50) - Už tě nemiluju

11K 614 27
                                    

pusťte si tu písničkuu!!! ---------->>

Stála jsem uprostřed jeho obývacího pokoje a zpříma mu hleděla do očí.
,,Tak o co jde?“ přerušila jsem tíživé ticho. Pohled mi sklouzl na jeho ruce, které si téměř drtil. Zuřivě je mačkal a na čele se mu objevila kapička potu.
,,Myslím...“ Odmlčel se a hlasitě polkl. Zvedl pohled z podlahy a upřel je na mě. K mému překvapení byly plné slz.
A právě jeho slzy mě potvrdily v tom, co jsem si celou dobu myslela.
,,Myslím, že bychom se měli rozejít,“ vychrlil a jeho slzy přetekly.
Hlasitě jsem vydechla a šokovaně o krok ustoupila.
,,Cože? Ro-rozejít?“ vykoktala jsem a můj svět se začal točit.
,,Promiň. Já...neklape nám to,“ řekl jenom a otřel si slzy.
,,Neklape nám to?“ vyjekla jsem a tentokrát i moje slzy vytekly a stékaly na zem.
,,Od New Yorku ne. Věděl jsem to hned od začátku. Jako...to, že nám to nebude klapat,“ řekl a tím mi vyrazil dech.
,,Věděl jsi to už od začátku?! A proč jsi se mnou hrál tu debilní hru?! Proč jsi mi říkal ty tvoje sladký kecičky?! Kde je to tvoje navždy?! Uvědomuješ si, že ti to vydrželo necelé tři týdny?!“ křičela jsem a divoce máchala rukama. Nevnímala jsem slzy, které tekly bez přestání.
Neodpovídal. Jenom zaraženě koukal do země a i když se snažil zadržovat slzy, stékaly mu po tvářích.
,,Proč, Harry?!“ špitla jsem.
,,Nevím,“ pokrčil rameny a zhluboka se nadechl. ,,Ale vím, že tě už nemiluju.“
V tu chvíli jsem slyšela praskot svého srdce. Rozpadlo se na milion kousíčku a už je nic nedokáže slepit zpátky.

 Harry

 ,,Nevím,“ špitl jsem a s pohledem upřeným na zem jsem pokrčil rameny. Nadechl jsem se k větě, která měla rozbít můj vztah. ,,Ale vím, že tě už nemiluju.“
Bolelo to. Bolel mě pohled na plačící Julie. Bolelo mě takhle jí lhát, ale to všechno bylo pro její bezpečí. 
‚Musí ti uvěřit.‘
Tahle věta mi stále zněla v hlavě. Opakoval jsem si jí dokola a dokola, abych tomu uvěřil i já sám. Abych se obelhal.
A ona mi uvěřila. Uvěřila mi, že jí nemiluju.
A odešla.
Odešla z mého života a nechala za sebou obrovskou díru.

Julie

 

*O týden později*

 

Celých sedm dní. Sedm dní bez jeho hlasu, vůně, dotyků a zamilovaných pohledů.
Sedm dní bez Harryho.
Celou dobu jsem byla zalezlá v pokoji a koukala do zdi. Občas jsem uronila slzu při nějaké společné vzpomínce, ale rychle to zahnala.
Rodiče se se mnou pokouší komunikovat, ale já je vždycky odstrčím. Zakřičím, ať mi dají pokoj a i když to není správné, potom cítím jakousi úlevu.
Dokonce nechodím do školy. Už tu párkrát byla Perrie s Eleanor a když jsem jim všechno řekla, chtěly za ním jít, protože je to prý nanicovatý kokot.
Taky jsem se dozvěděla, že Harryho ‘nemoc‘ odezněla a dál si vesele chodí do školy, rozdávajíc úsměvy na každou stranu. A co hůř – zase chodí s Jasmin.
,,Vyměnil mě za něco lepšího,“ řekla jsem Perrie, která zuřivě zavrtěla hlavou.
,,Rozhodně to není lepší. Je to umělá blondýna, jejíž jediná starost je jakou kabelku si vezme dneska,“ zavrčela. Lehce jsem se usmála.
,,Neměla by ses rozčilovat,“ poznamenala jsem a střelila pohledem na její břicho. Okamžitě si na něj položila ruku a pohladila si ho.
,,A ty by ses neměla tolik cpát,“ oplatila mi to a vytrhla mi z rukou misku jahod. ,,Jestli se budeš takhle cpát a ležet, dopadneš jako já. Akorát, že v tvým břiše nebude dítě,“ řekla s úsměvem. Přikývla jsem, ale misku si vzala zpátky.
,,Na co mám být hezká. Tak jako tak mě stejně nikdo nechce, takže je to jedno,“ pokrčila jsem rameny.
,,A dost. Vstávej a oblíkej se. Nebudeš tady sedět a litovat se. Jdeme nakupovat,“ vykřikla a postavila se. Z kapsy u kalhot vytáhla telefon a přiložila si ho k uchu.
,,Jo, to asi těžko.“
,,Dělej! Volám El, ty se zatím oblíkni. Za deset minut buď dole,“ řekla rychle a opustila pokoj. Povzdechla jsem si a zavrtěla nad ní hlavou.
Ale přesto jsem vstala a namířila si to ke skříni, ze které jsem vytáhla černé džíny, bílé tílko a šedý svetr. Tričko, ve kterém jsem byla celý den jsem si přetáhla přes hlavu a chtěla ho odhodit, ale zarazila jsem se v pohybu.

