29) - Victoria's Secret

14.7K 644 8
                                    

Julie

 

Je úterý. Třiadvacátého prosince a zítra je Štědrý den.
Od té soboty, kdy se Christian konečně smířil s tím, že chodím s Harrym, je klid. Nikdo neotravuje, nikdo nikoho nemlátí a nikdo nemrmlá. Sice vždy, když s Harrym přijdeme do obývacího pokoje, Christian protočí oči a odejde jinam, ale nemá kecy.
,,Hej! Jul!“ zamávala mi před obličejem drobná ručka. Párkrát jsem zamrkala a tím se probrala z transu. Podívala jsem se na své ruce, které byly plné tašek a následně se zaměřila na postavu hnědovlasé dívky.
,,Promiň,“ špitla jsem a sklopila hlavu.
,,Že ty zase myslíš na Harryho?“ uchechtla se Chloe a založila si ruce v bok.
Abych nemusela vysvětlovat a obhajoval své myšlenky, pouze jsem přikývla a zčervenala.
,,Takže, už máš dárky pro všechny?“ zeptala se a prohrábla si své kudrnaté vlasy stejně barvy jako má Harry.
,,No, nemám dárky pro Harryho,“ přiznala jsem smutně a rozhlédla se kolem sebe.
,,Hmm, co by sis představovala?“
,,Právě že vůbec netuším. Nechceš mi poradit?“ řekla jsem a zamrkala.
,,Ále! Tak tahle dokonalá přítelkyně neví, co svému dokonalému příteli koupit,“ uchechtla se.
Nevinně jsem pokrčila rameny.
,,Nechodím s ním zas tak dlouho, abych ho znala nějak extra dobře,“ namítla jsem.
Chloe se rozhlížela kolem sebe, pečlivě se dívala na všechny obchody a nad jedním se pozastavila a na tváři se jí rozlil široký úsměv.
Když jsem se podívala tím stejným směrem, úsměv mi zmizel a já začala divoce kroutit hlavou.
,,Tak na to zapomeň!“ vyjekla jsem a začala couvat k východu. Ale chytila mě za loket.
,,Ale notak! Nemusíš tam kupovat nic přehnaného. Jenom...něco trochu odvážnějšího,“ vysvětlila a začala mě táhnout k obchodu, kde nad vchodem svítil nápis Victoria’s Secret.
,,Ty seš blázen,“ zasmála jsem se a nevěřícně zakroutila hlavou, když se rozeběhla k regálům s luxusním prádélkem.
Po pěti minutách se hromada prádla v jejích rukách zvětšovala a já se zděsila.
,,Ehm, Chloe...myslím, že...že to není dobrý nápad,“ zakoktala jsem a pohlédla k východu, který se v tuhle chvíli zdál jako nejlepší možnost.
A ztuhla jsem.
,,Doprdele,“ zašeptala jsem. Ale i přes to se na mě Chloe otočila, její hlava sotva vykukovala přes tu hromadu prádélka.
,,Co je?“ zeptala se nechápavě a začala mě strkat ke kabinkám.
,,Jasmin,“ šeptla jsem, sklonila hlavu a doufala, že mě neuvidí. Bohužel, moje přání nebylo vyslyšeno.
,,Ale, ale, ale. Kohopak to tu máme?“ zasyčela Jasmin a v doprovodu dalších dvou umělých holek ke mě na vysokých podpatcích doklopýtaly. ,,Není to naše šedá myška? Julie Simonsová?“ zašišlala a v očích jí zlomyslně zablýskalo.
Neodpověděla jsem, pouze jsem sklopila hlavu a snažila se schovat to prádélko, které mi do rukou nacpala Chloe.
K mojí smůle ho uviděla dřív, než jsem ho pořádně schovala.
,,Jaký šťastlivec tě uvidí v tomhle prádélku?“ řekla s velkou dávkou sarkasmu.
,,Můj bratr,“ předběhla mě Chloe a teprve teď se Jasmininy modré, zmalované oči upřely na drobnou postavu Harryho sestry.
,,A ty jsi..?“ zavrčela a založila si ruce s perfektní manikúrou na prsou.
,,Jsem Chloe Styles,“ řekla Chloe a zamračila se. V tu chvíli z Jasmininy tváře zmizel veškerý humor a vystřídal ho šok.
,,S-Styles?“ vykoktala.
,,Jako ten Harry Styles?“ ozvala se šeptem jedna z holek za ní.
,,Sklapni!“ okřikla jí Jasmin a začala být viditelně nervózní. Otočila se zpátky k nám.
,,Takže je to pravda?“ zašeptala.
,,A co jako?“ zamračila se Chloe. Kdy se stala mým mluvčím?
,,To, že chodíš s Harrym.“
,,Jo, to teda pravda je,“ řekla samolibě Chloe a ušklíbla se.
,,A-ale..ale...jak?“ vydechla. Všimla jsem si, že se jí klepou ruce.
Chloe pokrčila rameny.
,,Jak mě mohl vyměnit za takovou nicku?“ zavrčela a veškerá lítost, která se ve mě nad ní utvořila, byla pryč.
,,Asi nemá rád zmalovaný, umělý krávy,“ zasyčela Chloe.
,,Zřejmě mu to nevadilo, když jsem pod ním ležela. Nahá, zpocená a on vzdychal moje jméno a potom –“
,,Drž hubu!“ vykřikla jsem. Proud jejích slov se zastavil a ona na mě pouze vyjeveně koukala.
,,C-co prosím?“
,,Řekla jsem, abys držela hubu! Nikoho tady ty tvoje kecy nezajímají! Možná jsi měla Harryho, ale teď už s ním nejsi. Tak laskavě přestaň všem cpát ty tvoje kecy, ty krávo!“
Zběsile jsem dýchala a teprve teď jsem si všimla, že všichni v okruhu dvou metrů, na nás zírají a snaží se nenápadně slyšet co nejvíc.
,,A teď mě omluv. Jdu si tohle všechno vyzkoušet,“ dodala jsem klidně, vzala si od Chloe prádlo a zamířila ke kabinkám.
Když jsem za sebou zavřela dveře, unaveně jsem se svezla na židličku, která stála v rohu a zhluboka dýchala. Hlavu jsem schovala do dlaní.
Ale pak jsem hlavu pozvedla a spatřila svůj odraz v zrcadle. A nebyla to ta plachá Julie. Byla to Julie, která teď v podstatě poslala svojí úhlavní nepřítelkyni do prdele.
A dělalo mi to dobře.
Ozvalo se tiché klepání na dveře.
,,Ano?“
,,Jsi v pohodě?“ zeptala se mě Chloe, když jsem trochu pootevřela dveře.
,,Jistě. Neměla bych být?“
,,No..vypadalo to, že...“
,,Jsem v pohodě,“ ujistila jsem jí, vzala si od ní zbytek prádla a zavřela dveře.
Svlékla jsem si tričko a vyhrabala košilku. Byla červená, na svázání a uprostřed měla mašličku. Když jsem si jí oblékla, sahala mi těsně pod zadek.
,,Chloe? Jsi si jistá, že se tohle bude Harrymu líbit?“ znejistěla jsem a prohlížela se ze všech stran.
,,Určitě jo. Je to prasák. A ukaž se,“ řekla a otevřela dveře. Jakmile mě uviděla, zarazila se a přejela mě pohledem.
,,Chci tvojí postavu,“ postěžovala si se smíchem.
Zasmála jsem se a odvrátila se od ní.
,,Fakt ti to sluší a Harrymu se to bude stoprocentně líbit,“ přesvědčovala mě. ,,Koupím ti je,“ řekla rychle.
,,Ne! Viděla jsi tu cenu?“ vyjekla jsem a mezi prsty jsem chytila cedulku, na které byla cena.
Podívala se a pokrčila rameny.
,,To není moc. Koupím ti to k Vánocům a pak hned můžeš jít s Harrym na věc!“ zasmála se a začala se přehrabovat hromadou podprsenek a kalhotek, které toho víc ukazovaly než zakrývaly.
Protočila jsem oči a sledovala Chloe, jak se zasekla a následně vytáhla rudou podprsenku, která ve středu měla dobrý kamínek a stejné kalhotky, které ty kamínky měly po stranách.
A obojí bylo krajkované. 
,,Je to vážně...odvážný,“ zakoktala jsem se.
,,Ale věř mi, že na tyhle Vánoce jen tak nezapomeneš,“ mrkla na mě a vzala si je k sobě.
,,Je to tvoje velikost?“ zeptala se ještě.
,,Jo,“ přikývla jsem po podrobném prozkoumání cedulky.
,,Fajn. Sundej tohle a sejdeme se u pokladny,“ řekla naposledy a zavřela dveře.
S povzdechem jsem si sundala košilku a podala jí Chloe, která okamžitě zamířila k pokladně.
Oblékla jsem se a prádlo, které jsem si ani neprohlédla jsem podala ochotné prodavačce, která to všechno s úsměvem převzala a šla to vrátit na své původní místo.
,,Tady jseš,“ vykřikla, když jsem došla ke Chloe, která už netrpělivě přešlapovala u pokladny.
,,No jo, vždyť už jdu. Ale stejně pořád nemám co pro Harryho,“ postěžovala jsem si.
,,Pravda,“ přikývla Chloe. ,,I když. Nemusela by ses s ničím namáhat, kdybys tohle prádélko použila pro správné účely,“ řekla a pozvedla tašku.
,,Ne, Chloe. Něco vymyslím.“
,,Jak myslíš,“ pokrčila rameny. ,,Ale mám hlad. Nechceš si zajít někam na jídlo?“ zamručela a chytila se za břicho.
,,Jo, jdeme,“ přikývla jsem.
Když jsme mířily k pojízdným schodům, které vedly do horního patra, na kterém bylo jídlo, uviděla jsem to.
Uviděla jsem dárek, který jsem byla odhodlaná Harrymu koupit.

takžee..Jasmin je zase na scéně..sice jenom na krátkou dobu, ale nebojte..zase se tam objeví :DD jinak..tohle je odměnový díl za těch krásných 1,000+ vote :33 děkuju moc!! 

VOTE and COMMENTS!! LOVE YOU ALL!! xx

Tutoring by loveKde žijí příběhy. Začni objevovat