Örülök hogy kibékültünk Jungkookkal. Igazából nem tudom mi lett volna ha hosszabb időre megromlana a kapcsolatunk. Remélem ilyen nem fog előfordulni.
Lementünk a többiekhez immár karöltve. Mindenki ránkkapta a tekintetét amint leértünk.
-Látom kibékültetek. -nézett ránk Jin mosolyogva.
-Igen ki! -húzott magához közelebb Kook.
-De..de..az előbb még...-zavarodott ossze Raven és Young egyaránt.
-Jaj cica az már a múlt. Örüljünk hogy ismét együtt vannak. -karolta át Jimin Ravent.
-Cica?! Adok én neked mindjárt olyan cicát!! -lökte el magától Raven.
-Na és segítsek valamiben? -léptem oda Jinhez és Younghoz.
-Nem kell már kész vagyunk.-tették le az öt tál rágcsálni valót a púltra, na meg a kólákat.Jin és Young megfota a tálakat meg a palackokat és odavitték a nappaliba ahol letették a dohányzó asztalra.
-Na akkor most jöhet a film? -kérdezte Raven.
-Milyen film? -néztem rá.
-Ebben a te segítségedet akartuk kérni. Valami horror filmre gondoltunk csak azt nem tudjuk mi legyen az.
-Háát jó lenne valami ujjat nezni. Áh tudom már! Nézzük meg az "AZ" című horror filmet!
-Az jó! -egyeztek bele a srácok kivéve Jimin.
-Aigoo muszáj azt nézni? Khmm nem minthogyha félnék vagy valami...
-Én meg a pápa fia vagyok nem...Nem baj Jimin szeretünk! -nevetett Jin.
-Aishh! -tette keresztbe sértődötten karjait Jiminie.Elkezdtük nézni a filmet. Mindenki helyet foglalt oppája mellett. Néha felnevettem a film egyes részein mint pl amikor a bohóc leharapta a film elején a kisfiú karját, na meg mikor elkezdett szaladni a csatornában. (Sorry a spoilerért de ezeken tényleg nagyon nevettem😂)
Miután megnéztük a filmet eldöntöttük hogy ma a srácok is itt aludnak ugyanis hajnali fél 3-kor nemszivesen engedjük el őket még hogy ha ők maguk jöttek is ide.
Mindenki felment a szobájába. Raven a saját szobájába ment Jiminnel, Young és Jin kapott egy vendég szobát és én meg Jungkook mentünk az én szobámba.
-Omoo ismét Sungi mellett fogok aludniii!! -vigyorgott Kookie.
-Ha így folytatd nem! -nevettem mikozben fülem mögé túrtam hajam.Jungkook oda sétált az ágyam mellé. Egyre lentebb és lentebb kezdte gombolni fehér ingét mígnem teljesen a végére ért. Ezzel teljesen feltárult a mellkasa és ezzel együtt hasa kockái is.
Ezután feszegetni kezdte nadrágja gombját is. Miután ezzel is végzett a róla lekerülő ruhadarabok az ágyam melletti széken foglaltak helyet. Jungkook egy szál boxerben állt előttem. Ahogy végig futtattam szemeim bokájától egészen szemeinek sötétbarna csillogásáig, ugy futott át az agyamon mennyire is szerencsésnek tudhatom magam hogy Jeon Jungkook áll velem szemben, ráadásul úgy hogy csak egy boxer takarja.-Oopa nem akarsz esetleg valamit magadon hagyni? -az arcom egy az egyben vált enyhe barnáról sötétvörössé.
-Nyugi csak aludni fogunk...Vagy szertenél mást is csinálni..-nézett végig rajtam miközben megnyalta szája szélét.
-OPPAAA NE CSINÁLD EZT!!! -gugoltam le zavaromban miközben arcomat próbáltam takarni.
-Sungi! -éreztem egy érintést karomon. Felnéztem és szemem végigfutattam az előttem fél lépésnyire álló boxeres oppán.
-OPPAAAAA!!! -kiáltottam fel.
-Te jössz vagy én vigyelek? -nyújtotta ki felém a karját.
-Aigoo...-suttogtam. De úgy látszik nem voltam elég halk.
-Én szóltam... -eresztett egy amolyan szexisten Jungkook mosolyt arcára és egy az egyben felkapott az ölébe és beugrott az ágyba.
Na most mit csináljak veled?! -helyezkedett el felettem az ágyon miközben le sem vette tekintetemről az övét.
-Öm..Khmm..Jungkook...-vörösödtem el.
YOU ARE READING
Way home...
FanfictionSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.