Podraz

340 12 2
                                    

Večer jsme si s Am zaběhaly a zacvičily protože chodíme přeci jen na policejní střední školu.
Hned na to jsme se vysprchovaly a já jsem se pustila do lehké večeře.
Udělala jsem ovocný salát s jogurtem.

Každá jsme si vzaly misku a šly se dívat na televizi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Každá jsme si vzaly misku a šly se dívat na televizi. Bylo pondělí takže tam dávali nějakou detektivku.
A jelikož zítra musíme být ve škole na půl 7, tak jsme šly o půl 9 spát. Já musím vstávat aspoň o hodinu dřív.

Ráno

Probudil mě otravný zvuk budíku když hlásil čas  6 hodin ráno. Rychle jsem vylezla z postele a šla si udělat cappuccino. Ze včerejška nám zbyly ještě dvě misky ovocného salátu. Takže jsem si jednu misku vzala a začala snídat. Po snídani jsem si vyčistila zuby, vyžehlila si vlasy a sepla je do culíku, nachystala si věci jak do batohu tak do sportovní cestovky. Oblékla jsem se a společně s Am jsem vyrazila do školy.

Když jsme dorazily před školu tak jsme měli ještě pár minut čas.
Šly jsme do třídy a na mé židli, v mé lavici čekalo překvapení. Seděl tam John a byl otočený k lavici dozadu. Takže si mě nevšiml. Chtěla jsem mu jít zakrýt oči, ale někdo mě předběhl.
Přišla k němu  blonďatá Cally, objala ho ze zadu a on si ji pak posadil na klín a políbili se. V tu chvíli se mi zastavilo srdce. Am stála samozřejmě vedle mě a tak se divila co jsem se tak zastavila.. ve třídě bylo poměrně ticho takže když se mě Amber zeptala co mi je, slyšeli to všichni.
,,Ami, jsi v pořádku??" zeptala se mě ustaraně Am. V té chvíli se John odtrhl od Cally a podíval se naším směrem. Jakmile mě spatřil, hned ze sebe tu nánu setřásl a běžel za mnou. 
Já jsem se okamžitě sebrala a běžela po schodech dolů .. na nic jiného si nevzpomínam protože jsem zakopla a udeřila se o něco velmi tvrdého do hlavy.

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat