Část 1.

1.3K 29 3
                                    

Ten den kdy jsem ho viděla po osmi letech znovu .. pamatuji si na něj. Byl Duben, a on zrovna přijel do našeho města. Byla náhoda, že jsem ho potkala a byla právě u své nejlepší kamarádky Kate. Seděly jsme venku na houpačce a já se na něj dívala...Byl tam s tátou. Pořád se na mě díval. A ve chvíli, kdy si sedl do auta se na mě koukal a sledoval každý můj pohyb. Seděl v něm docela dlouhou, a jeho táta nejspíš něco vyřizoval takže jsem byla jeho kořist dnes já. Kate se na mě podívala a zeptala se mě.
,,Na co koukáš?"
,,Na nic."
,,Jo, to vidím. Vždyť mě vůbec nevnímáš!"
,,Fajn. Vidíš toho kluka před námi?"
,,No.."
,,To je on. To je ten z mého dětství. "
,,A proč na tebe tak kouká? A vůbec. Jdi ho pozdravit a třeba nás i seznamíš." Mrkla na mě.
,,Ne, to nejde. Dlouho jsme se neviděli a.. já vlastně ani nevím co bych mu měla říct.".
,,Fajn, jak myslíš je to na tobě. Ale jestli na sebe budete jen tak zírat tak za ním jdu já!"
Kate se zvedla a než jsem stihla zaprotestovat, už byla u něj."
,,Ami! Pojď za mnou!" Zavolala na mě.
Zabíjela jsem ji pohledem a ona věděla proč. Normálně mi to udělala naschvál!!
,,Fajn, už jdu"

,,Ahoj." pozdravila jsem ho.
,,Ahoj." odpověděl.
,,Takže..Já vás tu nechám už musím jít tak papa Ami a uvidíme se později."
Dala mi pusu na tvář a utekla.
To myslí vážně? Ona mě tu nechala? Nechala mě tu s ním??
,,Takže..."
,,Takže?"
,,Jak se máš?" zeptal se mě.
,,Jo, fajn a ty?"
,,Dobře."
,,Dlouho jsme se neviděli" řekl mi.
,,Jo, už je to dlouho. Kolik že ti vůbec je?"
,,18. A tobě?"
,,16 :D"
Po dlouhé chvíli co jsme na sebe zírali jsem mu řekla:
,,No nic. Já půjdu tak se měj."
,,No..Dobře. Uvidíme se ještě někdy?"
,,Určitě. Nebydlíme od sebe zase tak daleko "
,,Dobře."
,,Tak...Pozdravuj bráchy a tátu s mamkou."
,,Jasně že budu :) . Ty pozdravuj doma. Dlouho jsem vaše neviděl."
,,Já vím. Nebyla příležitost. Tak se měj a ahoj."
,, Ahoj."

Bože...Proč jsem měla celou dobu tak strašně sevřený žaludek? Nemohla jsem od něho odtrhnout oči...Asi jsem se zamilovala .. To je blbost!! To není možný, a ani nechci. Jediný co můžu říct že je pořád stejně krásnej.

Máme tu druhou část mého příběhu. Vím že stála na nic ale počkejte, ono se to ještě rozjede.

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat