Část bez názvu 29

187 7 0
                                    

Přijeli jsme před klub. Amber jsme řekli, aby šla najít v klubu nějaké místo.
Já jsem seděla s Davem v autě sama.
,,Tak co se stalo?" měl starostlivý ale měkký hlas.
,,John se dostal do našeho domu. Všechno mi řekl."
,,Jak jako všechno? Jako proč tě podvedl a tak?"
,,Jo. Přesně to."
,,A co ty na to?"
,,Vyhodila jsem ho z domu."
,,Fíha ... "

,,Půjdeme?" zeptám se ho po delší chvíli mlčení.  Začalo mě to iritovat. Bože....proč mě se vždy musí něco takového stát?! Proč mě??
,,Jo. "

Vešli jsme do baru a Am na nás hned zamávala.
Šli jsme k ní a zrovna se ke stolu blížila obsluha.

Objednali jsme si Sex on the beach do velké sklenice, ze které budeme pít všichni tři.

Potom jsme objednávali další a další drinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsme objednávali další a další drinky. Bohužel, při naší smůle řídil Dave, takže pít alkohol nemohl. Byla by větší sranda...

A pak jsme šli tančit! Am tam potkala svého kámoše, který ji vyzval k tanci. Přijala to, a než odešla, mrkla na mě. Musela jsem se tomu zasmát.

Jelikož mám v sobě už trochu alkoholu, začínám ho docela cítit.
,,Davee, pojď se mnou tancovat prosím." zaškemrala jsem.
,,Ami, dnes fakt ne."
,,Prosím, prosím, prosím."
,,Ami ... nezkoušej to na mě. Mě dnes nepřekecáš."
,,A co když jo?" mrkla jsem na něj svůdně. ,,...prosím pojď, jeden tanec, vždyť tě to nezabije."
,, Jeden, jen jeden."
,,Jo, super!"

Zrovna pustili nějakej HipHop, když jsme přišli na parket. Alkohol mi pomalu zatemnil mozek, čímž jsem pořádně nevěděla co dělám. Najednou jsem se cítila nabitá energií.
Začala jsem se pohybovat podle hudby. Kroutila jsem se kolem Daveho a řekněme si pravdu ... HipHop se dá tančit i jako tělo na tělo. Ne jakože ploužák.
Otočila jsem se k Davemu zády, opřela se zezadu od něj a kroutila se směrem dolů. Když jsem zavadila svým pozadím o jeho rozkrok, napnul se, ale nic neřekl.  
Po chvíli tancování, se Dave pak taky zapojil. Když jsem se kroutila pohybem směrem dolů, dokonce mě chytal i za boky. Vůbec mi to nevadilo a byla jsem ráda, že se taky zapojil a přestal být tak odtažitý.   

A takhle jsme tancovali, dokud neskončila písnička. Je pravda, že jsem byla hotová už po prvním tanci. Takže jsem si šla sednout s Davem. Am se u našeho stolu líbala s tím svým kámošem a já s Davem jsme nevěděli, kam s očima. Pak, jsme ale zavadili o oči toho druhého. Já jsem si omylem a nevědomky zkousla spodní ret. Bože....Dave je tak ... přitažlivej a ... hodnej a sexy. Proč už s někým dávno nechodí ... kdybych neměla Jaye, hned bych ho brala.

Bože ... o čem to tu přemýšlím? To ten alkohol.... už dost Ami! Už nepij, seber všechny a jeď sakra domů! 
,,Ehm ehm ... Amber??"
,,Em...no?" odtrhla se konečně od toho svého.
,,Pojedeme??"
,,Eh .. jasně. Promiň. No nic, tak se měj? A snad si najdeme chvilku se zase vidět." Řekla mu.
,,Jo. Jasně. Měj se." dal ji pusu a my jsme šli.

Když nás Dave vysadil doma zase jsem Am poslala napřed.

,,Emm... Děkuju, že jsi s námi šel. Doufám, že jsi se moc nenudil."
,,Já díky za pozvání a super večer. Nebýt vás, seděl bych teď doma a poslouchal Johnovi nářky." zasmál se nad tím, ale jakmile se na mě podíval, úsměv mu uvadl.
,,Promiň." řekl mi.
,,V pohodě." laskavě jsem se na něj usmála.
,,Tak .. tak se měj a ještě jednou díky. Klidně se někdy stav, moc ráda tě uvidím, a ty to víš." usmála jsem se na něj.
,,Ty se taky měj a dávej na sebe pozor, jo? Kdyby se cokoliv dělo, klidně zavolej i v noci. Moje číslo máš. A určitě se někdy stavím, ale musíš dát vědět. Abych věděl jestli jste doma nebo tak." laskavě se na mě usmál.
,,Já na sebe dávám pozor.
Neboj. 
Díky.
Jasný, dám. Tak se měj. Pa. Pusu na dobrou noc." poslala jsem mu vzdušnou pusu a šla domů.
Na gauči na mě čekala Am.
,,Kolik je?" zeptala jsem se jí.
,,Něco kole 10."
,,Tyjo....ještě, že jsme se sebrali tak brzo. Ráno to bude maso."
,,No to jo. To si piš. Pojď, najdeme rovnou nějaký prášky, ať ráno neumřeme na bolest hlavy, než je najdeme." zasmály jsme se.
,,Tak ještě kýble k posteli a super. Ne?"
,,Jo." zasmála se.

,,Nebude ti vadit když budeš spát semnou v ložnici?"
,,A kde bude spát Jay?"
,,Na gauči." zasmála jsem se.

Vyčistily jsme si zuby a šly spát. Bylo toho dnes moc a zítra jdeme do školy.
Nestávalo se často, že bych pařila přes týden.

,,Kam chceš teda??" zašeptal ten hlas.
,,Za svojí děvečkou!" řekl ten druhý, opilý hlas.
,,To je kam?" furt potichu.
,,Nahoru!!"
,,Ticho buď!" řekl mu ten hlas. Už vím, že to není sen, ale že to je Jay. Opilej Jay, kterýho někdo táhne domů.
 Vzala jsem si na sebe župan a vyšla jsem potichu a pomalu z ložnice. Oslnilo mě světlo.
,,Ami???" vyjekl Sam.
,,Kurva...." zaklela jsem.

To neskončí dobře ...                                                                              

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat