Ráno mÄ› vzbudil budÃk. Nebyl ovÅ¡em můj ale Jaye. Musà do práce.
,,Klidně spà lásko. " zašeptal mi do ucha.
,,MusÃm ti nÄ›co Å™Ãct Jayi."
,,PovÃdej." Å™ekl a sedl se ke mÄ›.
,,Zdál se mi sen. Divný sen.
PÅ™iÅ¡la jsem do své Å¡koly s Amber a Å¡ly jsme do mojà tÅ™Ãdy, ale v mé lavici sedÄ›l John a tak jsem mu chtÄ›la jÃt zakrýt oÄi , ale pÅ™edbÄ›hla mÄ› Cally a objala ho ze zadu, sedla si mu na klÃn a zaÄali se lÃbat. Já jsem se zasekla a Am se mÄ› ptala co se dÄ›je. On se od nà odtrhl a když vidÄ›l, že tam stojÃm, tak se zvedl a běžel hned za mnou, ale já jsem zaÄala utÃkat po schodech, pak jsem zakopla a spadla na zem o kterou jsem se silnÄ› udeÅ™ila. Pak jsem se probudila." vychrlila jsem na nÄ›j.Â
,,VÃÅ¡ Am. Ono to tak vlastnÄ› nÄ›jak bylo .."
,,Co jak bylo??" skoÄila jsem mu do Å™eÄi.
,,PoÄkej. Zavolám do práce, že dnes budu s tebou. MyslÃm, že sama tady být nemůžeÅ¡."
,,Dobře."
Po pěti minutách se Jay vrátil.
,,VÅ¡e je zaÅ™Ãzeno." Å™ekl a usmál se. MÄ› zrovna do smÃchu nebylo. Ani Jayovi nebylo do smÃchu, ale udÄ›lal to jen pro to, aby mÄ› trochu uklidnil, ikdyž je sám hroznÄ› nervóznà .
,,Takže. ZaÄnu od zaÄátku.
Ty jsi s Johnem chodila ... "
A tÃm to zaÄalo. Řekl mi úplnÄ› vÅ¡echno.
,,Já .. takže ty jsi mi celou tu dobu lhal? Ty mÄ› nemilujeÅ¡, jen se o mÄ› staráš . NechtÄ›l jsi, abych v tom mÄ›la úplnÄ› ze zaÄátku guláš ... " chrlila jsem na nÄ›j.
,,Ami. Já tÄ› miluju. Už straÅ¡nÄ› dlouho. NevÃm jestli si vzpomÃnáš, ale když jsi pÅ™iÅ¡la s Jessem, Chrisem a Derekem do baru .. tak jsi sedÄ›la vedle mÄ›. Je to už hodnÄ› dlouho, ale už tehdy jsem tÄ› miloval. Miloval, miluju a budu milovat. " Å™ekl mi a já jsem nevÄ›da jestli mu to věřit mám nebo ne.,,Ami, vÃm, že se na mÄ› zlobÃÅ¡. Ale věř, že jsem to udÄ›lal jen proto, že je John kretén. Nezasloužil si tÄ›. A až si vzpomeneÅ¡ co jsme spolu zažili .. neÅ™Ãkám, že bylo vÅ¡echno hezký, a že jsem se nechoval jako kretén taky .. ale aspoň jsem ti neublÞil a nikdy taky neublÞÃm. " Å™ekl a pÅ™iÅ¡el za mnou. Sklonil se a pÅ™iblÞil se k mým rtům, ale zastavil se. Asi Äekal, že ho odstrÄÃm. Ale já jsem si ho do polibku pÅ™itáhla sama.
ChvÃli jsme se spolu lÃbali. CÃtila jsem v podbÅ™ÃÅ¡ku motýli. A taky se mi svÃral žaludek. ZaÄala jsem k Jayovi cÃtit nÄ›co vÃc. Nejsem si jistá, může to být taky jen ten chvilkový pocit, obÄas je mÃvám ..
Pohled Jaye
Já nevÃm ÄÃm to je, ale straÅ¡nÄ› mÄ› pÅ™itahuje. A hroznÄ› ji miluju. Jsem hroznej kretén, ale chci s nà spát. Nemůžu za to, ale mám na to chuÅ¥.
Mam problém. Sakra...Pohled Ami..
CÃtÃm že .. že se Jayovi postavil. NevÃm proÄ, ale dÄ›snÄ› mÄ› to pÅ™itahuje. Jsem po nehodÄ›, právÄ› jsem se dozvÄ›dÄ›la, že s Jayem vlastnÄ› nechodÃm .. teda, teÄ by se dalo Å™Ãct 'nechodila'. A k tomu ho asi miluju a rozpaluje mÄ› to, že se mu postavil?? Bože. Co to semnou sakra je?
SnažÃm se od nÄ›ho odtrhnout, ale nejde to. Nemůžu. Miluju ho. VÃm to, cÃtÃm to.
Sedla jsem si na nÄ›j obkroÄmo, povalila ho na postel a lÃbala jsem se s nÃm .. ani nevÃm jak dlouho. NemÄ›la jsem v plánu se s nÃm vyspat. Ale neÅ¡lo to.
Po deseti minutách lÃbánà jsem mu zaÄala skoro nevÄ›domky sundávat triÄko a on mÄ› samozÅ™ejmÄ› taky. MÄ›la jsem na sobÄ› jen jeho triÄko a spodnà prádlo. Takže když mi sundal triko, nic jsem pod nÃm nemÄ›la.
Chytl mÄ› za ňadra a masÃroval je. Jay byl taky jen v triku a spodnÃm prádle. ZaÄala jsem mu sundávat boxerky. On mi vÅ¡ak kalhotky nesundal. ZaÄala jsem jezdit rukama po jeho chloubÄ›. Jay zavzdychal a já jsem zrychlovala. CÃtila jsem že už bude, to jsem vÅ¡ak nechtÄ›la. Proto jsem pÅ™estala.
Jay na mě hodil vražedný pohled.
,,A tohle mám za co?!" zeptal se mě.
,,Za odmÄ›nu. " Å™ekla jsem mu svůdnÄ› a zaÄala jsem jezdit jazykem po Å¡piÄce jeho penisu. Jay vzdychala ÄÃm dál hlasitÄ›ji.
,,Ami .. ano. Ano..."
Potom si klekl vzal si moji hlavu a jeho penis mi strÄil až po koÅ™en do úst. Sám pÅ™irážel, ale po chvÃli jsem ho od sebe odstrÄila, odhodila kalhotky a strÄila ho do sebe. Jay mÄ› povalil na postel a pÅ™irážel rychleji a rychleji.
Za chvÃli jsme oba dva vykÅ™ikli jméno toho druhého a spokojenÄ› oddychovali.Ahoj! Po dlouhé dobÄ› opÄ›t menÅ¡Ã dÃl. Omlouvám se, že jsem dlouho nic nevydala ale je toho na mÄ› moc .
Tento dÃl je trochu vÃc úchylný . 😬ðŸ˜
Doufám, že se vám zatÃm pÅ™ÃbÄ›h lÃbÃ!!
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
Storie d'amoreJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?