Po chvilce oddechování jsem se začala oblékat. Vytáhla jsem si ze skříně pohodlné tepláky a volné triko. Lehla jsem si zpět k Jayovi a začali jsme si povídat. Jenže po chvíli řekl něco, co mi trochu vyrazilo dech.
,,Nechceš se ke mě přestěhovat? Zrušíš si pobyt na intru a budeš bydlet u mě. Samozřejmě to vašim řekneme. A taky by jsme jim měli říct o nás .. "
,,Jayi .. " vydechla jsem.
,, Nech si to prosím projít ještě hlavou. Nespěchej na .... " v té chvíli mi začal zvonit mobil.
Volá Nate.
,,Ahoj Natae. "
,,Čau ségra. Hele, nechceš mi něco říct?!" řekl trochu naštvaným hlasem.
,,Co máš na mysli?" řekla jsem nejistě.
,,No co je teď třeba mezi tebou a Johnem .. " sakra. On to ví!
,,Co by mezi námi mělo být??"
,,Tak já ti to řeknu. Jdu po ulici a vidím ho s nějakou blondýnkou. Ruku má na jejím zadku. Co chvíli se zastaví a začnou se líbat.
Tak jsem na něj zavolal, co si jako myslí, že dělá a on začal utíkat.
Takže. To. VykloP" ty poslední 3 slova řekl s pomlkou a P ještě zdůraznil.
,, Natae...Nechci to rozebírat po telefonu.." řekla jsem a Jay mi naznačil že mám dát Natae na reproduktor.
,,Fajn. Kde tedy jsi?" zeptal se mě.
,,U mě." vložil se do toho Jay.
,,Kdo to je? Není to snad .. Jay??" vydechl.
,,Jo, to jsem já, čau brácho." zasmál se Jay.
,,Ami můžeš mi laskavě říct, co u tebe dělá Jay? "
,,Než něco řekneš, tak radši neříkej nic a přijeď prosím. Všechno ti řeknu..."
Ukončila jsem hovor a podívala se na Jaye. Byl v pohodě. Ale já jsem byla nejistá. Nejdřív John, teď Jay .. Jsem zvědavá jak to vezme...Ležela jsem na posteli a přemýšlela co bude, až se Nate dozví, že chodím s Jayem.
,,Cink!!"
A je to tady.. Nate je tu.,,Ami! Pojď dolů. Je tu tvůj brácha!" zavolal na mě Jay.
Zvedla jsem se z postele. Trochu se upravila a vyšla jsem. Scházela jsem ze schodů a on tam stál a díval se na mě.
,,Ahoj ségra." usmál se na mě.
,,Ahoj Natae." opětovala jsem mu úsměv.
,,Půjdeme si sednout do obýváku. " pobídl nás Jay.
Sedli jsme si na sedačku a já jsem Nataovi všechno řekla.,,Ami .. moc mě to mrzí já .."
,,Natae, nic neříkej. " usmála jsem se na něj.
,,Jen mě prosím tě pochop."
,,Já tě chápu. Jen je to prostě situace, která se běžně nestává. A chci ti jen říct, že tu vždy pro tebe budu. Slibuju"
Řekl a dal mi pusu do vlasů.
,,A ty brácho..." řekl k Jayovi.
,,Jestli na ni nebudeš hodnej víš co tě čeká. Nebo aspoň víš co umím." mrkl na něj.
,,Jasně. Hele .. nevím jestli ti to Ami nechtěla říct ale .. nabídnul jsem ji, aby u mě bydlela. Má to blízko ke škole a aspoň nebude muset platit za intr. Není si jistá jestli tu bydlet a tak jsem si řekl, že když už tu jsi, aby jsi ji s rozhodováním pomohl.",,Je to skvělá nabídka. To určitě. Ale .. nemyslíš, že je to trochu rychlé?"
,,Natae. Ty víš, že Ami miluju už sakra dlouho. A taky víš , že po dobu toho co jsem Ami miloval a ještě s ní nechodil jsem s nikým nic neměl.",,Vím. Ale i tak není kam spěchat. Hele řeknu ti to takhle. Tohle si Ami musí rozhodnout sama. Ale nezapomeň, až našim řeknete, že spolu chodíte...Myslím si, že to rozhodně procházka růžovým sadem nebude.
Zatím vás budu krýt. Měli by jste počkat jak dlouho vám to vydrží a aby Ami měla o rok více.
No nic. Řekl jsem vám co jsem chtěl a teď už musím jít. Ami .. měj se." dal mi pusu na tvář.
,, Jayi .. dávej na ni pozor. Čus ." řekl a plácl si s ním.Ahooj. Moc se omlouvám, že teď nebyl dlouho díl, a taky se předem omlouvám za to, že zase dlouho nebude. Teď toho mám opravdu moc a vůbec nestíhám.
Tahle část byla celkem o ničem, já vím 😔 . Ale další už tak nudné nebudou. 😋
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?