Találkozás

68 6 2
                                    

A party további részei kellemesen teltek eltekintve attól hogy Yoongi furcsán nézett Kookra. Folyton körülötte legyeskedett de nem úgy mint a tobbiek...tudjátok jobban...mármint hogy folyton vele foglalkozott és alig figyelt másokra.

Elvonultam egyedül egy kevés időre leülni. Csak a kispohár pezsgőmvolt és én. Figyeltem a többieket ahogy szórakoznak. Tae, Rapmon és Hopi egy asztalnál ültek és épp arról beszéltek hogy nekik miért nincsen barátnőjük. Jin és Young egymásba karolva lassúztak. Yoongi meg folyton Jungkook körül caflatott. Ahogy elnéztem a srácokat rájöttem hogy kettő hiányzik. Hová tűnhetett Rae és Chim.

RAVEN SZEMSZÖGÉBŐL:

Épp italt töltöttem mikor Jimin oda állt a hátam mögé és kivette a poharat a kezemből amit utána letett az asztalra.

-Mitcsinálsz? -suttogtam.
-Shhtt....-kurcsolta össze ujjainkat és egyenesen a hátsó szobába vezetett.

Miután beértünk a szobába Jiminie odalépett hozzám és erősen a számra tapadt. Ezt egyáltalán nemtudtam mire vélni így eltoltam magamtól.
Kezemet a válain pihentetve álltam meg egy pillanatra csak hogy mélyen a szemébe tudjak nézni. Ismét, immár én húztam magamhoz vissza, folytattuk a heves csók csatát. Műkörmeimnek hasznát véve kezdtem el kigombolni fehér ingét amit utána mitsem törődve oldalra hajítottam.
Jimin is kapva az alkalmon kezdte el lehúzni ruhám hátsó zipzárját.

JUNGKOOK SZEMSZÖGÉBŐL:

Örülök hogy a srácok ennyire jól elvannak, és annak még jobban hogy Yoongi és Sung végre kibékűltek. Habár nagyon még most sem értem hogy mi volt köztük.

-Történt valami Sung? -ültem le a lány mellé aki társaság nélkül töltötte idejét az amúgy elég hosszú padon.
-Ümm..semmi. -kapta rám mosolyogva a fejét mint ahogy általában is szokta.
-Azthittem drágaságom hogy már valami baj történt...-adtam egy puszit szájára amitől kicsit elpirult mint mindig de épp ettől lesz nagyon aranyos.
-Uh Oppa beujjít? -nevetett.
-Ezt meg mégis hogy érted? -ültem hozzá közelebb miközben fejem a válán pihentettem.
-Mostantól az lesz az új becenevem hogy "drágaságom"? -kuncogott miközben a hajamat simizte kis kezével.
-Akár. ..-nevettem.
-Oppa...post szét túrom a hajad...-nevetett.
-Akkor majd Sungi megcsinálja. -pöcköltem meg frufruját.
-Aigoo oppa...-nevetett miközben karjaival átkarolt mint egy plüssmacit.
-Várjunk. ..holvan Raven és Jimin? -néztem körbe.
-Biztos szobára mentek! -dőlt el a nevetéstől.
-Keressük meg őket! -pattantam fel helyemről.
-Mi? -nevetett.
-Na, gyere! -nyujtottam ki felé karom.
-Komolyan? -meresztette rám szemeit.
-IGEN GYERE!-húztam fel a padról mire szegény majdnem rámesett.

Előre vettük az irányt a sötét folyosón. Mivel lépcső nem volt ezért a szobák a földszinten voltak.

-Jungkook...és hogy ha valami olyat csinálnak...mármint...tudood...olyat...-szorongatta a karom miközben kicsit zavarában elhúzódva célozgatott arra hogy ne menjünk utánuk.
-Biztos nem fogjuk őket rajtakapni. -simogattam meg karját.
Most képzeld el hogy arra a pontra érkeznek mikor elő kell venni a kis Jimint...-kuncogtam.
-NE NE NEM AKAROM..-nevetett.
-De várj...és a végén kiderül hogy tényleg kicsi...-nevettem de itt már annyira hogy még a földre is legugoltam. De ahogy láttam Sungi is a földön fetrengett a nevetéstől.

SUNG SZEMSZÖGÉBŐL:

-Na jó ez szemét volt Jeon Jungkook! -elsem hiszem hogy ilyet mondott..majd meg szakadtam a nevetéstől.
Mintha a kis Kook nagyobbra nőtt volna. -most ha lett volna rajtam egy napszemüveg úgy csináltam volna mint Baekhyun az EXO-ból mikor kinéz a szemüveg mögül és kacsint egyet.
-Honnan gondolod hogy nem? Láttad már?  -harapta be a szájat.
-Nemkell ahoz látnom hogy tudjam mi a csúf valóság. -boxoltam válon miközben jól kinevettem.
-Na majd egyszer talán megmutatom ha szerencsés vagy. -kacsintott.
-Aigoo hagyjál békén. ...-tettem keresztbe a karom. Most komolyan a kukiát akarja nekem mutogatni....

Valamit mintha hallottunk volna a jobbszélső utolsó szobából.

-Jungkook mi ez? -néztem a fiúra tányér szemekkel.
-Biztosan most vették elő pici Jimint...-nevetett.
-Hülye! löktem meg.

Jungkookkal előre mentünk úgy hogy ne keltsük semmi zajt. Még vártunk aztán fura elbizonytalanító hangokat hallottunk így hát nem vacakoltunk benyitottunk.

-RAVEN?? JIMIN?? -megláttuk őket amint épp egymáson terpesztenek. Jungkookkal rögtön egymásra kaptuk tekintetünket és elkapott minket a nevető roham.
-Me..megmagyarázom....-szólt ki a takaró alól Jimin.
-Nem semmi baj! -nevettünk Jungkookkal.
Folytassátok nyugodtan. -nevetve mentünk ki az ajtón Kookkal.
-Na látod igazam volt! -ölelt meg oldalról.
-Na jó tényleg azt csinálták...-nevettem.

Már fél órája ismét a többiekkel lehettünk mikor egy ilyedt Raven és egy szeppent Jimin sietett oda hozzánk.

-Nagyon sajnáljuk hogy látnotok kellett minket közösülés közben. -mondta Jimin.
-Tényleg? Komolyan? Közösülés? -nézett rá Rae.
-Jimin azt akarta mondani hogy nagyon sajnáljuk hogy megláttatok minket.
-Semmi gond!-válaszoltunk egyszer Kookkal.

Szegények nem győztek sajnálkozni a kis baki miatt.
Végül is már láttam ilyet szóval.... De Jungkook ebben is úgy kezelt mint egy babát. Elsem hiszem, nem is vagyok olyan pici hogy babaként kezeljenek, erre mindenki úgy viselkedik velem mint egy kisbabával...

Miután vége lett a partynak a fiúk hazadobtak minket kocsival. Ezután nemsokkal jóéjtet kívántunk egymásnak Ravennel és már mentünk is aludni.

Másnap reggel Ravennel megbeszéltük hogy elmegyünk egy nagy sétára Lucyval.

Igazából nemtudom hogy túlzásba estem volna. Egy egyszerű szaggatott néhol  lyukacsos farmer nadrágot húztam magamra ami alá egy fekete harisnyát vettem fel. Felsőnek egy fekete atlétát választottam, rávettem egy fekete pompert dzsekit. A cipo egy sima fekete tornacipő volt amihez egy fehér zoknit húztam. A végén még egy sapkát is magamra vettem.

Raven sima kék farmert vett fel ahoz egy fehér pólót rá meg egy szürke kardigánt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Raven sima kék farmert vett fel ahoz egy fehér pólót rá meg egy szürke kardigánt. Csípőnek egy fekete bokacsizmát választott és a végén még egy barna kis oldaltáskát is magára vett.

 Csípőnek egy fekete bokacsizmát választott és a végén még egy barna kis oldaltáskát is magára vett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Elindultunk Lucyval közösen az erdő menti úton.

-Raven az nem?! -mutattam a felénk közeledő alakra.
-De az ő...-forgatta meg a szemét.
-Mit keres ő itt?? -mentudom. -Raven volt barátjáról beszélűnk aki kiszolgált a kajáldában minket.
-Sziasztok! -ért oda hozzánk.

Way home...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora