Část bez názvu 15

443 12 2
                                    

,, Jdu do vany kdyby jsi mě hledala. Takže máš chvíli klid." poslal mi vzdušnou pusu.
Jay odešel a ja si řekla, že pokuď tu s ním mám bydlet a poslouchat ho, musím začít hned ať si na to zvyknu. Proto jsem se celá svlékla a odešla za ním do koupelny. Šla jsem strašně potichu. Jay měl zavřené oči takže mě ani neviděl.
Šla jsem pomalu za ním a jakmile jsem byla u něj, sedla jsem si na jeho záda. Samořejmě se lekl, ale hned toho využil.
,,Ale ale. Už to beze mně nemůžeš vydržet co?" zasmál se a začal me osahávat. Nejdříve mi osahával ňadra, potom se poslouval níž a níž. Posadil si me na klín, a pořád prozkoumával moje tělo jeho rukama. Po chvíli si mě položil na záda, roztál mi nohy aby měl lepší přístup a strčil do mě jazyk. Chvíli mě jen tak laskal, potom ze mě vysával šťávu.
Jazyk ze mě vyndal a dráždil mi chvíli prsty, chvíli jazykem klitoris. Bylo to neuvěřitelně příjemné. Nakonec ho do mě vrazil a já nahlas vzdychala. Pořád zrychoval a zrychloval. Já chtěla víc, hlouběji. Tak jsem mu pomohla svojí panví. Příráželi jsme oba dva a rychle. Cítila jsem že už budu. A nakonec jsme oba dva naráz vykřikli. Překvapilo mě, že Jay vykřikl moje jméno.
Citila jsem jak se do mě udělal. Bylo to skvělé. Na Jayovi bylo vidět že si to užil a že je zcela vyčerpaný. Ale já ne. Já jsem měla plno energie. Proto jsem ho vzala za ruku. On se na mě překvapeně podíval. Táhla jsem ho směrem do ložnice. Shodila jsem ho na postel a sedla si na něj obrkočmo. Položila jsem jeho ruce na můj zadek, trochu jsem se nadzvedla a on do mě opět vnikl. Ale tentokrát jsem byla velitel já. Jay mi pomáhal tím, že mě přirážel víc k němu rukama na mém pozadí. Já jsem pořád zrychlovala a zrychlovala. Bylo to úžasné. 
A pak se do mě zase udělal a po mých nohou začala stékat jeho semena.
Nakonec jsme oba dva usnuli nazí. Byla jsem k Jayovi zády a on toho využil a objal mě.

  
Za tuto část se nesmírně stydím 😂😏😐
Doufám že se vám příběh zatím líbí.

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat