Ještě, než skončilo dnešní vyučovaní, jsem napsala Jayovi.
Ahoj. Prosím, buď dnes doma, přivedu s sebou překvapení.
Miluju tě.Ahoj. Jo? Tak to se už těším, jsem zvědavej. Já tě, ale miluju víc.
Miluju ho.
Když skončilo vyučování, šla jsem před školu a čekala na Thomase. Mezitím jsem se rozloučila s Amber.
,,Tak jsem tu. Nečekáš moc dlouho?" zeptal se mě, když přišel.
,,Ne. V klidu. Tak jedeme? Budu tě navigovat."
,,Dobře. Fajn, tak aby jsme se neztratili. " zasmál se.
,,No dovol ... ty mi snad nevěříš joo?!" řekla jsem uraženě.
,,Ale joo. Věřím."
,,No proto. Tak šup, jedeme."
Když jsme přijeli před dům, šli jsme dovnitř.
Jay seděl na gauči, lokty se opíral o kolena a hlavu měl v rukách. Ani nezaregistroval, že jsme přišli.
Přišla jsem k němu.
,,Jayi?" jemně jsem se ho dotkla. Cukl sebou.
,,Ty .. ty už jsi doma?!" řekl poměrně podrážděně.
,,Ano .. jsem. Co se děje?"
,,Tak ty se ještě ptáš?!! V klidu si sem nakráčíš a děláš, jakoby se nic nestalo?!! A ještě si s sebou přivedeš doprovod .. pff. Seš pěkně sobecká!"
,,Můžeš mi sakra říct co se stalo?!"
,,Heh .. byla tady policie. Podívej se co ti přivezla! Mimochodem. Nepodařilo se ho zachránit. Doufám, že jsi šťastná, když jsi se ho konečně zbavila." odešel neznámo kam.
Ještě před tím, mi podal dopis, kde stálo: Mé milované Ami
Když jsem ho otevřela, vybafl na mě papír.
Říkal jsem ti to. Ty jsi mi nevěřila.
Miluju tě, a to se nezmění. Umřel jsem pro tebe. Až budu tam, kam patřím, budu tě sledovat a dávat na tebe pozor, protože ty jsi to nejlepší, co mě v mém životě potkalo. Nedovolím, aby se ti něco stalo. Mluvil jsem pravdu, když jsem ti říkal, že nezkousnu to, že jsi s Jayem. Ale teď už tady nejsem, proto chci, aby jsi byla tedy šťastná aspoň s ním, když jsem to podělal. Když jsme spolu ráno mluvili, myslel jsem si, že to zkusíme znovu. Že mi dáš ještě jednu šanci potom, co jsem se o tebe tak snažil. Ale nedala. Nedala jsi mi ji a já se ti nedivím. Když si vzpomenu, jak jsi říkala to o tom, že mám vztah, chci tebe a k tomu chci spát ještě s tvojí kámoškou .. měla jsi pravdu. Byl jsem kretén, který se nikdy neuměl chovat. Navenek jsem se tak choval, ale když mě člověk poznal víc, zjistil, že ne. Kretén, co nikdy nevěděl, co chce. Ale když jsem potkal tebe, věděl jsem jedno. Že ty jsi to, co chci. Proto jsem podvedl Kelly, a tebe potom s ní. Chtěl jsem to s ní ukončil, protože TY jsi mi zamotala hlavu. Ale bylo pozdě.
Když jsi to dala dohromady s Jayem, začal jsem spát s každou, co mi přišla pod ruku. Myslel jsem, že na tebe zapomenu. Ale když jsem konečně zjistil, že mi tohle nepomůže, začal jsem se o tebe snažit víc, ikdyž jsem měl ještě nějaký ten vztah. Teď když to takhle píšu, zjišťuju, co jsem to byl za člověka. Byl jsem nechutnej grázl, co si prošukával cestu od problémů a od tebe pryč. Ale až teprve teď, jsem nadobro pryč. Doufám, že budeš šťastná. Moje poslední slova před smrtí byla. ,,NIKDY na tebe nezapomenu, MOJE milovaná Ami." . A tady v tomto dopise , jsou má poslední slova taková:
MILUJU TĚ AMI BAILEY.Dopis mi padá z ruky a moje slzy tečou proudem. Nesnažím se je zastavit. Můj život je najednou tak .. prázdný. Moje slova zní v mé hlavě prázdně. Poslední, co jsem právě viděla bylo to, jak ke mě běžel Thom. Potom jsem přestala vnímat. Možná jsem zkolabovala. Možná mi přestalo bít srdce, nevím. Ale jediný co vím je to, že tam v dáli vidím, jak na mě John mává. Mám k němu běžet a obejmout ho? Nevím. Nemůžu se hnout. Ale jsem ráda, že ho vidím. Budu chvíli stát v klidu, a potom se zase pokusím, dostat se k Johnovi.
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomansaJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?