Stála jsem na letní rozkvetlé louce, přičemž mi sluneční paprsky dopadaly na pokožku a řetízek, který jsem dostala od Harryho, vytvářel odlesky. Roztáhla jsem ruce, zaklonila hlavu a plně se oddala teplu, které slunce dávalo.
Pak jsem ucítila něčí ruce kolem mého pasu. Zavřela jsem oči a nechala se tou osobou líbat. Líbal mě na krku, na tváři, rukama přejížděl po mém těhotenském bříšku..
Počkat..těhotenském?!
Prudce jsem otevřela oči a vytrhla se z Harryho vroucího objetí. Ruce jsem si položila na břicho a přejela po něm. A opravdu jsem ho měla vypouklé.
Šokovaně jsem se podívala na Harryho, který se usmíval na někoho za mnou. Otočila jsem se a uviděla malou holčičku, která k nám běžela s rozpaženýma rukama a hlasitě se smála. Hnědé kudrnaté vlásky za ní v lehkém letním vánku vály a ve smaragdových očích jí radostně blýskalo.
Pak narazila do mé nohy a pevně jí objala, šeptajíc stále ta stejná slova.
,,Mám tě ráda, mami.“
S trhnutím jsem se probrala a hlasitě oddechovala.
,,Jul?“ promluvil tichý hlas a zpoza stěny vyšel Harry, s ručníkem omotaným kolem pasu a z vlasů mu kapala voda. ,,Jsi v pořádku?“ zamračil se.
Hlasitě jsem polkla a prohrábla si vlasy. Co to bylo sakra za sen?!
,,Jo, Harry. Jsem v pohodě,“ řekla jsem a pokusila se o úsměv. Harry se znovu pochybovačně zamračil, ale pokrčil rameny a vydal se zpátky do koupelny.
,,Nechal jsem nám objednat snídani!“ zavolal na mě.
Snídaně bylo to poslední na co jsem teď myslela. Když jsem slyšela tekoucí vodu, trhnutím jsem odtáhla deku a ruce položila na své břicho. Na své ploché břicho.
,,Byl to jen sen,“ šeptla jsem. Ale nádherný sen. Harryho radostný úsměv, ta malá holčička, která mě oslovovala mami a která byla tak podobná Harrymu.
Zavrtěla jsem hlavou, abych si ten sen vyhnala z hlavy a přešla k oknu, ze kterého bylo vidět na New York, který byl stejně krásný jako v noci.
Otevřela jsem dveře vedoucí na balkon a pouze v Harryho tričku vyšla ven. Okamžitě mě ovál studený vítr, který mi cuchal vlasy a vytvářel husí kůži.
,,Co tu děláš?“ ozvalo se za mnou a já sebou polekaně cukla.
,,Kochám se tím výhledem,“ zašeptala jsem a usmála se. Harry přešel ke mě a ruce omotal kolem mého břicha, přesně jako v tom snu. Akorát s tím rozdílem, že je teď položil na ploché.
,,Co chceš dneska dělat?“ zeptal se a jeho teplý dech se mi otřel o krk.
,,Tak především se půjdu osprchovat.“
,,Můžu ti dělat společnost?“
,,Teď jsi tam byl, ne?“ zasmála jsem se.
,,Hygieny není nikdy dost,“ řekl a uchechtl se.
,,Jak daleko jsme od Sochy svobody?“ zeptala jsem se a snažila se jí v dálce někde uvidět.
,,Jsme na druhým konci,“ zasmál se.
,,Tak se půjdeme projít,“ pokrčila jsem rameny. Cítila jsem jak přikývl.
Následně jsme jenom stáli, objímali se a pozorovaly krásy New Yorku. I když bylo slyšet hlasité troubení, jako tomu bylo ve filmech, líbilo se mi to a rozhodně bych tu dokázala žít.
Ale pak někdo naší tichou, ale zároveň kouzelnou chvilku přerušil v podobě klepání.
,,Já tam jdu,“ řekla jsem. ,,Stejně už mi je zima,“ dodala jsem a přejela si po ruce.
Když jsem otevřela dveře, stanula jsem před ne moc vysokou dívkou, která byla oblečená jako včerejší lidi, které jsem potkala.
,,Jste přítelkyně Harryho Stylese? Slečna..“ odmlčela se a přečetla si cedulku na velké krabici, kterou držela v ruce. ,,Simonsová?“ dokončila a upřela na mě své velké modré oči.
Pomalu jsem přikývla a přijala krabici, kterou ke mě natáhla.
,,Ehm, děkuju?“ Vytáhla jsem to do otázky, protože jsem opravdu nevěděla za co děkuju.
Ona se váhavě usmála a odcházela chodbou k výtahu.
Zabouchla jsem dveře a přešla k velkému gauči, před kterým stál stolek. Krabici jsem na něj položila a o krok odstoupila.
,,Co to je?“ zeptal se Harry, který ke mě přišel a postavil se vedle mě.
,,Nemám ponětí. Přinesla mi to nějaká holka. Prý jestli jsem tvoje přítelkyně a pak mi to dala,“ zrekapitulovala jsem mu předchozích pár minut.
,,Tak to otevři,“ vybídl mě.
,,Co když v tom je...já nevím. Třeba had nebo pavouci,“ řekla jsem, čehož se mi dostalo Harryho hlasitého smíchu.
,,To určitě. Tady jsi v New Yorku, ne v Africe. Tady ti těžko někdo bude v krabici posílat pavouky nebo hady,“ řekl a nepřestával se uchechtávat.
,,Jsem ráda, že jsem tě pobavila, ale myslím to vážně.“ Založila jsem si ruce a pořád zatvrzele stála na tom stejném místě.
,,Tak to otevřu já,“ nabídl se a pozvedl obočí. Přikývla jsem.
S nevěřícným kroucením hlavy a se smíchem přešel ke krabici a jedním pohybem rozvázal rudou mašli, kterou byla krabice ovázaná. Následně odebral víko a do ruky vzal papírek.
,,Doufám, že se budou líbit. Budu se těšit na naše dnešní setkání. Podepsán, pan Styles,“ přečetl nahlas. ,,Jo, rozhodně to vypadá jako pavouk nebo had. Pozor na to,“ uchechtl se.
,,To není vtipný,“ zavrčela jsem, praštila ho do ramene a přešla ke krabici.
Když jsem uviděla obsah, zarazila jsem se a vyvalila oči.
Konečky prstů jsem přejela po černých pouzdrových šatech z hebké látky.
,,To je od tvého táty?“ vydechla jsem a šaty vytáhla. A zjistila jsem, že tím jeho dar nekončí. Pod šaty byly i boty. A ty nejhezčí boty, které jsem viděla.
,,Jo, to je typický otec. Kupuje si lidi,“ odfrkl si a protočil oči.
Boty byly černé a sametové. Měly nejméně deseticentimetrový podpatek a platformu a jednoduše byly dokonalé.
Sehla jsem se a nazula si je. A překvapivě mi byly. A nad tím jsem se zamračila.
Když jsem se narovnala, musela jsem se usmát, protože místo toho, abych Harrymu koukala na rty, koukala jsem mu přímo do očí.
,,Jsi stejně vysoká,“ vyjekl a zamračil se. ,,Sundej to! Mám tě radši jako prcka,“ zaprosil a znovu mě přejel pohledem. A pak jeho mračení vystřídalo něco jinýho. ,,Ale jsi sakra sexy v těch botách a mým tričku,“ zavrčel a skousl si spodní ret. Protočila jsem oči a bouchla ho do hrudi.
,,Jdu se umýt, ty úchyláku,“ zasmála jsem se. Ale jakmile jsem se otočila, zavrávorala jsem a už jsem se viděla rozmázlá na podlaze. Ale díky Harrymu, který mě pohotově zachytil, jsem dopadla do jeho náručí.
,,Harry Styles, zachránce k vašim službám,“ řekl a vytáhl mě na nohy.
,,Neumím na tom chodit,“ zafňukala jsem a bolestivě se podívala na tu dokonalost na mých nohách.
,,Tak si to tu trénuj,“ zabručel. Pak se znovu tak divně usmál. ,,Třeba bys mi tady mohla předvést módní přehlídku,“ řekl a přejel mě pohledem. ,,Tvého spodního prádla,“ dodal.
,,Bože Harolde,“ zaúpěla jsem a zasmála se. ,,Jdu se umýt,“ zopakovala jsem a tentokrát jsem se otočila pomalu a rozvážně došla do koupelny.u minulého dílu bylo 72 votes :DD děkuju :)) a všichni se povinně koukněte do external linku!! jsou tam Juliiny boty :DD ale jsou fakt dokonalý! :3
taky chci upozornit, že konec ještě stále nemám vymyšlený..vážně nevím, jestli dám sad end, happy end a nebo otevřený...takže třeba by vaše komentáře mohly něco ovlivnit :))
okej...takže..nějaké votes, komenty a blabla...LOVE YOU!!!!P.S.: tohle je můj oficiálně nejdelší příběh!! a taky děkuju za 41,000+ přečtení!! <3
ČTEŠ
Tutoring by love
FanfictionŠprtka, trapka, ta bez přátel...Takhle označují Julii Simonsovou - čtvrťačku na Washingtonově střední. Drobná blonďatá dívka, která nikdy nevynikala, zato u učitelů byla oblíbená pro svou chytrost. Borec, hvězda, ten oblíbený...Takhle označují Harr...