Šokovaně jsem rozšířila oči a zírala na svůj odraz v zrcadle. Jsem tlustší. Moje břicho je tlustší. Perrie měla pravdu. Nebudu jíst a zase začnu cvičit. Vlastně, zase se vrátím ke svému starému životu a zapomenu na Harryho. Na co potřebuju kluka.
Oblékla jsem se a v koupelně se upravila a o chvíli později jsem stála pod schody, pod kterými přecházela Perrie.
,,Za chvíli tu je El. A vidíš, jak to jde,“ přikývla a usmála se.
Taky jsem se usmála a to bylo za sedm dní poprvé, co to nebylo falešné.

Nákupní den s Perrie a Eleanor se nevyvinul podle našich představ. A to hlavně proto, že jsme v New Yorkeru narazily na Jasmin a její kamarádky.
,,Doprdele,“ ulevila jsem si a snažila se schovat za věšákem oblečení. Modlila jsem se k Bohu, aby kolem mě jenom prošla a já se pak nepozorovaně vytratila. Bohužel, ten nahoře mě očividně nemá moc v lásce.
,,Oh, podívejme se. Naše šedá myška Julie,“ uchechtla se Jasmin a upřela na mě svoje oči.
,,Táhni,“ zašeptala jsem.
,,Prosím? Neslyšela jsem tě,“ řekla a zamračila jsem.
,,Řekla jsem táhni!“ vykřikla jsem. Vykulila oči a pootevřela pusu. ,,Nikoho tu nezajímáš, tak pohni tou svojí prdelí a vypadni.“
Cítila jsem na sobě pohledy ostatních zákazníku a dokonce i prodavačky.
,,Tak hele, ty –“ začala, ale byla přerušena. Mojí rukou.
Napřáhla jsem se a vlepila jí takovou facku, kterou jsem ještě nikomu nedala. Její obličej se otočil na stranu a když se narovnala, chytila si tvář, která se začala zbarvovat do červena.
,,To jsi neudělala,“ zasyčela a zúžila oči.
,,Ale ano. Udělala. A udělám to ještě jednou, jestli se mi znovu postavíš do cesty. Už nebudeš ovládat můj život. Fajn. Chceš Harryho, nech si ho. Ale mě dej pokoj,“ zavrčela jsem a naštvaně opustila krám.

O pár minut později jsme seděli u McDonaldu a já si do pusy strkala hranolku namočenou v kečupu.
,,Kde se to v tobě vzalo?“ zeptala se najednou Eleanor a na tváři ji pohrával lehký úsměv.
,,Nevím, ale začínám toho litovat,“ pokrčila jsem rameny.
,,Náhodou. Už bylo načase, aby tý krávě někdo vrazil,“ přidala se Perrie.
,,Jo, to je pravda,“ přikývla Eleanor a zasmála se.
Natahovala jsem se po další hranolce, když se ve mě něco pohnulo a já si nebyla jistá, jestli svůj obsah žaludky stihnu vyklopit do záchodu.

v podstatě jsem čekala, až příběh překročí 69,000 přečtení, abych vám tu mohla sálodlouze děkovat :DD takže...vážně moc děkuju..vážím si vás neuvěřitelným způsobem :)) <3 
tady je to, co Harry v minulém díle nakousl a mě přišlo kruté vás takhle napínat, soo :DD ano..jejich dokonalému vztahu je konec...byl to rychlý konec co? :DD...ale je to definitivní KONEC...end, šmitec...finíto :DD ale ne na dlouho, nebojte se ;)) :DD ale nebudu tu spoilerovat :DD
ještě jednou vás prosím, abyste si přečetli kousek mého nového příběhu s Niallem...už si ho pár lidí přečetlo, zanechalo vote i koment a já děkuju :)) 

Takžeeee....díky a LOVE YOU!!!

P.S.: do external linku hodím odkaz na můj ask, takže kdybyste se chtěl někdo na něco optat nebo se prostě nudil :DDD BYYYYEE

P.S.(2): wooohooou!!! 50.kapitola!!! woooo!! výročí...budou nějaký spešl komenty? Nebo votes? :DDDD

Tutoring by loveKde žijí příběhy. Začni objevovat