stačilo, Horane,“ zahřmělo chodbou. Všichni okolostojící svůj pohled zamířili na vysokou postavu, která se prodírala kruhem utvořených z mých spolužáků, až k nám.
,,Ale ale. Kohopak to tu máme? Sám Harry Styles, momentálně nejvíc opěvovaný kluk tohodle zapadákova,“ zasmál se.
Nevěřícně jsem se na něj zadívala. Proč se mě zastává? Tímhle si akorát zkazí reputaci, ne?
,,Dej jí pokoj,“ zavrčel a postavil se přede mě.
,,Co by na tohle řekla Jasmin. Kdyby viděla svého kluka, jak se zastává téhle nicky,“ usmál se Niall.
,,Co by řekla tvoje máma, nebo ředitel na to, že jsi se vplížil do ředitelovy kanceláře, tím získal informace o Liamovi Paynovi, kterého jsi následně využil, aby ses pomstil Julie, která ti nechtěla dát opsat úkol,“ vrátil mu to Harry.
V Niallově očích se mihl strach, který se ale okamžitě schoval za pohrdání, který v jeho očích převládal.
,,Pojď Julie, jdeme,“ řekl Harry, chytil mě za ruku a vytáhl mě z toho kruhu ponížení.
,,Toho budeš litovat, Stylesi!“ zakřičel ještě za ním, ale Harry se pouze usmál.
Táhl mě přes celou chodbu a zastavil se před dveřmi učebny mé, tedy respektive, naší hodiny.
,,Dneska jsem tě celý den neviděla,“ špitla jsem a sklopila pohled.
,,Já...měl jsem...práci. Ne-nebyl jsem na hodinách..a..“
,,Byl jsi s Jasmin. Nemusíš mi nic vysvětlovat,“ přikývla jsem a zašla do třídy.
Byla jsem si vědoma pohledů, které se do mě zabodávaly, ale za tu dlouhou dobu, co na téhle škole jsem, sem se tenhle druh pohledů naučila ignorovat. Podívala jsem se ke dveřím a k mému překvapení..Harry tam nestál a nenacházel se ani ve třídě.
O pár minut ignorace do třídy konečně přišel učitel ekonomiky, který zároveň vykonával funkci ředitele.
,,Sedněte si,“ zamručel a sám se posadil. Otevřel svůj blok a vybíral si jméno na zkoušení. Modlila jsem se, aby nevyvolal mě, protože z našeho doučování to byl Harry, kdo se naučil víc.
Ředitel (učitel) se nadechl k vyslovení jména své oběti, ale byl přerušen šustěním, které se ozývalo z rozhlasu.
,,Co to..?“ začal učitel, když se začal ozývat mě známý hlas.
,,Ehm..Zayne, hlídej dveře! Tady je Harry Styles. Tohle bude rychlý, protože za chvíli sem vtrhne ředitel. Jenom bych chtěl...chtěl bych jedné speciální dívce, jejíž jméno začíná na J, věnovat tuhle písničku,“ řekl. Pohled mi padl na učitele, který zkoprněle upíral svůj pohled na krabičku, ze které se všechno ozývalo.
Moment, dívka, jejíž jméno začíná na J? To přece...Ne, to je Jasmin. Její jméno taky začíná na J.
,,Loui, můžeme? Fajn, takže...tohle je pro tebe,“ dodal a v pozadí se začaly ozývat tóny, hrané na kytaru. Nevěděla jsem, že Louis Tomlinson, rváč, fotbalista a můj spolužák, umí hrát na kytaru.
V tónech jsem poznala mojí oblíbenou písničku od Oasis. Wonderwall.
V momentě, kdy se třídou začal ozývat Harryho chraplavý hlas doprovázený kytarou, vyletěl naprosto rudý ředitel ze své židle a rozrazil dveře.,, Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now
And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how
'Cause maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall.“Při jeho chraplavém hlasu mi na rukách naskočila husí kůže. Od umí zpívat? A panebože, jak krásně!
,,Kurva, Harry. Ředitel je tu!“ ozval se v pozadí Zaynův hlas.
,,Doháje. Poslední dvě slova : Miluju tě!“ A jakmile to dořekl, ozvala se rána rozražených dveří.
,,Stylesi, Maliku, Tomlinsone! Jste po škole! A teď vypadněte!“
,,Ano pan řediteli,“ slyšeli jsme naposled. Následně se rozhlas vypnul.
A moje mysl si přehrávala tu písničku a jeho slova stále dokola.Dívka, jejíž jméno začíná na J. Písnička Wonderwall a Harry věděl, že tahle písnička je od té skupiny má nejoblíbenější.
Zatímco se celá třída smála, já jsem netrpělivě očekávala návrat učitele, protože jsem na sobě cítila pohledy všech svých spolužáků. Byla jsem si vědoma toho, že jsem středem pozornosti a téma, které je teď nejprobíranější téma na škole.
Ale učitel se k mé smůle neukázal. Bezpochyby si to tam vyřizuje s partou těch bláznů.jo...možná, že tahle kapitola je až moc přeslazená :DDD ale WHO CARES!
what the f**k??? :D téměř 3.000 přečtení, 300+ votes a 70+ komentů?!?! wut?!!! jste vážně moc skvělí a děkuju vám za to...ta rychlost, s jakou dáváte VOTE na každý díl :DD u minulého dílu bylo za tři hodiny 15 votes! :D díky moc!!! LOVE YOU!!
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...