Egész éjszaka alig aludtam, csak Yoongira tudtam gondolni hogy mit akarhatott.
Lent reggelizve a többiekkel még mindig azon járt az agyam hogy vajon mit akarhatott Yoongi, hirtelen azon kaptam a fejem hogy ő is le jött.
Feltűnően jó kedve volt, mint hogy ha kicserélték volna. Mindenkivel beszélgetett csak már megint velem nem.
Na jó nem húzom tovább az időt. Oda megyek és megkérdezem hogy mi baja.
-Jó reggelt. -mentem oda a fiúhoz.
-Helló. -legyintette meg a vállát mint hogy ha ott sem lennék.
-Öm.. figyelj. -bátorkodtam bele a mondandómba.
-Hé szia Jungkook..! -ült át Jungkook mellé aki most Tae mellett foglalt helyet. Nem tudtam mire vélni ezt. Ügyet sem vetve pártolt el mellőlem.Újra elfoglalva helyemet fojtattam tovább reggeli pilitosom elfogyasztását amihez Raven is be csatlakozott.
-Jó reggelt Rae! -nyeltem le a falatot.
-Reggelt Sung! -öntött egy adag kávét poharába.
-Figyelj... Nem lenne baj ha én hamarabb elmennék? Pl ma.-kortyoltam bele teámba.
-Mi? De még van egy napunk. -értetlenkedett.
-Tudom de van egy kis probléma. -simogattam ujjaimmal bögrém szélét.
-Milyen probléma? Megyek én is! -jelentette ki.
-Maradj nyugodtan, el leszek.
-Nembaj!Miután befejeztük a reggelit Raven felment pakolni én meg Jungkookhoz elmondani a hejzetet.
-Jungkook... -öleltem át miközben ő az ágyban feküdt és zenét hallgatott.
-Hmm?? -ölelt át ő is.
Baj van? Történt valami? -simította el frufrumat.
-Nem, semmi. Vagyis... Nem lenne baj ha ma mennék el nem holnap? -haraptam bele alsó ajkamba.
-Mi? De miért? -simitotta meg arcom jobb felét.
-Ömm.. Még haza kellene ugranom pár cuccért amit át viszek Ravenhez, tudod most ott lakom. -mit mondhattam volna, áz igazat? Azt már nem.
-Elkiserlek! -mosolygott.
-Oppa, ezt egyedül kell csinálnom.
-Hát jó. De ne legyen semmi bajod! -kaptam egy puszit orromra.
-Éés.. Jönne Raven is! -vigyorogtam.
-Felőlem. -mosolygott.
Hé! De ha egyedül mész akkor Rae.. Mindegy is menjetek! -nevetett.
-SZERETLEK OPPA! -öleltem át.
-ÉN IS SUNGI! -viszonozta.Mikor már mindennel el készültünk lementünk elbúcsúzni a fiúktól.
Épp léptünk volna ki az ajtón mikor Jungkook és Jimin utunkat állta.
-Hát ti meg? -kérdeztük egyszerre Ravennel.
-Csak nem gondoljátok hogy majd egyedül fogtok hazamenni! -vették fel a cipőjüket.
-Ömm.. Oké -néztünk a fiúkra.Hazafelé menet a kocsiban jól telt a hangulat.
Jimin elindította a DOPE-ot és elkezdte énekelni, persze teli torokból miközben az ablak le volt húzva. Raven gondolt egyet és beszállt a játékba. Végig nyomta Jimin szöveget. Ezt már én sem hagyhattam így felváltva énekeltük Jungkookkal a saját szöveget. Mikor vége volt nagyot ordítottunk hogy HÚÚÚ és az örömteli pillanatban még meg is tapsoltuk egymást hogy úristen de jól toltad!
Miután kiszálltunk a fiúk kivették táskáinkat a csomagtartóból és egyenesen a bejáratig kísértek minket.
El köszöntünk, az igaz hogy hosszabb időbe telt, de el köszöntünk a fiúktól és bementünk.
Ravennel lepakoltunk a saját, saját szobákban és le ültünk a konyhába hogy együnk valamit. Raven be nézett a hűtőbe és idegességében be is csapta az ajtaját.
KAMU SEDANG MEMBACA
Way home...
Fiksi PenggemarSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.