Haj vágás.

129 10 0
                                    

Másnap reggel mikor a madarak kellemes csiripelésére és a nap lágyan ölelő sugaraira kellett volna ébrednem, neeem nekem Jin szuszogását kellett hallgatnom a pofámban.

Kinyitottam a szemem és olyan szinten az arcomba bámúlt hogy az orrunk majdnem összeért. Úgy vigyorgott mint a tejbetök.

-Mi a?? -néztem rá csodálkozóan és aztán gyorsan elhúzódtam tőle. Hát hogy még aludnom sem lehet.

-Készen állsz? -kérdezte fülig érő vigyorral az arcán ami már egy kicsit mondhatni iylesztő is volt. Tudjátok ez a "Mindjárt megkínozlak" vigyor.

-Mire?? -méztem rá olyan tág pupillákkal mint aki most szívott egy keveset.

-Tudoood... -és előhúzott egy ollót a háta mögűl. Most vagy megkésel vagy nemtudom de nem lesz jó vége.

-Mire kell az neked??! -kérdeztem hátrébb húzódva az ágyon.
Nem szolt semmi csak közelitett és vigyorgott.
Egy hirtelen mozdulattal felpattantam az a ágyról és az ajtó felé vettem az irány. Olyan gyorsan futottam le a lépcsőn ahogy a lábam csak bírta, közben ő futott utánam és kiabált.

-Suung gyere vissza! Nem bántalak csak a hajad akarom levágni! Na létci gyere visszaa! -kiabált kérlelően.

Amint lefutottam a nappaliba megláttam Jimint aki egyedüliként üldögelt a konyha púltnál egyik lába felhúzva másik lent a földön és egy tabletet fogott a kezében gondolom olvashatott valamit.

Gyorsan oda rohantam a tüdőmet kiköpve és a háta mögött kerestem menedéket Jin elől.

Szóhoz sem tudott jutni mert ahogy nekirohantam véletlenűl rántottam rajta egyett és szegény majdnem le esett a szekről.

-Jimi, Jimin kérlek védj meg! -bújtam a fiú háta mögé és a vállát ölelgettem.

-Mifolyik itt? -nézett Jinre szúrós szemekkel, látta hogy meg vagyok ilyedve.

-Aigoo csak a haját akarom egy kicsit levágni. -fújta ki a maradék levegőjét.

-Minek akarod te levágni az ő haját? -nézett rá kérdő tekintettel mert nem igazán értette a dolgot.

-Hát ha rajtatok már nem élhetem ki kreativitásom. És amúgy is a haja vége egy kicsikét töredezett. -sorolta az érveket én meg csak néztem ki Jimin háta mögűl hogy az én hajam már pedig nem is töredezett.

-Jin szerinted... -folytatta volna de közbe vágtam.

-Nem is töredezett a hajam! -tettem keresztbe a karom.

Jin szerinted szar a hajam??!-kérdeztem végig a szemébe nézve.

-Ömm..Neem. Nagyon szép. -pirúlt el. Kellemetlen hejzetbe akartam hozni mostmár csak azért is.
És hát ott volt Jimin is, ő se maradjon már ki a buliból.

-És szerinted Jimin? Csúnya vagyok?? -néztem rá bociszemekkel.

-Őőő... -vakarta a tarkóját.
Neem...ömm...neem. -és ő is elpirúlt.

Én itt már nem bírtam tovább, muszály volt elröhognöm magam.

A két fiú csak nézett rám hogy mi van.

-Sorry fiúk csak tudjátok annyira jó szívni a véretek. -nevettem tovább.

-De ezt most miért? -kérdezte Jin.

-Hát ezt a hajlevágós ügy miatt kaptad!

-És én? -kérdezte Jimin.

-Hát te is itt vagy, te se maradj ki.

Way home...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang