,, Ameriko !! Jsme tu !! " vykřikla jsem jakmile jsme vyšli z haly na vzduch.
Pomalu se přesouváme do našeho hotelu, který je nedaleko letiště.
Cesta trvala 10 minut, na recepci se ohlasíme, každý dostaneme svůj klíč od pokoje a jdeme se ubytovat!
Náš pokoj s Thomem vypadá takto:
Sice máme manželskou postel, ale jsme jen kamarádi. Je něco, jako můj druhej brácha.
Pomalu si vybalíme a lehneme si do postele. Za půl hodiny máme sraz ve společenské místnosti, kde se dozvíme plán na celý týden. Vlastně ... já už ho vím. Jsem na pokoji přece s Thomem.
,, Ahh, ten let. Celkem mě to unavilo. Já si na tu půlhodinu asi lehnu, jdeš taky?"
,, Jo ... jsem na tom stejně. Nastavím budík. Dobrou"
,, Dobrou."Po půl hodině nám zvonil budík, a my jsme se přesunuli do společenské místnosti.
Tam nám učitelé sdělili náš program na celý týden.Vlastně ... celý týden byl založený jen na obcházení památek, někdy nějakej obchod, kde jsem mimochodem nakoupila pár suvenýrů a doufám, že se budou bráchovi a Nicol líbit.
Nicol jsem koupila tuhle mikinu a šaty. Obě jsme ujetý na oblečení a boty, tak věřím, že z toho bude nadšená.
A bráchovi jsem koupila s Thomovou pomocí whisky a mikinu. Doufám, že se mu to bude líbit, protože jsou na flašce jeho iniciály.
No, každopádně není nic moc tady o tom vyprávět. Chodili jsme tak různě. Buď jsme měli přesný plán, kam půjdeme, nebo jsme se jen tak ledabyle procházeli. A povím vám ... všechno bylo fajn. Nádherně jsem si odpočinula od toho stresu, vyzkoušela jsem i lázně a paráda. Dokonce jsem zapomněla na chvíli na to hrozný, co se dělo tam u nás. No, ale teď jsme na letišti, a vracíme se pomalu k našim domovům. Bylo tam sice krásně, ale ohromně se těším, až si lehnu do svojí postele.
,, Zlato !! Tak ses nám vrátila?? A já jsem si už myslel, že se tě zbavíme" zasmutnil Nate a já jsem mu začala bušit do hrudi.
,, Blbečku. Taky vás ráda vidím. " objala jsem je a dala jsem jim pusu na tvář.
Jenže když jsme šli k autu, spatřila jsem něco, někoho, kdo je už moje minulost.
,, Ami, jsem rád, že jsi zpět. Pořád tak krásná... "
,, Co ten tady dělá?" otočila jsem se s třesoucíma nohama i rukama na Natea. Do mých očí se hrnou slzy, a já se je snažím zadržet aspoň teď. Rychle dobíhám do auta, a tam je nechám volně téct. Nate jde hned semnou. Ale Nicol tam zůstala.
,, Nate? "
,, Ano zlato"
,, Jak se to dozvěděl?"
,, Pořád k nám chodil, ptal se na tebe. Když ještě ležel v nemocnici, tak si pořád volal Nicol, 'jako že něco nutně potřebuje od zdravotní sestry'. No a ta potom už to nezvládla, protože nás trochu i sledoval, tak vybouchla a řekla mu, že jsi odletěla do Ameriky. No a on si pak někde asi našel kdy se vracíš.",, A já jsem si myslela, že jsem si tímhle výletem 'smazala' svoji minulost. "
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?