-J-Hopeeeeee!!!!-kiabált valaki torka szakadtából.
Mondtam hogy legyél óvatosabb! Most összetörted a kedvenc tányéromat!!! -áhh ez tuti Jin. Nem igaz hogy nem aludhatok, de mondjuk már ezt megszoktam hogy valaki mindig ordít.Felültem, felvettem a papucsom és eltotyogtam zombie üzemmódban a fürdő felé a fogkefémmel és a fogkrémemmel közben neha a szememböl töröltem az álmosságot.
Már épp oda értem a fürdőhöz mikor fúrcsa hangokat hallottam V szobája felől. Beakartam nyitni hogy megkérdezzem jolvan e de az ajtó résnyire nyitva volt. Kopogni akartam de mikor benéztem a résen a lélegzetem is elállt. V ott állt a tükör előtt abban a melltartóban amit nekem akart adni. Simogatta magát és úgycsinált mint egy lány. Lányos hangon beszélt és olyanokat mondott hogy "Uhh de jól nézek ki"
Nemakartam elrontani az örömét azzal hogy rá nyitok, meg hát olyan vicces volt a látvány hogy nem akartam megszakítani.
Már nembírom tovább magamban tartani a nevetést. Elnevettem magam és V pont kiszúrt. Hátrafordult és az arca eltorzúlt.
-Sung, Sung... Ez nem az aminek látszik! -mentegetőzött szegény ami vicces volt mert hát melltartóban magyarázott.
-Sajnálom V... -mondtam neki nevetve.
-Mi? -nézett rám furán.Leszaladtam a többiekhez mert vissza akartam adni Vnek a tegnap esti dolgot.
-Fiúk, fiúk! -lihegtem.
-Mi az? -néztek rám egyszerre.
-V..V...-próbáltam kinyögni a szavakat.
-Mi van vele? -kérdezte Rapmon.
-Fh..fhent..vhan..egyszál melltartóban! -fújtattam közben nevetve.
-Mii?? -csidálkoztak el egyszerre.
-Nem hiszem. -szólt közbe Jin. Most arra céloz hogy hazudok chh.
-Végűl is lehetséges. Vnek vannak meleg hajlamai. -nevetett Hobi. És pont most jött le az előbb említett.
-Srácok! Nemtudom mennyit mondott Sung de hazudik, ne higyjetek neki! -mutogatott zavartan és idegesen.
-Aha. Szóval hogy ebből semmi sem igaz..? -tette keresztbe karját Suga.
-Igen! -emelte fel a hangját V.
-Akkor azért vagy melltartóban. -nevetett Suga.
-Mi?? Én nem is....-némúlt el a mondag végére mert végig nézett magán. Rámnézett azzal a "Mi még számolunk!" pillantással, és felfutott vissza a szobájába.Leültem a kanapéra és elgondolkodtam azon hogy ezek után mit is fogok kapni Vtől. De sajnos megint elnevettem magam ahogyan vissza emlékeztem V látványára.
Valaki megsimogatta hátúlról a vállam mire egy kicsit megilyettem és megrezzentek a vállaim.-Huh Jimin megilyesztettél. -tettem szívemre jobb kezem.
-Bocsi nemakartam. De mi is volt ez az előbbi Vvel? -érdeklődött.
-Semmi baj jól vagyok. Jah, hát csak annyi hogy tegnap V elég kellemetlen ajándékkal lepett meg. -kezdtem bele a storyba.
-Miért mi volt az? -kérdezte.
-Ömm..erről inkább nem beszélnék...hah. -nevettem fel kínosan.
-Nekem bármit elmondhatsz. -tette egyik kezét az enyémre.
-Na jó de ne nevess ki. -nyeltem egy nagyot és néztem a földet.
-Nemfoglak ne izgúlj. -mosolygott.
-Hát jó. Az ajándék amít V adott egy melltaró volt. Azt akarta hogy vegyem fel. -gördűlt le a szám,nem volt valami kellemes erről beszélni.
-Jaj te. -ölelt meg,aztán elvált tőlem megfogta vállaimat és egy kicsit eltolt magától, úgy magyarázott tovább.
Ilyenkor csak küld el melegebb éghajlatra jó!?
-El is kűldtem, sőt még párnát is vágtam hozzá! -nevettem.
-Na már csak arra leszek kíváncsi hogy mit eszelt ki bosszúnak. -mondta.
-Neee... Tényleg vissza fogja adni??? Azthittem csak viccelt ezzel a nézéssel.
-Hát nem. Készűlj V haragjára. -mutatott kezével idéző jelet.
-Aigoo!Jól esett hogy tudtam beszélgetni Jiminnel. Amikor aztmondta bízhatok benne azt akkor tényleg komolyan is gondolta.
Felmentem Jungkook szobájába mert lent nem láttam már megint. Kopogtam de nem hallottam semmit, gondoltam nem vette észre. Kopogtam ismét de megint nem felelt senki. Kopogtam harmadjára hátha végre meghalja de most sem felelt. Arra jutottam hogy benyitok. Bementem és megláttam hogy szegény ott fekszik az ágybam hulla sápattan és alszik. Közelebb mentem láttam hogy teljesen le van izzadva. Rátettem tenyerem homlokára és színte lángolt szegény. Jézusom most mitcsináljak...?? Lemegyek szolok inkabb Jinnek ő jobban ért ezekhez mint én.
Elkaptam kezem homlokáról és megfordúltam hogy kimegyek de egy hírtelen gyenge, de azért mégsem annyira hogy ne érezném, szorítást éreztem csuklómon. Leneztem az ágy felé és láttam hogy Jungkook szorongatja a csuklóm.
-Ne menj. -kérlelte gyenge hangon.
-De Jungkook te lángolsz, muszáj szolnom Jinnek. -léptem volna egyet de ő vissza húzott. Nemtudtam hogy reagáljak.
-Csak..Csak maradj itt. -mondta és pár másodperc múlva újból az egyenletes szuszogását hallottam, de még a csuklómat mindíg fogta. Nem akartam otthagyni így hát leültem ágya mellé egy székre és úgy vigyáztam rá.Csak néztem ahogy a mellkhasa egyenletesen mozog fel le és elmélyűltem abban hogy milyen nyugottan békésen alszik annak ellenére hogy beteg.
Annyira elmélyűltem nézésében hogy észre sem vettem azt hogy majdnem elnyom az álom. Letettem fejem Jungkook lábára, kezét még mindíg fogva és elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Way home...
FanficSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.