A nagy terv.

95 8 2
                                    

Másnap reggel borzasztó hiánya ébredtem magam mellett. Hiányzott Jungkook. Hiányzott a hangja, az illata, minden.

Elő kaptam a telefonom és videó  hívást kezdeményeztem.
Nem sokkal később fel is vette.

....
-Annyieog ennyire hiányoztam? -mosolygott szélesen.
-Annyeong Jungkook oppaaa...nagyon nagyon hiányoztál. -biggyeztettem le számat.
-OPPA?! Ne hívj oppanak! -vágott egy pillanatra komoly arcot de nem bírta tovább és rögtön nevetni kezdett.
-Aigoo ezt tudtommal az idősebbeknek szokás mondani. -nevettem.
-Pontosan. -mosolygott.
-De én fiatalabb vagyok nálad mennyivel is...ummm...3 évvel. -nevettem.
-Csak 3??
-Ühümm. -mosolyogtam.
-Na hát az még 4 sincs... -nevetett.
-Na látod! -mosolyogtam.
Na de mivel nagyon nagyon nagyon nagyooon hiányzol már most ezért szeretném ha ma találkoznánk. -vigyorogtam. Tényleg nagyon hiányzott és mikor megláttam az arcát már nem is voltam álmos.
-Te is elmondhatatlanúl hiányzol. Nagyon üres a ház nélküled. Akkor találkozhatnánk a parkban mint tegnap. -még mindig nagyon mosolygott.
-JUNGKOOKIE OPPA.... Te mióta vagy ilyen mosolygós? -ááá ez a fiú annyira zavarba tud hozni. Nem bírok leállni a vigyorgással.
-Hát rajtad én mindig csak mosolyogni tudok. -nevetett.
-Ömm...ezt most vegyem sértésnek vagy bóknak?? -hunyorítottam szemeimmel.
-Jajj te....ne legyél ilyen édes mert megeszlek. -támasztotta meg arca két oldalát kezével és ahogy elnéztem nagyon zavarba hoztam. Mondjuk ez fordítva is igaz.
-JUNGKOOK OPPAAAAA MIÉRT CSINÁLOD EZT VELEEEM....TUDOD HOGY ZAVARBA HOZOL....AIGOOO -pirúltam el miközben eltakartam arcom kezeimmel.
-....-hallgatott el és a mosolygós aracát felváltotta a komoly Jungkook tekintet.
-Hmm?? -néztem jobra balra aztán a hátam mögé hogy mit néz.
-Tudod hogy mennyire csodálatos vagy és mennyire szeretlek! -nézett még mindig komolyan aztán elmosolyodott.
-AIGOOOOOOO......-hát nekem itt végem volt...olyan vörös lettem hogy azthittem hogy az orromból csak úgy sugározni fog kifelé liter számra a vér.
-JUNGKOOOK...ha azt akarod hogy elájúljak akkor jó nyomon jársz, folytasd tovább... De ha nem akkor ne mondj nekem ennyire zavarba ejtő dolgokat és ne nézz rám ilyem szexin mert menten elvérzek. -takartam el a szemeim.
-Hát jó. -de azért még vetett rám egy szexi kacsintást.
-Akkor 13:00-kor megfelel a nagyságos úrnak ha akkor találkozunk? -kuncogtam.
-Tökéj! -tette ezt ő is.
-Rendi. Akkor a parkban. -kapcsoltam volna ki a telefont hogy ha nem szólt volna még valamit.
-Hé Sung!
-Hmm??
-Aztán valami szexit vegyél fel....-harapta be száját miközben megnyalta kis még alvástól duzzadt párnácskáit.
-Ehh..majd biztos. -és rá nyomtam a telefont.

Mivel az órán 11:00-volt ezért volt még időm elkészűlni.

Odaálltam a szekrényem elé és keresgélni kezdtem valami vállalható göncöt. Meglepődtem hogy milyen jó cuccaim vannak😂 Találtam egy bőbb hosszabb világos kék farit amit feldobtam egy sima egyszerű fekete szíjjal, egy szintén bő fehér pólót, nem is meglepő hogy sok a bő dolog a szekrényemben...és vegűl felvettem egy fehér edző cipőt amihez egy ugyanolyan fehér zoknit párosítottam.

és vegűl felvettem egy fehér edző cipőt amihez egy ugyanolyan fehér zoknit párosítottam

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Way home...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant