Bezárkóztam és éreztem hogy szemem egyre inkább nedvesedni kezd... Megfogtam az éjjeli szekrényemen elhelyezkedő tükröt és belenéztem. Egy ideig csak bámúltam magam, aztán a tükröt letéve magam mellé, megtöröltem arcom. Nem gondolja hogy majd miatta depressziós leszek, csak azért mert ő elszarta az életét és azthiszi hogy egy befojásolható 11 éves kislány vagyok (tisztelet a kivételnek💖) Hát akkor ezt nagyon rosszúl gondolta!
Felálltam, megigazítottam ruhámat majd a konyha felé vettem az irányt.
A hűtőhöz oda csattogva, tágra nyitva az ajtaját, emeltem ki belőle egy nagy doboz fagylaltot és minden mást amit bent találtam, kezdve a csokoládé sziruppal egeszen a tejszinhabig.
Ezután odasétáltam a tvhez és leűltem elé. Kerestem egy random zene csatornát majd a fagyival a kezemben felálltam és össze vissza ugrálásba nameg hangos éneklésbe kezdtem, közben a fagyit is ettem.
🌙🍼🌙🍼🌙🍼🌙🍼🌙🍼🌙🍼🌙
Bocsánat hogy így megváradtalak benneteket...csak hát elég húzósak mostanában a napjaim és nem jut elég időm az írásra. Ehejett felváltja őket a dolgozatok írása. (Poén *5ös hah...)
És tudom, tudom....ez lett a lehető leg rövidebb rész a wattpad történetében, de ez után igérem több és hosszabb rész lesz várható...addig is remelem senki nem küld mágjára (😅)
Naszóval így a végére.
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM HA MEGKUKKANTOTTAD EME CSODÁLATOSAN ÉLMÉNYEKKEL DÚSÍTOTT RÉSZT(😂😂)
SOK SOK SZÍV 💖💖💖💖💖💖💖💖 MINDENKINEK^^
BINABASA MO ANG
Way home...
FanfictionSung egy átlagos 16 éves lány aki hazafelé tart az iskolából. Csak pont azt nem gondolta volna hogy egy buszon akár ez is megtörténhet.