-Na látom rajtad van a nyakpánt..-suttogta bele a fülembe huncutúl.
Teljesen kirázott a hideg...
-Ömm..j-jah...-lettem libabőrös miközben végig futkosott a hátamon a gideg.
A buli kezdetét vette mikor is Tae oda sétált a bárpúlthoz és elővette az italokat.
A Bangtan ház nem fukarkodott az italokkal. Minden féle volt. Jinro-tól (a leg többet eladott és a legnépszerűbb szezses ital) egészen a Hite-ig. (a legerősebb sör dél-koreában) De volt még akkor Wiskey, Jintonik és még egy csomó minden. Jah meg persze cola és gyümölcslé is annak aki már végképp nem bírja tovább.
Ravennel leűltem egy kicsit beszélgetni a kanapéra.
-Raven beszélhetnénk? -húztam félre.
-Igen? -ült le a kanapéra.
-Noos...csak arról szeretnék veled beszélni hoogy...na jó, nem kerűlgetem tovább a forró kását kimondom. -csaptam egyet a térdemre.
-Jimin folyton téged néz és harapdálja a száját...!! -nyögtem ki mind ezt egy szuszra.
-Hogy miii..??? -tátotta el száját a csodálkozástól.
-Nézz oda most is. -fordítottam a lány fejét Jiminre aki most nem harapdáta hanem feltünően nyalogatta szája sarkát.
-Őőő...-szóhoz sem tudott jutni.Mikor Jimin sietősen a mosdó felé rohant végre Raven már nem volt agyhalott a zavarától.
-Na és Kookkot hol hagytad? -kérdezte Raven mosolyogva.
-Hagytam had menjen a fiúkkal, érezze magát jól. -fordítottam Jungkook felé a fejem és mosolyogva néztem ahogy hülyéskedik a többiekkel.
-Áhh de...tök mindegy...-felyezte be mondandóját Raven.
-Na kivele!
-Na jó. Nagyon különösnek tartom hogy Suga ki sem jön a szobájából..és..szerintem...rád haragszik. -páztázta a földet szemeivel.
-Gondoltam. Vagyis inkább már tudtam. -fúlytam ki a maradék levegőm.
-Ümm??
-Hát igazából akkor kezdett el velem így viselkedni mikor másnap eldöntöttem hogy én elmegyek innen, és ezekszerint rosszabbodott a helyzet mert mostmár beszélni sem akar velem. -forgattameg szemem miközben azon gondolkodtam hogy mit követhettem el.
-Hát figyel, lehet azért ilyen mert nem akarta hogy elmenj, vagy még nem tudott beletörődni.
-Lehet, nemtudom.Beszélgetésünkből csak egy valami szakított ki. TAE.
-Na lányok gyertek igyatok ti is. -mutatott fejével az asztal felé. Szegényt ahogy elnézem már megivott pár pohárkával.
-Köszi Tae most nem kérünk. -mondta Raven.
-Ez nem kérés volt...! -és a kezünkbe nyomott egy egy poharat ami csurig volt töltve piával.
-Öh..köszöszönjük. -húztuk egy fémosolyra szánkat.
-Most pedig igyátok, itt előttem. -vigyorgott. Nem volt más választásunk így megittuk.
-Jesszus miből van ez..??! -rázott ki a hideg. Mintha valami tömény szart ittam volna.
-Hihi...-vigyorgott Tae miközben szökkengetett Moni felé.Már javában tartott a buli. Moni nem várt módon táncolni kezdett az asztal tetején, Jin álmosodni kezdett és mindenkit magához invitált hogy aludjanak vele, Hopi egy oszloppal szkanderozott, Tae szenvedélyes táncot folytatott egy felmosóval, Suga még mimdig a szobájában döglődik , Jungkook engem ölelget hátúlról miközben Ravennel beszélgetek, Jimin meg folytatta elfoglaltságát, Raven nézését.
Mindenki eléggé be volt rúgva, még Raven is aki megfogatta hogy nem fog inni. Józannak inkább magamat és Jungkookkot mondanám. Rendben bennünk is volt egy kevés de negyede annak amit a fiúk össze vissza ittak.
Jimin hírtelen megindúlt felénk.
-Sung. Szerinted én szexi vagyok? -heh mi ez?? Jungkok a fura kérdésre csak ráncolta szemöldökét.
-Ömmm....neeem. -húztam el számat. Most mit mondhattam volna...
-Tényleg?? -vigyorgott huncutúl.
-Hát..khmm..jah..-jesszus.
-Hát oké. -hát én becsinálok! Odajött hozzám és mutogatni kezdte a karizmait miközben folyton Ravent nézte. Mi baja??
Na most sem?? -húzta rafinált mosolyra száját.
-Khmmm...neeeem.... -erre odajött hozzám még közelebb mint ahol volt felhúzta pólóját és hullámozni kezdett hasával. Nekem itt teljesen végem volt, és nem csak azért mert miközben Jungkook hátúlról ölelt szorosabban kezdett szorítani.
-Na és neked tetszett, Raven?
-Ömm..háát...tűrhető volt. -aha tűrhető...szegény lánynak az egész arca teljesen vörössé vátozott.
-Akkor jó! -oda állt raven felé és egy csókot nyomott a szájára miközben húzni kezdte egyenesen fel az emeletre.Mi Kookkal egyszerre néztünk össze hogy most mi történt.
-EZ MEG MI VOLT??
-GŐZÖM SINCS...Nem sokkal később Kookkal kidöltünk a kanapéra pihenni.
Ahogy végignéztem mindenkin epkapott a nevetés.
Hopi egy félig teli Wiskeys üveggel aludt nekidőlve a falnak, Moni a lépcső tetején 3 lépcsőfokon elterülve aludt, Jin a kanapén szundikált békésen míg Tae, a drága Tae fent a csillár tetején aludtn fogalmam sincs hogy hogy jutott fel oda de ahogy sokan mondják, a részegek bármire képesek.-Ne menjünk fel mi is lepihenni? -kérdezte Kook.
-De, menjünk. -igazság szerint már fáradt voltam.Jungkookkal felmentünk az ő szobájába mert hát amíg itt vagyok addig ott fogok tartózkodni. Felfele a lépcsőn majdnem elestem szegény Moniban.
Mikor felértünk Jungkook gyorsan berántott a szobába és a falnak lökött miközben kúlcsra zárta a szoba ajtót.
Méllyen a szemeimbe nézett aztán megcsókolt. Az első csókom Jeon Jungkookkal. A szájának sör és nagyrészt gyümölcs lé ize volt.
Lentebb haladt a nyakamra áttérve. Ezek után gyengéd csókot adott és az ágyra lökött. Ledobta magáról a fehér pólóját és kezemet a csupasz mellkasára vezette.
Ismét csókolgatni kezdte a nyakam, mire egy apró szívást éreztem nyakam belső felénél. Már a felsőmre tért át hogy azt húzná le rólam mikor ismerős hangokat hallottam a szomszédból.-Uhh Jiminieeeee...!!! -hallottuk meg Raven hangját amiket apróbb dobbanások követtek a falon.
Jungkook tovább folytatta a felsőmmel való babrálást mikor megfogtam a kezét.
-Oppa. -állítottam meg kezét az alhasamnál.
-Hmm? -pillantott rám azokkal a gyönyörű mély barna gyöngyszemekkel.
-Én...én...Ez még túl korai. -nem mertem a szemeibe nézni.
-Áhh..értem.. -mint hogy ha elszomorodott volna.
Biztos nem szeretnéd? -simított bele hajamba.
-N-nem arról van szó hogy nem szeretném vagy ilyenek, de ez még nem a megfelelő alkalom. -mosolyogtam rá.
-Hát jó én várok. -seperte ki frufrumat szememből és adott egy puszit az orromra.Ezek után Jungkookkal oldalra fordúltunk, ő megölelt és elaludtunk.
ESTÁS LEYENDO
Way home...
FanficSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.