Tohle všechno je pravda

373 8 0
                                    

Bylo 10:04 když jsem se probudila. Jay už vedle mě neležel a tak jsem se šla obléct.

Sakra. Co to jenom dělám.
,,Ami, děláš to pro Johna a pro sebe, aby jste mohli být spolu." promluvilo na mě mé svědomí.
Já vím, ale to, co jsem  prováděla...

Oblékla jsem se a šla se podívat po Jayovi. Zeptat se ho kdy budu moct jít a proč to vůbec dělá.
Našla jsem ho v kuchyni. Něco tam chystal. Zřejmě oběd.
Hned si mě všiml.
,, Dobré poledne krásko." usmál se na mě.
,,A..Ahoj. Hele, můžu se tě na něco zeptat?"
,,Jasně."
,,Proč tohle děláš?"
V té chvíli mu úsměv ze rtů zmizel.

Pohled Jaye

Proč to jenom dělám? Protože ji miluju? Protože Johnovi závidím?
Protože prostě nesnesu pohled na to, jak je šťastná s mým bratrem?

Musím toho sakra nechat. Nechat ty dva být. Vždyť jí je 16 a mě je 25!! Jsem prase,hovado, pedofil a perverzák.
Co jí mám teď odpovědět? Asi pravdu..Skoro pravdu.

,,Protože tě přece miluju."
,,A proč jsi mi vyhrožoval smrtí svého bratra?!" vykřikla.
,, Zpanikařil jsem, chtěl jsem tě jen pro sebe. Samozřejmě bych Johnovi nic neudělal! Možná teda .. prostě tě miluju a chci s tebou být. Cítit tě. Chci být v tobě, chci tě líbat a.." sakra..Už zase. Jsem nechutný prase!!

Pohled Ami

Jay mi tady vykládal nechutný věci proč se mnou chce být. Zdá se, že mě možná miluje, ale víc miluje to, když ho v sobě mám. Je to hovado.
,,Chci zpět na intr. Být bez tebe a být s Johnem . " řekla jsem mu přísným a hnusným tónem.
,,Fajn." řekl a sklopil pohled k zemi.
Odešla jsem se zbalit a nachystat.
Potom jsem přišla zpět do kuchyně kde byl i nachystaný Jay. Vyšli jsme mlčky z domu a nasedli do auta. Celou cestu na intr jsme ani jeden nepromluvili.
Když jsem chtěla otevřít dveře, Jay mi sáhl na ruku.
,,Počkej prosím." zašeptal.
Cukla jsem sebou.
,,No?"
,,Nechci aby jsi byla nešťastná. Už vám nebudu stát v cestě a .. teď myslím vážně to, že už se nikdy nemusíme vidět." řekl a ja věděla že ho to stálo hodně sil.
,,Díky. Vážím si toho. Měj se."
,,Ty taky."
S těmito slovy jsem odešla z auta a šla jsem na intr.
Přišla jsem do svého mini bytu a hned si dala věci do skříně. Nejsem tu sama, bydlí tu semnou i moje nejlepší kámoška Amber.
,,No nazdar. Kde jsi??" zeptala se mě Amber.
,,Čau. Trochu jsem se zdržela.."
,,Jak zdržela?? Doma mi řekli že jsi jela brzo a přijdeš si až kolem půl 11?? "
,,Víš Am.. jelikož jsme se teď neviděly... Hodně se toho změnilo...Sedni si a já ti teda vše řeknu..". A tím to začalo. Am jsem vše řekla a ona nestačila zírat.
,,To jako fakt?? Děláš si ze mě prdel žejo." řekla mi a začala se smát.
,,Ne." hned ji smích přešel
,,Takže.. tohle všechno je pravda?" zeptala se mě nejistě..
,,Ano. Tohle všechno je pravda."

Ahoj. Máme tu další část příběhu.
Konečně jsem se rozhodla kdo přesně bude Ami a tadá! Bude to Selena Gomez.

A John bude

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A John bude...
Shawn Mendes!!!

Shawn Mendes!!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat