Ráno

868 14 0
                                    

Johnův pohled

Ráno jsem se probudil dříve než ona. Byla tak krásná když spala. Já ji prostě miluju. Horší je, že se o nás zatím nesmí nikdo dozvědět. Jestli se o nás dozví moji bratři nebo její rodiče tak mě zabijou. Svoje bráchy miluju ale jeden je fakt kretén. Ami nesnáší a nesnáší i lidi okolí ní. Takže i její rodinu. Za to ten druhý brácha má její rodinu fakt rád a má s ní dobré vztahy. Ale jestli se dozví že s ní něco mám tak mě taky zabije protože její rodiče z toho budou šílet.
Chci si s ní užít každou vteřinu.

Pohled Ami

Jako první co jsem po probuzení viděla byl John který se na mě díval.
,,Dobré ráno princezno." řekl mi.
,, Dobré. Na co tak koukáš?" zeptala jsem se ho.
,,Na tebe. Jsi krásná." usmál se na mě.
,,Ale nepřeháněj." začervenala jsem se a on to poznal.
,,A růžové tváře ti sluší ještě více." mrkl na mě a hned na to mě políbil.
Myslela jsem si že jsem ve snu, ale sen to nebyl. Bylo to skutečné.
,,Půjdu to dolů omrknout a udělat snídani, klidně ještě lež.
,,Dobře." usmála jsem se a znovu zavřela oči. Po včerejší noci jsem byla unavená. Cítila jsem jak se zvedl a scházel schody dolů. To bylo to poslední co jsem slyšela, protože jsem se  propadla zase do říše snů.

O dvě hodiny později
Probudilo mě šimrání. Snažila jsem se odehnat to co mě šimralo ale pořád to nepřestávalo. Donutilo mě to otevřít oči, a já viděla Johna se snídaní.
,,Vstávej ospalče. Snídaně přišla." zazubil se na mě, a já pořád nemohla uvěřit tomu, že mi udělal snídani a donesl mi ji až do postele.
,,Děkuju. To jsi dělal sám??" vykulila jsem na něj oči.
,,No jasně, kdo jinej." a opět se na mě zazubil.
,,Děkuju. Ty už jsi snídal?"
,,Ne. Půjdu se teď najíst." usmál se na mě.
,,Tak nikam nechoď. Najíme se spolu tady z jednoho talíře. Sama bych to stejně nesnědla." zazubila jsem se na něj zase já.
,,Dobře. A promiň že mi to tak dlouho trvalo. Moc nevařím takže i vajíčka mě zmohly.
Rozesmála jsem se a v tu ránu jsem byla už úplně vzhůru.
,,Tak dobrou chuť." poprala jsem mu.
,,Díky. Tobě taky."

Ahoj :) Tak tady máme další část :) Byla téměř o ničem ale ono se to ještě rozjede :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ahoj :) Tak tady máme další část :)
Byla téměř o ničem ale ono se to ještě rozjede :)

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat