předchozí část
Rukou mi přejede po mém nahém předloktí. Zrychluje se mi dech, nevím co mám dělat. Moje hlava panikaří, moje tělo stojí nehybně a nechává se takhle trápit a zároveň si dělat příjemně.
Už vím, na čem zapracovat. Další položka na mém seznamu ,, Vzpamatuj se, nevyhýbej se a jdi!"
- odolat dotekům od Jaye
Nyní,, Jayi, proč tohle děláš?"
,, Protože tě miluju, Ami." zašeptá mi do obličeje a už se dotýkáme nosy.Začínám cítit, jak se mi svírá žaludek. Jak moje srdce začíná pomalu hřát. Jak se mi rozpalují tváře, a barví se do růžova.
Musím se pořádně zamyslet. Je to opravdu to, co chci?
Ne. Aspoň ne teď.,, Jayi, odvez mě domů." řeknu mu a stále se dotýkáme obličejem.
Pomalu se odtáhne a vzdychne. Nečekal to.
Vyrazí ke dveřím a já ho následuju. Společně sedneme do auta a jedeme zpět do města. Vysadí mě před bytem bráchy a odjede. Jo, řekli jsme si ledabyle ,, Ahoj", ale spíš ze slušnosti. Asi ho dostalo to, že jsem mu nepodlehla. Vsadím se, že to půjde vyzkoušet na jinou. Jestli není už náhodou starej.
Když jsem přišla do bytu, nikdo tam nebyl. Měla jsem aspoň čas se začít učit, abych se večer mohla poflakovat a přemýšlet, co dál.
Vlastně dnes je čtvrtek. To znamená, že zítra jdu v tomto týdnu naposledy do školy. To znamená, že už v pátek večer, si můžu vyrazit. Jo. To je přesně to, co potřebuju.
O 3 měsíce později
Je polovina srpna, a já si užívám léta, jako 18ti letá holka. Na narozeniny se mě snažil zkontaktovat Jay, ale nepodařilo se mu to. Naštěstí.
Dnes jdu zase do klubu. Tentokrát sama. Bude to skvělý.Celej den jsem nic nedělala. Teď už pomalu mířím do svého oblíbeného klubu, kde to hodlám rozjet.
Když tam přijdu, je tam opět spoustu lidí, jako vždycky. Ale jen mladých. Jako první věc, co udělám je, že si na baru dám dva alko drinky. Když už cítím, že to se mnou začíná pomalu něco dělat, jdu se připojit k lidem, co tancují, nebo se o to aspoň pokoušejí. Za chvíli mě už někdo zezadu drží, a tancuje se mnou tělo na tělo. Miluju to. Pociťuju svobodu.
Po chvíli mě začne líbat na krku, ze začátku se bavím. Potom si ale uvědomuju, že už to trvá nějak dlouho, a já vlastně ani nevím, kdo to je.Když se otočím, tak se zděšením zjišťuju, že je to Jay. A když nad tím tak přemýšlím, nechám ho v tom pokračovat. Potom půjdu na bar, a potom odejdu. Ani si toho nevšimne.
Ale když se pokusím se odtáhnout, nechce mě pustit. Cítím, že se mu dělá pořádně velká boule v kalhotách. A problém je, že mě to ještě víc vzrušilo. Jestli chci odejít podle plánu, musím ty plány trochu pozměnit.
Otočím se k němu čelem a začnu ho líbat. Potom se odtáhnu, jemně ho kousnu do ušního lalůčku a zašeptám, že si jdu pro drink. Po té mě pustí, a já jsem volná!
Jenže když dojdu k baru, přijde za mnou.
,, Nenechám tě jít samotnou. Ne teď, když mám možnost s tebou být. "
Sakra .. tohle mi nevyšlo. Ten drink si dát už musím. Třeba něco vymyslím později.
Je skoro půlnoc. Jay neměl ani jeden drink. Za to já jich měla až, až. Napadají mě věci, který mě napadat nesmí! Mozek si dělá co chce, ale. Smířila jsem se s tím, že udělám něco, čeho budu hoodně litovat. Ale momentálně je mi to jedno.
,, Pojď, pojedeme ke mně." zašeptá a kousne mě do ucha. Bože to je tak vzrušující !! Pokaždé mám husinu a je to hrozně příjemný.
Chytne mě za ruku a protahujeme se mezi lidmi. Celou cestu k autu mě nepustil. Celou cestu k němu mě hladil po stehně. Když jsme vystoupili, přestala jsem vnímat, co dělám. Věděla jsem, že je to špatný, ale bylo mi to jedno.
Když jsme přišli do ložnice, položil mě na postel. Začal mě líbat na krku a zároveň dostávat z oblečení. A já dělala to samý. Nemohla jsem se ho dočkat. Po takové době. Po takové době mám zase možnost být na chvíli tam, kde být chci. S kým být chci, ale nechci si to připustit. Bože to je nekonečný ! Chci to !!
Jakmile ho dostanu z posledního kousku oblečení, vrhám se na něj, jako dravá. Líbí se mu to.
,, Věděl jsem, že to mezi náma neskončilo ... " řekl mezi vzdychy a polibky.
,, ... tolik jsi mi chyběla. Nemohl jsem na tebe přestat myslet ... "
,, ... už to bez tebe nezvládnu. Miluju tě .."Ráno
Probouzím se s ukrutnou bolestí hlavy a žaludku. Je mi na zvracení a hlava mi třeští .. Když se otočím, Jay už není v posteli. Ale na nočním stolku mám Paralen, vodu a suchej rohlík. Po pití nemůžu jíst nic jinýho, než suchej rohlík. Nejdřív si kousnu rohlíku, potom do sebe hodím prášek, rohlík dojím a jdu ještě spát.
Když se po dvou hodinách probouzím, je mi líp. Pak zjistím, že jsem celá nahá, tak hledám aspoň podprsenku a kalhotky. Obleču si to a jdu dolů. Dole Jay sedí na gauči a kouká se na televizi.
,, Nemusela jsi se tolik oblíkat." zavtipkuje, když mě uvidí.
,, Ha, ha, ha. Můžu se obléct taky celá, jestli máš připomínky." sednu si vedle něj.
,, To nesmíš!" vykřikne, shodí mě na sebe, začne mě líbat a svlíkat ze mě jediný dvě věci, co na sobě mám.
Než se naděju, už je zase ve mně. Myslím, že nám to oboum vynahrazuje, jak jsme se dlouho neviděli.Ve tři odpoledne mi volá Nicol, že má o mě Nate strach, kde jsem. Řeknu ji, že jsem v pořádku a na cestě domů. Jayovi řeknu, ať mě domů zaveze, že se uvidíme později. Můžu mu zavolat, až Nate a Nicol nebudou doma. To bude fajn.
Jay mi zastaví za rohem, kdyby mě náhodou vyhlíželi z okna. Je to celkem vzrůšo. Ale budu jim muset o tom říct, že jsem zase s Jayem. Nějak šetrně.
Když se rozloučím s Jayem a vystoupím, kousek dál vidím stát Natea s Nicol .. do prdele .. co ti tady dělají ?! Horší je, že mě .. že nás celou dobu asi sledovali.
To nebude dobrý ..
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
Любовные романыJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?