VÉGRE!

95 8 2
                                    

22-ANNYEONG Raven!!! -kiabátam és intettem a kezemmel hogy itt vagyunk.

Ránknézett Raven, arca lesápadt és elindúlt hátrafelé.

Gyorsan utánaeredtem. Megfogtam vállait.

-Ne menj már eeel...PLS. -kérleltem.
-Sung. Nemtudom hogy te ezt mégis hogy gondoltad de én ezzel a csávóval biztos nem maradok egy légtérben! -tette keresztbe a karját és forgatta szemeit.
-Aigoo Raven...tudodennyire rossz látni hogy nem vagytok jóban! Naaa létsziii csak az én kedvemért.... -könyörögtem neki hogy legalább csak
viseljék el egymást.
-Ahh jóó... De csak a te kedvedért! -vett egy mély levegőt aztán kifújta.

Megfordúltam immár Ravennel karöltve és ránéztem Jungkookra aki épp elmenni készűl. Hogy mii?? Nemár basszus!!

Gyorsan utána eredtem.

-Kook drágám hát te meg mitcsinálsz?
-Nem egyértelmű? Elmegyek. Ha csak erre ment ki az egész "TALÁLKOZZUNK" téma, akkor köszönöm szépen nemkérek belőle. -furdúlt meg.
-Aigoo..én csak azt akartam hogy békűljetek ki mert ezt nagyon rossz látnom. Miért kell egyáltalán nektek haragban lenni? Az igaz hogy Raven leszedte a fejedet de te sem voltál vele valami kedves. Meg hát velem sem....-néztem le a földre.
-Na figyelj. -lépett közelebb hozzám.
Megpróbálom a lehető legjobb formámat hozni Ravennek és igérem mindent megteszek annak érdekében hogy kibéküljünk. Csak ne légy szomorú! -lépett még közelebb hozzám, lehajolt és átölelt.

Odamentünk Ravenhez és felvázoltuk neki a helyzetet vagyis inkább csak én.

-De akkor mit csináljunk?? -kérdezte Raven.
-Na látjátok, most jön képbe az hogy én már mindent előre elterveztem. -vigyorogtam rájuk amit ők csak egy fél mosollyal díjjaztak.
-Először is elsétálunk a vidámparkba úgy sincs messze ott kajálunk meg sétálunk egy picit. -mosolyogtam rájuk miközben meséltem.

Elindúltunk a vidámpark felé ami kb egy 10 percre lehetett a parktól. Senki nem szólt egy büdös kukkot sem.
Végélűl egy valaki megtörte a csendet.

-Na és Raven hogy érzed eddig magad? -szólalt fel Jungkook, el sem hiszem.
-Hát eddig jobban mielött még te a képbe nem jöttél. -fordúlt el tőle Raven és rugdosni kezdett valami kavicsot.
-Naa Raven! Azt igérted megpróbálod!! -néztem rá szúrósan.
-Semmi baj Jungkook. -simogattam meg a hátát közbem attam egy puszit vállára.

Oda is értünk a vidámparkhoz. Bentünk és olyan dolgokat kerestünk amire mind a háman fel tudunk űlni.

Már a nap végefelé jártunk mikor Raven meglátott egy célbadobó standot. Rögtön oda is rohant hogy majd ő elnyer egy nagy pandát. De sajnos ez nem sikerűlt.

Szegény nagyon elszomorodott. Jungkook ezt meglátta és kapott az alkalmon.

-Jónapot! Azt a nagyot szeretném. -Jungkook rámutatott arra a plüssre amit Raven akart.
-Már is adom. -a férfi felnyúlt a pandáért, levette és Jungkook kezébe adta. Jungkook kifizette és Raven felé fordúlt.
-Tessék Raven, tudtommal ezt szeretted volna. -mosolygott rá és a kezébe adta a plüsst.
-Ömm...ömm....deee.
De nem kellett volna megvenned.
-Nincs de! Láttam hogy szeretnéd.
-Köszönöm!

Ezt el sem hiszem... Megtörtént a fordulat amire úgy vártam. JUNGKOOK és RAVEN VÉGRE KIBÉKŰLT!!!

Hazafele már nevettek is elég sokat. Én meg csak fogom Jungkook kezét, ő össze vissza lóbája közbem meg hátra fele fordúl Ravenhez és úgy beszél....

Way home...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن