-Na gyere állj fel. -mondta mosolyogva az egyik kezét kinyújtva.
-Mégis hová? -kérdeztem tág tekintettel.
-Össze hívjuk a fiúkat és eldöntjük ki ad neked tiszta ruhát és szállást ma estére.
-Mi? Hogy szállást?
Nem kell nekem szállás haza tudok menni, megleszek. -nem akartam ott maradni Jungkookkal egy legtérben és amúgy is, haza tudok menni egyedűl is.-Te most hülyéskedsz? Majd biztos ki foglak engedni egyedűl a sötét utcára, tudod ilyenkor milyen emberek mászkálnak kint? És amúgy is azt sem tudod hogy hol vagy.
-Nem kell engem félteni! Erős lány vagyok, tudok magamra vigyázni. -Mondtam fejemet oldalra fordítva és hajdobálást imitálva.
-Te? Erős? -és az orra alatt nevetett.
-Most min nevetsz? Igen erős vagyok! -tettem karba kezeim. Mi az hogy ő le néz engem.
-Na gyere birkózzunk egyett! -mondta maga felé mutatva.
-Chh... -mondtam flegmán, de nem tartott sokáig mert elnevettem magam.
-Na látod! -mondta nevetve.
Gyere hívjuk össze akkor a fiúkat.Fiúúúk!!! Gyertek ide egy kicsit! -kiabálta teli torokból csodálom hogy nem rekedt be.
A tagok kis gyerek momdjára szaladtak felénk. Legalább is csak Jimin, J-Hope és V.
Jin és RapMoon csak a hátuk mögött kullogtak és figyelmeztették őket hogy ne rohanjanak mert még valamit le vernek és eltörnek, jah meg persze hogy magukra is vigyázzanak.-Jimin ne előzz már na!! -kiabált rá V.
-Én nem előzök csak illedelmesen kikerüllek. -nevetett miközben nyelvét kinyújtva futott.
-Óh nem is tudtam hogy a lökdösődést lehet illemnek mondani! -nézett szúrós tekintettel a kissebbik.
-Srácok, srácok nézzétek csak hol vagyok! -szólt nekik oda Hobi aki mellettünk állt. A két majom egyszerre kapta a hang felé a tekintetét.
-Na ne már! -dühöngött V.
-Franczba! -kiabált Jimin
-Haha! Na látjátok ez történik hogy ha futás közben vitáztok. -mondta fennhangon Hobi.
-Jolvan már ne bízd el magad! -szólt oda hátulról Rapmoon közben Jin is besegített egy kis mutogatással.
Mikor mindenki le ért kivéve Kookot de nem is érdekel. Ha annyi nem volt benne hogy legalább bocsánatot kérjen, Suga elmagyarázta a helyzetet hogy ma nem aludhatnék e valakinek a szobájában. Erre mindenki felnyújtott kézzel jelentkezett mint általánosban.
Fogtak egy anyag darabot és a szememre kötötték. Jó sokszor megprörgettek hogy biztosan elszédűljek.
Mikor megálltam kezemet kinyújtottam és rámutattam egy illetőre aki Jin volt.
-Na jolvan akkor te ma este Jinnél alszol. -mondta Suga.
-De Suga.
-Igen?
-És ruhám az honnan lesz?
Gyere majd én adok.-felmentünk a szobájába és kivett nekem egy fehér polot meg egy kockás pizsi nacit.
-Köszönöm a ruhákat!
-Áhh ez semmiség, nagyon sok ilyenem van.
-Értem. De akkor is köszi.
Mikor átmentem Jin szobajába és ő már törökülésben űllt az ágy közepén.
-Helooo.... - nézett rám nagyon mosolyogva. Nem értem miért ér edddig a szája.
-Szia! -köszöntem neki én is mosolyogva.
-Gyere beszélgessünk! -és maga elé mutogatott és közben simogatva azt a részt hogy űljek elé.
-Ömm oké... -és oda űltem.
Miről szeretnél beszélgetni?-Uhuhuu!! -vigyorodott el.
-Mivan már? -kérdeztem hasamat fogva a nevetéstől.
-Na semmi, mondom! -de még most is nevetett.
-Jolvan mondjad.
-Mennyire öltözöl nőiesen? -na ez már rosszúl kezdődik.
-Hát egyáltalán nem vagyok nőies. -mondtam egy kínos mosolyt húzva arcomra.
-Tényleeg?? De miért??
-Nemtudom. Nem szeretem.
-Értem. Na és fiú ügyileg hogy állsz?? -dörzsölgette a markát és ütögette egymásnak az ujjait és még közben olyan fura vigyort öltött arcára.
-Ez mégis milyen kérdés?! -néztem ilyen "Mi a fasz van" fejjel.
-Naaa, tudood...-húzta el szavak végét amitől libabőrős lettem.
Nem úgy értettem. -mosolygott.-Na akkor hogy? -mosolyogtam vissza.
-Hát tudod...-és megint furán vigyorgott.
Még pár kérdést feltett aztán kitért a hajamra.
-Ömm...amúgy a fodrásszal hogy állsz?
-Miért, mi bajod a hajammal?
-Hát csak annyi hogy nagyon el van töredezve az egész és hogy vágni kéne belőle.
-Dehogy kell ebből vágni. Ez nekem így teljesen megfelel.
-Na majd akkor én holnap kezelésbe veszlek.
-A-a.
-De-de.
Komolyan momdom mintha egy baratnőmmel beszélgettem volna.
YOU ARE READING
Way home...
FanfictionSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.