Most kedves akar lenni? Ááá nem dehogy, biztos csak megint hozzám vág egy adag sarat. Vagy még az is lehet hogy felállít utána elgáncsol és megdob sárral. Már mindent kinézek belőle.
Na jó nem tökölök tovább lesz ami lesz. Ha megviccel így jártam ha nem akkor tök jó.
Félve nyújtottam ki kezem az övéi felé. Magamban sokkal magabiztosabb voltam. Inkabb felallok egyedül de mikor vissza akartam húzni a kezem hírtelen rákapott és felhúzott úgy hogy majdnem rá estem, nem sok vállasztott el tőle.
-Ezt meg miért? Egyedül is ment volna. -de ő nem válaszolt csak ment előre és húzott magával. Komolyan mindjárt leszakad a karom annyira erősen húz.
Már vagy 15 perce húz megállás nélkül én meg csak nézem tétlenül közbeszólás nélkűl mit csinál.
Mondjuk nem is tudnék közbeszólni a fájdalomtól, annyira erősen húzza a karom. Már a sírás kerülget, komolyan mindjárt helyben leszakad a karom. Nem hittem volna hogy ilyen erős.-Hé. Hé.-szóltam neki de semmi.
Hé!-szóltam oda nyomatékosabban de még mimdig nem válaszol. Na jó én ezt feladom. Majd ha nem érez sújt maga mögül tudni fogja hogy a karom leszakadt. De aztán ne mondja hogy én nem szóltam.Kb még 5 perc gyaloglás után hirtelen megállt, de a karomat még mindig szoritotta.
Egy nagy ház előtt álltunk a semmi közepén. Na jó, volt ott egy csomó fenyő de emberek házak kivéve azt az egyet semmi nem volt ott.
Megálltam körülnéztem és elég festői volt a környezet. Nagyon tetszett.Hírtelen megint elkezdett húzni de most be a házba. Mikor beértünk egy hatalmas nappalival találtam szembe magam. Nagyon otthonos volt egy hatalmas kandalló arra felszerelve egy lapos tv előtte egy nagy kanapé két fotellel annak a háta mögött jött a lépcső ami az első emeletre vitt. Onnan egy kicsivel arrébb már jött a konyha ami a nappalival volt egyben. Mint minden átlagos konyhában ebben is megtalálható volt egy konyhapult azokon mindenféle konyhai eszköz pl: turmix gép, mikró, késkészlet stb és egy hatalmas asztal. Nemtudom minek kell neki ekkora ház.
Mire feleszméltem bambaságomból már azt vettem észre hogy engem szólongat.
YOU ARE READING
Way home...
FanfictionSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.