,,Tak se měj a napíšeme si ju?"
,,Ju. A jestli to teda vašim řekneš.."
,,Ano, řeknu."
,,Tak mi dej hned vědět jak to dopadlo. A hlavně nezapomeň. Miluju tě!" po těchto slovech mě políbil a já mu polibky opětovala. Po chvíli jsem se odtáhla.
,,Tak já jdu. Ahoj"
,,Ahoj. A dej mi hned vědět!!"
,,Jo, neboj."Šla jsem na tramvaj, která mě doveze do našeho města. Musím si ještě všechno promyslet. Promyslet to, co řeknu našim.
Doma
Přišla jsem domů kde byli všichni. A šla jsem hned k věci.
,,Mami? Tati?"
,,Ano Ami? Ahoj. Jak bylo?" usmála se na mě mamka.
,,Ahoj. Bylo to fajn. Co vy tady?"
,,No takový klid jsme s maminkou ještě nezažili." zavtipkoval táta.
,,To je fajn. Ehm.. potřebuju s vámi něco probrat. Můžeme si jít sednout do obýváku?"
,,Jistě. Děje se něco?" zeptala se mamka a měla ustaraný výraz.
,,Neboj, nic se neděje" usmála jsem se na ni.Všichni jsme se posadili, já se nadechla.
,, Jde o to že jsem si někoho našla. "
,, Koho? "
,, Znáte ho. A i když si budete myslet, že on to se mnou nemyslí vážně .. tak myslí."
,,Tak kdo to je?"
,,John Cross."
,,Tenhle?"
,,Jo."
,,Miluješ ho? Miluje on tebe? Chová se k tobě hezky?" mamka na mě chrlila otázky a já jsem nestačila odpovídat.
,,Miluju ho. On mě taky miluje. A chová se ke mě skvěle. "
,,Tak já nevidím problém v tom, aby jsi s ním byla i nadále. Jsi už dost velká na to, aby jsi se rozhodovala sama. " usmála jsem se na mě mamka.
,,Já vím, ale chtěla jsem vám to říci."
,,Jsi hodná. Máme tě rádi. Viď táto." mrkla na taťku, který se jen díval a nic neříkal. Potřebuje chvíli na to, aby se mu to rozleželo v hlavě.
,,Děkuju. I já vás mám ráda. A tak mě napadlo...Co kdyby dnes přišel na oběd?"
,,No to je skvělý nápad. "
,,Dobře. Tak já mu to napíšu." usmála jsem se na ně a šla jsem do svého pokoje.
Zapla jsem si notebook a pustila si Facebook. Našla jsem si náš chat a napsala mu.,,Ahoj. Jsem doma. Dopadlo to dobře. Přijď na oběd. Miluju tě! :* "
,,Ahoj. To je skvělé!! Dobře. Nachystám se a přijedu. Já tebe víc. Uvidíme se u vás! Čau! :* :*"
,, Čau."
Super. Všechno vypadá skvěle. A mezitím co se John chystá k nám se půjdu učit. Přece jen jdu zítra do školy. Vlastně odjíždím. Takže si jdu zabalit věci na intr. A asi bych pak měla Johnovi oznámit, že se týden neuvidíme.
O hodinu později
Tak. Mám zbaleno, jsem naučená, teď už jen počkat na Johna.
Někdo zvoní! To bude určitě John. Vystřelila jsem z pokoje jak raketa, aby jsem byla u dveří první. Otevřela jsem dveře, ale místo Johna tam byl úplně někdo jiný ...
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?