Egy buli kezdete.

97 10 6
                                    

-Na de várjunk! És Lucyra ki fog vigyazni?? -szólaltam fel mert szegény kutyát majdem otthon hagytuk.
-Ömm...-nézett kétségbe esetten Raven hogy most egyátalán elhozhatja e a kutyát vagy sem.
-Decukii...van egy teknősöd? Kell neki terrárium? -kérdezte Jungkook miközben arca két oldalára tette kezét. Mi a szar...teknős..?? Itt akkorát felnevettem. Ha tudná hogy egy kutya...
-Nem férne bele...-kuncogott Raven.
-Fogadjunk? -húzta össze szemeit a maknee.
Nam Joonnak is volt egy teknőse, nem élt túl sokáig. Nam porszívózott és úgy gondolta hogy a terráriumot kitisztítja a porszívó csövével, de arra nem számított hogy így megöli szegény tekit....De azért szivesen várjuk. -mosolygott.
Szólj neki! Habár biztos hogy egy kis/sok ideig el fog tartani míg ideér. -nevetett.
-LUCY! -füttyentett Raven.

Jungkook csak nézett hogy mivan.

-Raven azt nem mondtad hogy Lucy egy kutya. -tette keresztbe karját sértödötten Kookie.
-Aigoo Jungkookie még én is sejtettem hogy egy kutyáról lehet szó. -nevetett Jimin.

Lucy teljes sebességgel futott ki a házból egyenesen felénk azon belűl Jiminiere. Nagyon aranyos volt ahogy a fülei lobognak a mértéknyi kis szélben és a nyelve is össze vissza lenggett.

Ráugrott szegényre Jiminiere majd nyalogatni kezdte az arca mimden területét.

-LUCYYY AZT ÉN AKARTAM! -suttogta a gazdi.

Persze ezt Jimin nem vette észre, túlságosan is el volt merűlve a nevetésben, de mi ezen jót kuncogtunk Kookkal miközben Raven megvető pillantásokat irányított felénk a pírtől izzó vörös fejével.

Mindenki beszállt és már csak Raven hiányzott. Szállt volna be de valahogy megbotlott és Jiminre esett. Szegénynek a feje egyenesen Jimin ölében landolt. Mondanom sem kellett hogy elkapott a röhögés.

-Ömm...ömm..na-nagyon sa-sajnálom...! -emelte fel fejét Jimiminie bizonyos pontjáról ahová még senkinek sem volt betekintése.
-Őőő.... N-nem baj..-vakarta fejét az említett.

Mindenki beszállt, Lucy hátúl a földön foglalt helyet, Jimin vezetett, Raven mellette az anyós ülésen, mi meg Kookkal hátúl helyezkedtünk el, vagyis én inkább a vállán pihentettem a buksimat mert idő közben elaludtam. Mundjuk ez Ravennek nem volt meglepő mert a suliban is mindig valakinek a vállán lát aludni.

Mikor megérkeztünk Jungkook egy puszival az orromon költott.

-hhhiiiihhh...riadtam fel az érzésre. -Jungkook gyorsan megfogta kezem az ő egyik kezével és simogatni kezde.
-Sung nyugodj meg csak ideértünk. -tűrte fülem mögé hajamat a másik kezével.
-....rendben. -törölgettem szemem a még szabadon lévő kezemmel.

Miután kiszálltunk a ház felé vettük az irányt.

Én Jungkookkal kézen fogva vettem az irányt a Bangtan dorm felé míg Jimin és Raven kissé kínosan sétáltak egymástól kissé távolabb.

Mikor beértünk sehol sem volt senki. Sötét is volt így hát felolttam a lámpákat.

-ŰDV ITTHON ÚJRA SUNG ÉS ISTEN HOZOTT RAVEN!!! -kiáltotta a hét srác egyszerre.

Jungkook itt átölelt a derekamnál fogva és belepuszílt a nyakamba.

Én egyből sírva is fakadtam Raven meg majdnem felbukott csodálkozásában és persze ő is ejtett könyneket.

-Nee fiúk...mitcsináltatok...-sírtam miközben hozzájuk beszétem.
-Jajj te, miért sírsz? Nem kell sírnod..! -jött oda hozzám mosolyogva Hopi mikozben letörölte pár könnyemet.
-Nem kell?? Nem tehetek róla hogy ha ilyen aranyos gesztussal fogadtok minket. -öleltem meg.
-Ennyire elérzékenyűltél Sungi...? -ölelt meg V.
-Igeeen. -potyogtak a könnyeim.
-Nah te kis érzékeny! -szorongatott.

Way home...Onde histórias criam vida. Descubra agora