Začátek

2.2K 46 5
                                    

Je léto roku 2016 a já pořád miluju toho kluka. Kluka od vedle z města. Jmenuje se John a má krásné, husté špinavě-blond vlasy.
Dříve jsme se vídali pořád. Byla jsem ještě škvrně a nevěděla jsem co můžu říkat a co ne. Nevěděla jsem co má život za smysl, že žiju jen jednou a ,že  každá vteřina je důležitá.
A proto taky nevím co jsem mu všechno naplácala za nesmysly ale vím, že to nebylo nic pěkného a stydím se za to.

Začnu asi od začátku.
Když jsem byla malá, nevím kolik mi bylo let ale jemu bylo 10.Byla jsem do něho blázen. Ale pak jsme se přestali vídat, a já na něj zcela zapomněla. Ani jednou jsem si na něj nevzpomněla až do doby, kdy se zas objevil. Po osmi letech se zase sakra objevil a jak se říká: ,,Stará láska nerezaví". Nebo taky : ,,Na svoji první lásku nikdy nezapomeneš". Vždy jsem si myslela že je to klišé , že to není pravda, že lidi jen tak blábolí. Ale ne, poznala jsem to na vlastní kůži a už asi jistě víte, co se semnou stalo poté, co jsem ho znovu spatřila. Jo, zase jsem se zamilovala...
Ale na moji obhajobu!! Nemůžu za to. Tentokrát fakt ne!
Za to může on!! Kdyby se na mě nedíval jako na obrázek...Nic z toho by se nestalo....
Myslíte si že jsem z toho byla nadšená? Ze začátku ne. Chtěla jsem aby to okamžitě přestalo, aby mě moje srdce začalo zase poslouchat.
Ale ono ne, začalo si dělat co chce a nikoho neposlouchalo....
No a aby toho nebylo ještě málo...Tak jsem přišla i totálně o rozum.

Ahoj :)
Tohle je první část z mého prvního příběhu. Doufám že se vám bude příběh líbit :)

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat