Nikdy nesmím podlehnout

658 15 0
                                    

Tento díl bude vulgární a bude o sexu. ( 14+)

Pohled Ami

,,Jak jako čeká na nás?? On snad o mě ví?!!" rozčílila jsem se.
,,Ano. On .. on tě totiž viděl jak jdeš z té koupelny.. " no doprdele....
,,To je teda fakt skvělé!" naštvala jsem se.
,,Tak pojď. "
,,Nojo. Už jdu."
John mě chytl za ruku a šli jsme společně za Jayem.
,,Čau Jayi. " prskla jsem na něj.
,,Ahoj Ami.." sklopil pohled k zemi.
,,Jayi naliješ nám všem? " zeptal se John.
,,Jo naliju."
,,Nalije co?"
,, Tulamorku. "
,,Aha. " řekla jsem.
Posadili jsme se ke stolu a začali popíjet. Bylo ticho. A tak jsem začala sama.
,,Tak o čem chcete mluvit?"
,,O tobě a Johnovi. A sorry za to že jsem vám zničil večer. Mimochodem... Ten obleček ti moc slušel. " zasmál se a já jsem mu hned odpověděla.
,,Fakt? Díky. Tak to se nám omluv ještě za neuskutečněný sex! " prskla jsem.
,, Omlouvám se za to, že jste dnes večer neměli kvůli mě sex." řekl ale slyšela jsem tam sarkasmus. No jak jinak že.
,, Jde o to, že vy dva jste teď spolu že?" řekl Jay.
,,Jo jsme." řeka jsem.
,, Nesmí se o vás nikdo dozvědět." cože? On nás bude ještě krýt??
,,Počkej co? Ty nás budeš ještě chránit? Krýt nebo co?"
,,Jo, budu. Jelikož je John můj bratr. A kdyby se to dozvěděla tvoje rodinka.. nevím teda kdo by dostal po tlamě. Ty asi ne. " řekl sarkasticky.
,, Takže to děláš vlastně hlavně pro sebe že?" usmála jsem se na něj ironicky.
,, Přesně tak. " opětoval mi můj úsměv.

Vypila jsem celou skleničku s dala si další.

,,Ještě něco? Mám chuť na sex. "
,, Chceš ho semnou nebo co?"
,, Ne. Já jen že by jsme šli víš. Copak bys chtěl trojku?" usmála jsem se na něj lišácky.
,, S tebou i sám " oplatil mi to.
,, Je mi líto, ale tahle je moje a když nás omluvíš tak i já má chuť na sex a když jsi nám to předtím zkazil rádi bychom si ho užili teď. " řekl John. Upřímně mě tím i překvapil.
,,Jen běžte. Nenechte se rušit . " s těmito slovy jsme se zvedli a šli zpět do pokoje Johna.
Shodila jsem ho na postel a řekla.
,,Tak kde jsme to skončili? " řekla jsem svůdně.
,, Já nevím. Musíte mi to připomenout princezno. "
,, Tak opět chvíli strpení princi. " vzala jsem si opět svoje sexy prádlo a odešla z pokoje do koupelny. Věděla jsem že Jay zůstal v jídelně a furt pil alkohol.
A taky jsem se mu chtěla za všechno pomstít.
Když jsem byla u koupelny, bylo krásně vidět do jídelny . Jay mě viděl a taky viděla co mám v ruce.
,, Už ti nevadí že tě uvidím?" koukal na mě úchylně.
,, Ne, protože ty se dívat nebudeš. " poslala jsem mu vzdušnou pusu. I když jsem věděla , že se dívat bude.
,, To se ještě uvidí." řekl mi a já dostala strach, co má v plánu.
Zalezla sem si do koupelny a začala se svlékat. Právě jsem si sundávala spodní prádlo když jsem slyšela zavrzat židli v jídelně.
,,Jay jde asi k sobě . " řekla jsem si v duchu.
Byla jsem celá nahá. V tu ránu se rychle otevřely a zavřely dveře a v nich byl Jay.
,,Co tu děláš?!!" Zašeptala jsem a snažila se zakrýt svoji nahotu rukama.
,, To co ty mě. Jdu ti zničit život !" ruce mi strhl z těla a jednou svoji rukou si rozepl kalhoty a sundal boxerky. Druhou mi držel ruce. Ani jsem nestihla zakřičet a rukou co už měl volnou mi zakryl pusu. Posadil si mě na komodu a rychle do mě vnikl. Já jsem slastně zavzdychala. Věděla jsem že je to špatné ale Jay byl vždycky sexy a vždy dokázal uspokojit jakoukoliv ženu. Přemohla jsem se a začla mu kousat do ruky. Aby mě pustil. Jay zrychlil a já jsem cítila jak v mém těle proudí teplo. Snažila jsem se ho kopat a kousat naráz. A podařilo se!! Na chvíli mi z úst sundal ruku a já tak mohla zakřičet.
,,Johne pomoct!! Pomoct!!"
V tu chvíli mi zase Jay zakryl pusu a pořád zrychloval. Bylo to fakt skvělé ale já věděla že to není dobré. Proto jsem se přemáhala a snažila se aby mě Jay pustil.
,,On tě neuslyší." řekl mi s začal mi jazykem jezdit po krku.
Cítila jsem jeho dech. Smrděl alkoholem. Bylo to všechno tak nechutné.
V té chvíli sem vrazil John a já mu byla vděčná. Možná.
,,Ty hajzle!!!" křičel na Jaye s strhl ho ze mě.
V očích jsem měla po celou dobu sexu slzy a proto jsem se snadno rozbrečela. John vrazil pěstí do obličeje Jayovi který přitom spadl na zem. Na zemi mu ještě dvě vrazil a hned přiběhl ke mě.
,,Promiň mi to Johne. Já se ho snažila odstrčit. Nešlo to. " zavzlykala jsem mu do trika.
,,To nic princezno. Všechno bude dobrý. Ty za nic nemůžeš. " řekl mi a políbil mě do vlasů.
Vzal mě do náruče a odnesl mě k sobě do pokoje. Položil mě do postele a přikryl mě.
,,Nechoď nikam. " poprosila jsem ho.
,,Dobře. " Řekl a lehl si vedle mě.
Já jsem si ho k sobě přitáhla a on mě objal celou rukama.

To bylo všechno co jsem stihla ještě vnímat. Hned jsem totiž usnula.

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat