Část bez názvu 13

458 10 3
                                    

Ještě před tím, než John odešel se Nate vrátil a šel do svého pokoje, který je hned vedle toho mého. Takže hned po té, co John odešel jsem za ním šla.
Zaklepala jsem na dveře, ale neozýval se. Zaklepala jsem znovu a hlasitěji. Furt nic. Tak jsem prostě opatrně vešla do jeho pokoje.

,,Ahoj. Můžu jít dál?"
,,Čau. Vždyť  už tu jsi." taky pravda..
,,Chci s tebou mluvit. " uvedla jsem na pravou míru.
,,Jestli mi chceš vykládat, že se nemám čeho bát, a že ho miluješ a on tebe taky .. tak si to rovnou odpusť."
,,Fajn. Tak co ti teda vadí?"
,,Vadí mi to, že chodíš zrovna s ním. Jako kámoš je to skvělej i jak švagr by byl skvělej .. ale pořád je tu Jay. Udělá ti ze života peklo .."
,,Proč do toho pleteš Jaye, a jak víš, že by mi udělal ze života peklo?!" něco mi tu nesedělo. A já se dozvím pravdu.
Nateovi zřejmě došlo co řekl a proto sklonil hlavu dolů.
,,Tak dozvím se to?!!" rozčílila jsem se.
,,Byl jsem s Jayem v hospodě. Řekl mi, že tě miluje. Že bez tebe nemůže a už ani nechce být, a že .. jestli tě s někým jiným uvidí, udělá ti ze života peklo, bude o tebe bojovat i kdyby si měl jít sednout za katr .." v té chvíli jsem ho přestala vnímat, a v hlavě mi pořád zněly Nateovi slova.
,,Cože jsi to teď řekl??" nemohla jsem popadnout dech.
,,Ami .. já nechci aby jsi byla nešťastná, a taky nechci, aby jsi byla s Jayem. Ale jestliže budeš chodit s jeho mladším bráchou, udělá něco čeho bude litovat buď to on a nebo ty. "
,,Dávej si prosím tě pozor."
A teď mi to došlo. To, jak vyváděl u nich doma. Jak mi řekl, že mi jde zničit život ..

Odešla jsem do svého pokoje a zapla si opět notebook. Najela jsem na Fb a koukla se, jestli mi někdo nenapsal.
1 zpráva.

John:  Ahoj lásko. Jen jsem se chtěl zeptat. Používáš antikoncepci? Přece jenom jsme spolu už 2x spali a ... pak ten Jay.
Já:  Jo neboj. Používám.
John:  Dobře. Miluju tě!!
Já:  Já tebe taky.

Zaklapla jsem notebook a nastavila si budík na 3 ráno. Vyjet musím ve 4 abych stihla dojet na intr a pak taky do školy.
Bylo sice ještě světlo a teprve 7 hodin večer, ale já jsem po dnešku potřebovala jít spát. Spát ve své posteli. V klidu a sama.



Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat